wat voor een kleuren worden jullie babykamers?

Hai Sannes,

Wij willen nog even wachten op de echo volgende week woensdag. Dan krijgen we, als het goed is, ook het geslacht te weten. Ik denk dat dat voor ons wel scheelt. Moet het een stoere jongens  kamer of een zoete meisjeskamer? We zitten nu middenin een andere verbouwing (de badkamer wordt gedaan) dus om nu meteen ook aan de babykamer te beginnnen... daar heb ik even de puf niet voor. We hebben wat rondgevraagd en als ik december/januari begin zijn we nog ruim op tijd. Mijn vriend wil me toch niet zien met de verfkwast in de hand dus hij zal alles zelf gaan doen. Ik vind het prima haha. Ik zal de aanwijzingen wel geven. En we hebben verder hulp zat van (schoon)ouders en vrienden. Komt helemaal goed.
Danielle (17 wk+2dg)
 
Hoi hoi,

Wij hebben besloten om onze babykamer neutraal te houden en na de geboorte verder aan te kleden met meisjes of jongens dingetjes. De muren zijn granny groen geworden en de rest hebben we alles hout en poeh stijl gekozen.
Over precies een week ben ik uitgerekend en pas dan weten we ook of we een zoon of dochter krijgen, vandaar dus de keus om het neutraal te houden.

Foto's van onze babykamer kunnen jullie bekijken op onze website: www.kinderopvoeding.com.

Succes allemaal!
 
Hallo


Onze zoon dalino heeft een fel blauw/groen/orange kamer onze tweede ukk   krijgt een fel/paars/groene         kamer


Hou wel van de felle kleuren


Groetjes angela  


P.S.ben pas net 5 weken zwanger dus het is nog heel pril
 
Terug
Bovenaan