wat voor een babykamer hebben jullie

Dit is dus de appelgroene muur, maar dat is duidelijk. Ik probeer nog een foto!

Hmm, ik kan de andere foto's zo vlug niet vinden. Er staan er maar 5.000 op de externe harde schijf, maar waar staan de foto's die ik zoek? Nou ja, jullie hebben in elk geval de groene muur kunnen zien.

Groetjes van Marloes

Hey Marloes, wij hebben prs dezelfde commode als jullie!!
Das toevallig heej?!

Groetjes Debby.

Dit is een deel van ons kamertje. De rest heb ik nog niet op foto staan.
We hebben verder ook nog groen tinten in de kamer.

leuk al die kamertjes bekijken!!

Groetjes sylvia

Foto's plaatsen kan ik niet, maar een beknopte uitleg geven wel.

Feline slaapt bij ons op de kamer, we hebben nl. maar 1 slaapkamer.

We hebben witte Ikea keukenkastjes in een nis van de slaapkamer opgehangen en een witte hemnes kast daaronder als commode (staat op een foto van iemand anders hier) Een wit ikea ledikant. Op een muurtje schilderijtjes en op de andere hebben we vlinders en bloemen gesponst met roze, lila en lime verf.

Zodra we een ander huis hebben ga ik helemaal los en krijgt ze een zuurstokroze prinsessenkamer hahaha

groetjes Maris

ps en dan te bedenken dat ik nooit roze zou aandoen....

hey,wij hebben een kamertje hemaal in strandstijl,deze foto''s zijn v voor de bevalling,inmiddels zijn er wat roze spulletjes bijgekomen..maar echt strandidee,zelfs een schepnet boven kastje,wij zijn er errug blij mee en t kan voor allebei,dus ooit voor een 2e...nou doeiiii

p.s inge ik had tijdens je zwangerschap op het forum al de foto''s gezien,en ik vindt hem super..heel mooi gedaan!groetjes

Hoi,
Wij hebben zelf wat dieren op de muur geschildert. Ik even proberen een foto er op te krijgen.
grrrr lukt niet. Volgende keer beter.
Groetjes lynn

Terug
Bovenaan