Wat vinden jullie van Milan en Remco ???

ik zou voor Remco gaan die vind ik als hij een jaar of 20 is  iets mannelijker klinken.

groetjes Angelique

Ha, ik vind het wel grappig dat iedereen zo eerlijk haar mening geeft. Dat komt natuurlijk omdat je daarom vraagt. Zo krijg je wel een heel goed idee wat men er echt van vindt. Ikzelf vind Milan inderdaad een hele populaire modenaam (denk wel dat het een paar jaar geleden meer was) en Remco een typische jaren '80 naam. (een soort Milan in de jaren 80)
Als je niet van orginaliteit houdt is dit natuurlijk prima, en dan hoeft origineel van mij niet een onuitspreekbare of heel rare naam te zijn.

Succes met jullie keuze
gr, doorbel (best origineel )

Remco vind ik stom, ouderwets. Milan is wel aardig maar inderdaad echt een modenaam. Mjin zoon heet MILO, net even anders, ik hoor het nooit!

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie,s.
Ik denk dat we toch voor Remco gaan.
Vind hem zelf stoerder en leuker klinken als Milan.
En voor een volwassen man klinkt het ook beter denk ik want hij blijft niet altijd klein.

Denk dat veel mensen vergeten hoe de naam klink als kind volwassen is.
Wij hadden de naam Joey ook maar omdat ik Joey niet bij een volwassen kerel vond passen hebben we die naam niet genomen..

Maar goed iniedergeval iedereen bedankt hoop dat ik nu bij deze keuze kan blijven we (ik) ben al 5x van mening veranderd.

Haha, ik wil toch ff reageren, de 2e naam van mijn zoon is Milan. Ook ik vond Milan erg populair daarom is het zijn 2e naam geworden omdat ik Justin Milan wel lekker vond klinken. Ikzelf ben persoonlijk niet zo van de doorsnee Hollandse  namen maar goed gelukkig denkt iedereen daar anders over.

Succes met het maken van je keuze!

Groetjes,

Puk

quote: Senjo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 08:36:49'));

Denk dat veel mensen vergeten hoe de naam klink als kind volwassen is.
Wij hadden de naam Joey ook maar omdat ik Joey niet bij een volwassen kerel vond passen hebben we die naam niet genomen..

Ben het helemaal met je eens, een naam moet nu goed klinken, maar zeker ook bij een volwassen iemand!
Maar ff een ideetje, waarom noem je je kleine niet gewoon Joe, dan kan je Joey gebruiken als roepnaam wanneer ie nog klein is!

(vind Joe wel stoer en je hoort die naam niet zoveel in Nederland!)

Liefs Nika

Ik ga ook helemaal voor mylan, met een y vind het net ff leuker.

Terug
Bovenaan