Wat voor werk doen jullie?

Hoi hoi,
ik werk 32 uur al administratief medewerkster bij een superleuk bedrijf.
Na mijn verlof blijf ik 32 uur werken. 3 dagen op de zaak een 1 dag thuis.

Mijn kindje gaat dan 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar of mijn ouders of de moeder van mijn man.

Leuk te lezen wat jullie allemaal doen:)

liefs,
mammalein
17 weken, 3 dagen

Hoi,

Ik sat op wo, do en vrij voor de klas op een basisschool.
Onze zoon gaat op wo en do naar de opvang en op vrijdag is mijn vriend thuis.

Dit is erg fijn, alhoewel onze zoon wel erg heeft moeten wennen op de opvang.

Na mijn verlof neem ik nog een deel ouderschapsverlof en begin dan in februari weer met werken. Heerlijk!

Groetjes Judith

quote: ju78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 20:10:33'));

Hoi,

Ik sta op wo, do en vrij voor de klas op een basisschool.
Onze zoon gaat op wo en do naar de opvang en op vrijdag is mijn vriend thuis.

Dit is erg fijn, alhoewel onze zoon wel erg heeft moeten wennen op de opvang.

Na mijn verlof neem ik nog een deel ouderschapsverlof en begin dan in februari weer met werken. Heerlijk!

Groetjes Judith

hoi,

Werk 2 dagen in de week en 1 zaterdag in de maand op een postagentschap in mijn oude dorp. Bevalt prima en na de bevalling zal ik dat blijven doen.

Groetjes Lis

ik werk 4dagen in de kapsalon dus sta de hele dag gaat nog wel redelijk alleen na een lange dag wat bandenpijn maar we zullen zien hoelang ik het vol hou.. ben nu 19weken en 2dagen

quote: Daniels mom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2009 19:57:39'));

Hoi mamavanfleur,

Ik denk dat jouw vraag aan mij is gericht...?
Ik ben 9-9 uitgerekend, dus mijn officiele verlof loopt tot ergens in november, maar omdat ik zelfstandige ben, kan ik het helaas niet veroorloven om zolang uit de running te zijn. Ik krijg wel een uitkering, maar dat is niet zoveel. Daarnaast vind ik het ook niet prettig als ik mijn oppaskindjes zolang niet in huis heb, zowel voor mijzelf als voor de kids. Dus per 1 oktober vang ik de kindjes dan weer in mijn eigen huis op, maar met hulp van een andere gastouder. Anders is het niet te doen natuurlijk:)

Groetjes, Yvette

ja was idd voor jou.
maar wow das pittig! doe ik je niet na hoor...
hoeveel kindjes heb je? wel goed idd dat je hulp krijgt, maar toch.

ze gaan trouwens toch wat veranderen met de gastouders? dan heb je minder werk, of niet? (ik heb het maar half gevolgd, dat heb je als niet bij je van toepassing is).

x Petra

Terug
Bovenaan