Wat voor werk doen jullie?

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af wat voor werk jullie doen en hoe het bevalt om zwanger te zijn en te werken... Zelf werk ik als zorgbemiddelaar. Zorg ervoor dat mensen naar de dagbesteding kunnen gaan e.d. En omdat ik op 3 verschillende locaties werk moet ik zeggen dat het me af en toe niet meevalt. Speelt natuurlijk ook mee dat ik geen idee heb of ik nog een baan heb als   ik terug kom van verlof omdat er allerlei reorganisaties zijn en ik geen vast contract heb. Heb net zitten kijken hoeveel dagen ik nog moet werken voordat we lekker 3 weken vrij hebben en dat valt gelukkig wel mee omdat alle feestdagen dit jaar erg gunstig vallen. Werk de maandag en de donderdag en om de week de dinsdag en alle dagen vallen of op maandag of donderdag of net op de dinsdag dat ik werk. Kwam er nl. achter dat wij altijd op 5 mei vrij zijn.

Ben benieuwd wat jullie doen!

Groetjes,
jo

Ik werk op een basisschool als lerares in groep 4.
Ik werk part-time. Dit jaar werk ik voor het eerst op ma en di en 1 x in de maand op woe.
Ik vind het heerlijk! Een leuke school, geweldige collega's, leuke ouders en een hele leuke groep!
Als het even kan blijf ik hier nog wel wat jaartjes zitten!
Dit kan ik doen omdat ik goede opvang heb, dat wil ik er wel even bij vermelden. Mijn moeder is de gastouder van onze jongste en de aankomende kleine. Onze oudste is 5 en zit dus al op de basisschool.