wat voor een babykamer hebben jullie

Hallo dames,

Nou ik heb me rot gezocht, maar ik heb geen foto's van de babykamer. Nu kan ik ze wel even maken natuurlijk, maar dan ziet iedereen wat een rotzooi het is.......
Mijn eerste reactie toen ik de mooie foto's van  Mette's kamertje zag was: "Wat keurig opgeruimd!" Gelukkig las ik daarna dat die voor haar geboorte waren genomen.

Het kamertje van Bas is hetzelfde als Eva's babykamertje. Toen we verhuisde vonden we de kleur van Eva's kamer nog steeds zo leuk, dat we die hier in dezelfde kleur hebben geschilderd. Eén muur is knalrood. De rest gewoon wit. De wieg (die mijn vader heeft gemaakt toen mijn zus geboren werd) hebben we wit geschilderd. Met een rood hemeltje. Over het hemeltje zit een stuk kant van de trouwjurk van de moeder van mijn man (zij is helaas overleden, maar we vonden het een mooi symbool).

De commode is van Mexx (rood, wit en hout). Daarboven hangt een spiegel. Dat vindt Bas helemaal geweldig, want daar kun je zo leuk naar jezelf kijken.

Verder hebben we een stoel bekleed met IKEA stof. Ook de kast en het ledikant zijn van de IKEA. Veel wit, maar met rode accesoires en accenten.
Boven zijn ledikant hangt een poster van Gonnie en Gijsje (een kinderboekje over twee gansjes). Iedere keer als hij uit bed komt worden die vrolijk begroet.

Groetjes, Karin

LEUK dat wiegje Kaatje!!

Er zijn op Mette's kamertje een aantal accesoires bijgekomen maar het is nog steeds erg opgeruimd hoor hahaha!

Ik vind die strandkamer ook helemaal super!!! Ik ken iemand met zo'n zelfde muur heeft.

x ing

Ik had al gereageerd, maar nu met foto's:

Groetjes van Sonja, moeder van Daniëlle

Ik zal morgen ofzo ook eens foto's maken van Dylano zn kamertje.
We hebben alleen nog niet die planken die boven de commode horen.
Die mensen (vrienden van ons) gebruikten die toen nog zelf als kapstok, whaha!!
Ken tuurlijk ook.
Maar die gaan we over een paar weken ophalen en hem er dan in zijn kamertje ophangen.
Lijkt me heerlijk!! Want nu zit ik dus echt regelmatig te sukkelen ivm ruimte
Maar goed... zolang Dylano er nix onder lijdt is het goed heej?!

Groetjes Debbby.

Vergeten te zeggen: Wat een mooie kamertjes hebben jullie allemaal zeg!!!

@Joybink: hoe hebben jullie dat gedaan met dat strandidee??
Is het gwn behang ofzo??
Echt superrrr!!

Groetjes Debby.

hey,het is fotobehang,wel prijzig maar errug mooi.
t was wel een hele klus om het erop te krijgen..t zijn 8 vlakken en dan moet je het precies uitmeten..ik was gelukkig op dat moment aan t werk mn man en mn schoonmoeder hebben het samen gedaan   en ik vindt het er mooi op zitten

Leuke kamertjes allemaal! Bijna net zo leuk als andermans kindjes zien......

Even nog tegen Inge: Wil je mij eens leren hoe je dat doet, zo'n opgeruimde kamer? Er slingeren op Bas zijn kamer altijd dingen rond. Dan sleept mijn dochter er weer van alles heen, dan ligt er weer vuile was op de grond (omdat zijn wasmand nog op zolder staat). Zijn wiegje staat er nog terwijl hij al weken in zijn ledikant slaapt  (mijn zus is hoogzwanger en de wieg gaat naar haar, dus het heeft ook weinig zin om hem op zolder op te bergen), en dat is dan weer een handige opslag plaats voor alle kleertjes die hem te klein zijn. Kortom: lekker rommelig!

Ach, hij slaapt er wel lekker.

Groetjes, Karin

hoi wat een leuke kamers allemaal.wij hebben het neutraal gehouden,want ik wist niet of het een jongen of meisje ging worden(mijn vriend wel).we hebben zachte kleuren en het is nu natuurlijk opgeleukt met kleurtjes,knuffels enz.heb zo 123 geen foto,s.
gr petra

Terug
Bovenaan