wat voor een babykamer hebben jullie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was vandaag foto's aan het bekijken en bedacht me dat we ondanks lang nadenken toch een erg leuke babykamer hebben. We wilden een leuk thema dat geschikt is voor een jongetje en een meisje. We wilden niet weten wat het zou worden dus vandaar.

Aangezien we allebei redelijke fanatieke duikers zijn (mijn man iets meer als ik) vonden we het ook leuk om hier iets mee te doen. We hebben uiteindelijk gekozen voor een Finding Nemo kamertje.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor een babykamer jullie hebben.

Groetjes
Inge

Hoi,
wij wilden ook een neutrale kamer. De meubeltjes zijn wit met een beer in het glas van de deurtjes. (marktplaats!)
En voor de rest is het thema Winnie the Pooh. Veel knuffels en op het behang hebben we van die schuimplastic figuren geplakt.
Al met al erg gezellig en leuk voor onze kleine meid!
Gr. Sonja

hoi hoi,

hier nog een winnie the pooh freak. we hebben de muren knal groen met oranje en baby blauw en op 1 muur heb ik zelf een winnie geschilderd. en ook de schuim dingen op de muren. bedje en meubeltjes komen groten deels van ikea.

ik vond dat het wel voor een meisje en jongetje kon. als ie straks een eigen mening heeft zal het wel cars worden.

groetjes simone

Ik ben een uitzondering op hetgeen hierboven wordt geschreven ben ik bang. Ik ben allergisch voor thema's en helemaal voor Winnie de Pooh. (neemt niet weg dat ik het bij een ander wel leuk kan vinden)
Ik zal ff proberen een foto van ons kamertje te plaatsen...
x ing

Hallo, nog even kijken voor 't slapen gaan...
Ik ben allergisch voor alles wat bij je als set koopt, dus wat helemaal bij elkaar past. Mijn hele babykamer is bij elkaar gescharreld en maar 1 ding is "echt baby": dat was eerst de wieg (zelf ingelegen, dus ook nog  alles behalve nieuw) en sinds een paar weken het ledikant en daar ligt nu het 4e kind alweer  in. Vind het echt een onwijs leuke sport om er met veel zoeken en  zelf prutsen  iets geweldigs van te maken en uh ja, al zeg ik het zelf -het is weer goed gelukt. Het is  geen kwestie van geld, gewoon leuk. Maar iedereen moet dit natuurlijk zelf weten, 'allergisch' klinkt misschien niet zo aardig..

Deze zijn gemaakt toen ze nog niet was geboren. Inmiddels een klokje aan de muur, wat geruite kussentjes op de kast enz. Maare zilveren muren, behangetje op 1 muur en fucsiaroze accesoires.
Je moet van de stijl houden maar dit vinden wij dus mooi.

x ing

superkamer Ing ook precies onze smaak!!

Hier onze foto ´s van de kamer, neutraal offwhite met combi van baby store en ikea!! En met een mooi  barok behangetje!!

Hoi,

wij wisten al in de twintigste week dat we een jongen zouden krijgen. De babykamer was nog van de oudste twee maar toen ik vierendertig weken zwanger was heb ik toch nog maar al het behang eraf getrokken en een muur appelgroen geverfd en de rest wit gesausd. Verder heb ik het beddegoed nog even genaaid en even een lampje bekleed en een hemeltje genaaid, want de oude vond ik niet meer bij de kamer passen. Omdat het hemeltje en de gordijnen van een zelfde stofserie zijn (lang leve Ikea) heb ik even een nijlpaardje van de stof overgetrokken op papier, gescand in de pc, vergroot met paint, weer uitgeprint en uitgeknipt, overgetrokken op groen placplastic (een keer gewoon en een keer in spiegelbeeld) en die uitgeknipt en op het raam geplakt. Net of ze elkaar diep in de ogen kijken. De meubeltjes hadden we nog. die hadden we in ons vorige huis gekocht en daar was de babykamer wat groter maar het past. Als het lukt plaats ik nog wat foto's.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan