Wat voor liedjes zingen jullie voor de kleine?

Spetter pieter pater.... zing ik ook bedenk ik me nu.
En laatst heb ik  een liedje van  Marco Borsato gezongen. Weet nu de tekst al niet meer... erg he.
Maar euh... ben ik de enige die niet vals zingt?

Vast niet, Sylvia wil een musicalopleiding gaan doen, lijkt me handig vdat je dan kan zingen, maar mij willen ze nog niet mee laten zingen als ze een recordpoging doen om zo veel mogelijk mensen te laten zingen!

zo gaat de molen is hier erg favoriet, vooral als de wieken beginnen, ik doe het met zijn handjes.

en de bus is ook een goede voor zijn slappelach, en een hele hoop coupletten.

ik moet rouwens de computer weer eens aansluiten (net naar zolder gebracht) heb nu een laptop) maar op de computer heb ik voordat die kleine geboren was, alle liedjes die ik ergens van kende of hoorde op overgetypt, met plaatjes en alles erbij, een eigengemaakt liedjesboek dus, alleen moet ik hem dan nog wl uitprinten, ik zou man lief wel eens aankijken

hier is spetter spieter pater ook favo voor als hij in bad gaat. Verder op een grote paddenstoel en wordt dan door grote zus verandert in kabouter dennemen (zo spreekt ze het uit) en pappa wilbert.
verder de pipo yohoo song is van pipo de clown en de parelridder dvd

Danny gaat dan springen als je dat zingt en hij op schoot staat cq in je armen hangt.

ow, ja en het liedje van sap de aardwortel uit het land van ooit

groetjes irene

Terug
Bovenaan