Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kijk eens op www.kinderliedjes.nu! Hier worden de liedjes voor je gezongen én je kunt gelijk zien welke gebaren je erbij kunt maken, geweldig! Ook het liedje van het molletje.. dus oefenen maar!
Wij zingen hier héél veel liedjes (gelukkig geeft ook Senne niks om mijn vals zingen), maar de liedjes met gebaren zijn favoriet. Bijvoorbeeld 'Ik stond laatst voor een poppenkraam', 'in de maneschijn' en 'klap eens in je handjes' en 'de grappige boef'. Verder vindt Senne 'onder hele hoge bomen' een erg ontspannend liedje.
In de maneschijn, klap eens in je handjes, hansepanse kevertje, jongens meisjes aan de kant (daar komt een grote/baby olifant), berend botje, visje in het water, op een grote paddestoel, cowboy Esther boem (hihi), en zo nog wel meer. Ik vind het zoooo gezellig om samen te zingen en Esther vindt het ook zo leuk!
ik zing veel
olifantje in het bos laat je mama toch niet los
en
midden in de tram daar zat een krokodil
en
en je heb een liedje van frans bouwer die gaat over mama en die zing ik heel veel voor de kinderen toen ik zwanger was van kaya moest ik steeds huilen op dat nummer vond het zolief dat iemand dat zong voor zijn moeder dat ik het nu steeds tegen me kinderen zimg
me mannetje heb twee liedjes met de geboorte uitgekozen
een voor kaya (andre hazes met kleine jongen)
een voor jayla(andre hazes wees zuinig op mijn meissie)
die zing hij heel veel voor ze
op het moment dat ze geboren werden (we wisten nartuurlijk wat we kregen)
deedt hij meteen die liedjes op