wat voor een kleuren worden jullie babykamers?

Hee hallo allemaal,

Leuk om te weten hoe iedereen het kamertje maakt.
Wij gebruiken de kleuren appelgroen (echt knalgroen) en roze, niet donker en niet licht.

1 muur heb ik nu al geschilderd in de groene kleur, heb ook gelijk besloten dat het bij de ene muur blijft. Op de andere muur worden blokken geschilderd met deze 2 kleuren.\
Aan de andere kant komt er een hele grote nijntje op de muur. De rest van de muren blijven wit.
Ik ben wel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien. Ik ga nu dan ook maar weer verder met schilderen.

Groetjes, Ris 30w5d
 
Hoi,
Wij hebben gekozen om een wand knalrood te doen met 3 vierkante vlakken die  we  
appelgroen hebben gemaakt de rest van de wanden zijn ook appelgroen het ziet er heel fris uit en ik vind dat het  voor zowel een jongetje als een meisje kan. De meubeltjes zijn vanille met beuken en voor het raam hebben we een rood rolgordijn gedaan al met al is het een leuk kamertje geworden.

groetjes Joyce
32wk1dag  
 
Wij hebben het kamertje Helvetia van het merk Vroomshoop (zie www.vroomshoopmeubelen.nl) gekocht, dat is wit, met op elk meubelstuk 3 zilveren vierkantjes. De accessoires doen we dan knalrood met knaloranje. De gordijnen bijvoorbeeld worden banen afwisselend rood en oranje.

Veel plezier met het inrichten van jullie babykamers!

Ink
 
Wij gaan de baby kamer creme behangen en dan met oranje accesoires aankleden.
Heb een oranje dekentje, aankleedkussen, slaapzakje, gordijnen, posters oranje van nijntje enz.
Verder word alles aangekleed met nijntje accesoires, die ook allemaal oranje zijn, knuffels, speeltjes, gordijnkoof.
Ben heel benieuwd hoe het word.
De meubeltjes zijn hout, antiek beits. Ikea babykamer serie diktad.
Volgende week word de a.s.  baby kamer langzaam leeg gehaald en kunnen we gaan behang schrappen en dan onze kleine doerak de kamer klaar maken.

Allemaal veel succes met de kamer, is echt zo leuk om alles aan te schaffen.
Groetjes Dees 17w4d  
 
Ons kamertje is bijna klaar... Hier zijn de foto's:

Baby Woltheus  

Kim83, ik vind je babywebsite heel erg leuk!!
Mooi kamertje ook...

Ik hoop dat jullie allemaal een berichtje voor mijn kleintje willen achterlaten!!

Liefs, Denise
 
Ik zie dat de kleuren rood en oranje favoriet zijn!

Wij hebben de meubeltjes roomwit geschilderd (mijn oude babykamer).
Verder sinaapappeloranje accenten (aankleedkussen, hemeltje e.d) en zeegras manden.

Een roomwitte gietijzeren stoel met armleuningen en zitting, die overigens nog bekleed gaat worden in een retro-oranje stijl. Ben nog op zoek naar het juiste stofje.

Heel simpel, geen beestjes en disney poppetjes op de muur, daar hou ik niet van.

Leuk om mee bezig te zijn!!

Sannes
25 weken




 
Wij twijfelen nog. Het wordt óf een kamer met lekker veel kleurtjes (Flexa heeft een hele leuke kinderlijn) óf een kamer met zee/strand thema. We zijn allebei Zeeuws van geboorte en wonen nu weer aan zee. De zee heeft een heel speciaal plekje in ons hart. Zo zijn ook allebei de opa's zeemannen (geweest). We zijn nog niet echt aan het verbouwen of met het kamertje bezig. Ik ben nog maar 17 weken dus we hebben nog even de tijd.
 
Ja Daantje, dat  kan ook nog wel, maar ..........wat je gedaan hebt, heb je maar mooi al gedaan!

Als ik voor mezelf spreek, nu voel ik me nog goed en zit mijn buik nog niet in de weg. Mijn vriend is nog andere klusjes in huis aan het afronden, en ik heb me helemaal gericht op de babykamer.

Ben ong. begonnen toen ik z on 18/19 weken wat. Iedere keer wat, meubeltjes geverfd e.d. (op waterbasis overigens). Enkel nog wat kleine afwerkingen, en dat geeft toch een lekker gevoel.

Dus wil je zelf richten op de babykamer, zou ik niet te lang wachten.

Gr.
Sannes
25wkn
 
Terug
Bovenaan