wat voor een kleuren worden jullie babykamers?

hoi hoi
ik ben wel benieuwd of jullie al ideeen hebben over jullie babykamer,de mijne staat als vast sinds ik nog niet eens zwanger was.
als het een meisje wordt een diddlinakamer en een jongen een diddlkamer,dus babyrose of blauw.
liefs sil
 
Hoi,

De kamer van onze oudste is bijna klaar (alleen gordijntjes moeten nog) en dan kunnen we de babykamer een beetje aanpassen.
Er komen oranje accenten in en 1 wandje wordt oranje behangen.....verder blijven de muren neutraal zoals ze zijn en zijn de meubeltjes ook neutraal, het moet ook niet te oranje worden he .
Maar het kriebelt enorm om bezig te gaan.....ben nu 28 weken en moet dus nog beginnen met de babykamer, maar gelukkig hoeft er niet veel te gebeuren. Toch kijk ik uit naar het uitzoeken van de mini-kleertjes en die weer gaan inruimen etc.

Groetjes,
Marije
 

Haha, ik wist mijn kamertje ook al voordat ik zwanger was!!

Voor allebij hetzelfde, namelijk sierpleister muren, heel licht, ecru. Ook assecoires ecru. De vloer word net als alle andere kamers en keuken in huis van oude houten vloerplanken in kersen gebeitst. Het eerste wiegje heb ik al, een  antiek gietijzeren wiegje, die we zelf gaan bekleden, ook ecru. Verder hebben we het ledikantje waar mijn vriend vroeger in gelegen heeft, en die word helemaal afgeschuurd en in de afbijt gezet, om daarna ook gebeitst te worden in kersen. Ik ben nu nog op zoek naar een oude commode en een schommelstoel, om dus ook helemaal zelf op te knappen en te beitsen in.......kersen!!! Het word dus een heel rustig, maar warm gezellig babykamertje.


 
Toevallig had ik de kamer die de babykamer gaat worden net gesausd toen ik er achter kwam dat ik zwanger ben, het was bedoeld als werkkamer. Lila muren vind ik prima kunnen, of he tnu een jongen of een meisje wordt! De werkkamer wordt dus verplaatst... Verer moet alles nog, maar nog tijd zat...

Nynah, bijna 8wk
 
Hoi
Wij wisten niet wat het werd, dus hebben voor een neutraal kamertje gekozen. Er zat al licht geel behang op de muren dat hebben we zo gelaten. De meubeltjes zijn een lichte houtkleur met creme. Verder heb ik groene accenten aangebracht. Het rolgordijn is groen, het hemeltje bij het ledikantje heeft kleurtjes en het gordijntje is het zelfde. Er hangen vrolijke schilderijtjes van de ikea. De lamp is groen en de waskussen hoezen ook. Nu hangen alle kaartjes die we hebben gekregen op haar kamer.
Groetjes Jannie en Lieke
 
Hallo allemaal,

Wij hebben gekozen voor de kleuren aqua-blauw, lime-groen en wit. De meubeltjes zijn ahorn. Ik vind het zelf erg mooi geworden. Kijk even op www.familiejanssen.com Onze babykamer staat op de site onder het kopje 'baby' en dan 'foto's'. Laat gelijk even een berichtje achter in ons gastenboek, als je wilt natuurlijk!

Groetjes van Gretl
 
Hoi Sil,

Isabelle(van ruim 2) krijgt een prinsessenkamer zodat haar kamer voor de baby kan blijven in de kleuren die hij nu al is. Ik ben gek van Nijntje en het kamertje is behangen met lila en geel nijntje behang. Ook de gordijnen zijn half even en half nijntje. Wij zijn er na 2 jaar nog altijd blij mee en laten het voor kindje nummer 2 zoals het is, jongen of meisje lila en zacht geel kan voor beide.

groetjes Odette
 
Het kamertje van mijn kleine kanjer is sinds kort eindelijk af: wit met groen. Foto's kun je zien op www.kimenserkan.kindjeopkomst.nl bij het fotoalbum...

Groetjes Kim
32,4 wkn
 
Terug
Bovenaan