wat was jullie grootste lekkernij

Hoi  

De titel spreekt voor zich.
Waar konden jullie je helemaal aan te buiten gaan tijdens de zwangerschap?
Ik was eten aan het koken en dacht ineens hieraan.
Mij kon je 's nachts wakker maken voor pizza's.
De lekkerste van de pizzaria,maar gewoon uit de vriezer was ook goed.

En nu moeten al die kilo's eraf,maar het was wel lekker.
Het is nu alweer zo'n tijd geleden.Dus we zullen je er niet meer op aanspreken.

Groetjes Jessica

Hoi,

leuke topic.

bij mijn oudste was ik verslaafd aan griesmeelpudding en huzarensalade. Dan zat ik tv te kijken met op schoot een pudding en een bak huzarensalade en nam om en om een hap. Gebruikte dus ook maar een lepel. en dat bijna elke dag. Verder at ik. als ik het aan mijn man vraag, echt alles wat er maar voorhanden was.

Bij de tweede heb ik ongeveer een frituurpan versleten. Zelfs om drie uur s'nachts kon ik hem nog aanzetten.

En bij Stijn was ik hhelemaal verslaafd aan de hutspot. En dan vooral opgebakken als ontbijt. De rest van de dag at ik voornamelijk chocloade en chocoladeprodukten en alle stamppotten. Ik kreeg alleen geen brood naar binnen, werd kotsmisselijk als ik bij de bakker liep. O ja en ik had altijd spuitbussen slagroom in de koekast waar ik regelmatig mee in mijn mond spoot. Omdat ik de oudste twee deze gewoonte niet wilde aanleren heb ik maar gezegd dat de baby daar goed van zou groeien.

De meest vieze combi hoorde ik van mijn schoonmoeder toen ze zwanger was van mijn man. Ze deed rolmops op gevulde speculaas. Daar krijg ik nou een naar gevoel bij. Gadver de gadver.

Wie heeft er nog meer rare gewoontes gehad?

Groetjes van Marloes

Bij mijn eerste zwangerschap mocht je me het 's nachts wakker maken voor CookieCaramel ijs van 'Van der Poel' in Enschede. Ik hoefde op een gegeven moment niet eens meer een bestelling te doen als ik daar binnen kwam. Ze begonnen al meteen te scheppen. Ik heb zelfs een kraamcadeautje van ze gekregen (een ijsbon ).

Tijdens deze zwangerschap was het blanke vla (in de eerste weken terwijl ik helemaal geen vla lust) en later rauwe worteltjes en waterijsjes en verder eigenlijk alles wat eetbaar was. Tjonge wat had ik een honger steeds. Geen wonder dat er nog steeds 7 kilo vanaf moet.......

Groetjes, Karin

Bij de oudste kon je me wakker maken voor een glas ijskoude cola, luste al jaren geen cola meer, maar tijdens mijn zwangerschap kon ik niet zonder.
Helaas ben ik niet van deze tick afgekomen, lust sindsdien nog steeds cola.

Bij de zwangerschap van Daan kon ik de eerste 16 weken geen eten zien, maar nadien kon je me alles wat zoet wat voorzetten. Vooral gebak was een echte must iedere week.

Liefs Saskia

Ik kon me echt ongans drinken aan de cola.Normaal drink ik ook wel cola maar nu kon ik echt een hele dag aan de fles hangen
Ook was ik deze zwangerschap echt een heel erge snoepdoos.. Maakte niet uit als het maar uit de snoepwinkel kwam..
Ik had ook echt een dikke kont op het einde van mijn zwangerschap .. Gelukkig is het er ook weer afgegaan..

Ohja... Pizza's en ijs.
Mijn vriend (verloofde, haha) moest vaak nog net voor sluitingstijd ijs halen
Maar hij had het er graag voor over!!

Groetjes Debby.

Bij mij waren sinaasappels en yoghurt erg in trek! En in het begin huzarensalade. Zure dingen dus, terwijl ik normaal meer een zoetekauw ben.
Tandpasta was trouwens vreselijk, moest er vaak van kokhalzen.

Bij beide zwangerschappen was de frituur verre uit mijn favoriet. Patat vooral. Heerlijk.

Op mijn werk noemde ze me mevrouw Hap Snap... Ai ai ai, ik moet volgende week voor het eerst na de zwangerschap aan het werk. Hopelijk zijn ze die bijnaam vergeten...

Verder chocola. Maar goed, dat heb ik ook als ik niet zwanger ben...

Terug
Bovenaan