Hoi, mijn dochtertje is op 1-3 geboren en per 1-5 is ze al naar het kinderdagverblijf gegaan. V.a. half mei ben ik nl.weer gaan werken.Hun advies was de 1e 2 weken beschikbaar zijn, voor noodgevallen. Ook mocht je zelf helemaal meedraaien, zodat je het "ritme" van de groep leert kennen en wat ze allemaal doen met de kinderen.De 1e dag vond ik heeeel moeilijk(snik..traan), maar wel had ik er voor 100% vertrouwen in. De leidsters zijn superlief voor haar en de andere kinderen. Ze krijgt genoeg aandacht, ze is de jongste van de groep en ja, het is een giechelbekje met geluid, dus een ware attractie. Het gaat haar heel goed af zo te lezen uit het schriftje wat ze bijhouden voor ons.Ook schrijven wij daarin wat ze allemaal meemaakt in haar leventje. Met moederdag-vaderdag en de verjaardag van papa werden er hele toffe cadeautjes gemaakt. Kortom wij zijn erg enthousiast. We bespreken altijd even hoe het is gegaan, en in het schriftje staat wanneer ze geslapen heeft, of ze d'r flesjes helemaal op heeft gedronken en hoe laat en ook of ze bv.een poepbroek heeft gehad. Papa brengt en mama haalt en in beide gevallen ontvangen we een grote lach.....