Wat voor bijwerkingen BMR prik en voor hoe lang?

Hoi Jess,

wat een gedoe zo hè? Er staat 10 mcg extra. Maar extra ten opzichte van wat?
Ach, nou ja. We gaan gelukkig het voorjaar tegemoet. Gewoon veel buiten bezig zijn (wat een straf ) en de huid maakt onder invloed van het zonlicht zomaar vitamine D aan.  Ook wanneer je alleen maar in de schaduw bivakkeert.
Ik zou gewoon je gezond verstand gebruiken en kijken, hoe je aan die 10 mcg kunt komen. Met druppels of een multivitamine lukt dat prima. En er zullen vast voedingsmiddelen zijn, waar vit. D al in zit.

Groetjes en geniet van deze mooie dagen!

Marijon

Ik heb zojuist toch even cb gebeld (van Haarlemmermeer), en de verpleegster zei dat ze sinds 1 januari nieuwe richtlijnen toepassen... Kindertjes onder de vier jaar die niet meer dan een halve liter opvolgmelk drinken dienen 10 microgram extra vitaminen d binnen te krijgen.. ongeacht het weer en etc... en de verpakkingen van vitamine d potjes zullen nog worden aangepast...

Nou ik doe het maar gewoon... heb het dubbel gecheckt... Zal wel dan he... soms moet ik maar geloven wat ze zeggen .

Trouwens, mijn dochter heeft na de prik in haar arm een grote rode plek rondom de prikplek nu... volgens mij is het vandaag wel ietsie lichter dan gister... is dit normaal?

groetjes Jess

Ik zou nog even melden wat voor bijwerkingen van de BMR prik mijn dochter heeft gehad.

Mijn dochter heeft drie dagen lang op de 8ste dag na de BMR prik verhoging gehad.
Overdag had ze een redelijk normale temperatuur, snachts was het een graadje hoger.
Nu (12de dag) is haar temperatuur weer normaal (even afkloppen natuurlijk)

groetjes

Jess

Terug
Bovenaan