A
Anoniem
Guest
quote: Antoinette1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 13:41:36&apos
);
hoi hoi
ik vind milan zeker een hele mooie naam.
in januari heb ik een miskraam gehad van een tweeling.
we hadden al een jongens en een meisjes naam bedacht en als 1 van de kindjes een jongen was geweest had hij ook de naam milan gekregen, alleen wij hadden het net iets anders geschreven, namelijk mylan.
dus milan vind ik echt een hele mooie naam!
groetjes antoinet
grappig, vrienden van ons hebben een dochtertje, mijlan (echt uitgesproken met een 'ij' niet met een 'ie&apos
, daar doet de schrijfwijze van milan/mylan die jullie in gedachten hadden me aan denken, antoinet.
oh ja, over de keuze tussen milan of remco:
ik vind 't ook jammer dat milan een modenaam is, maar remco vind ik niet echt mooi...sterkte met kiezen!
groetjes,
*bijnaeenbaby*
23wk6dg
hoi hoi
ik vind milan zeker een hele mooie naam.
in januari heb ik een miskraam gehad van een tweeling.
we hadden al een jongens en een meisjes naam bedacht en als 1 van de kindjes een jongen was geweest had hij ook de naam milan gekregen, alleen wij hadden het net iets anders geschreven, namelijk mylan.
dus milan vind ik echt een hele mooie naam!
groetjes antoinet
grappig, vrienden van ons hebben een dochtertje, mijlan (echt uitgesproken met een 'ij' niet met een 'ie&apos
oh ja, over de keuze tussen milan of remco:
ik vind 't ook jammer dat milan een modenaam is, maar remco vind ik niet echt mooi...sterkte met kiezen!
groetjes,
*bijnaeenbaby*
23wk6dg