wat was jullie grootste lekkernij

oooh bah  hou op over tandpasta ik had het bij djess en heb het nu weer als ik er alleen al aan denk krijg ik kippenvel en wordt ik misselijk!

bij djesslyn at ik echt alles maar vooral manderijntjes en ijs mmmmm!
en nu eet ik bijna 2x per dag stroopwafelijs van hertog

gelukkig had   ik bij djess al heel snel me oude gewicht terug zonder er iets te voor te hoeven doen hopelijk gaat dat in sep ook weer zo snel

groetjes jess mv djessie 11-06 en 13 w z

Volgens mij heb ik mazzel gehad... Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen zich tijdens de zwangerschap helemaal te buiten gaan aan eten. Komt omdat ik zelf die onbedwingbare behoefte niet gehad heb. Ik heb geen rare gewoontes gekregen (zoals rolmops op speculaas, da's wel de vieste die ik ooit gehoord heb ) en heb gewoon gegeten zoals voor de zwangerschap, alleen in de loop van de tijd iets meer. Het enige was dat ik niet meer zo goed tegen de lucht van saté saus kon. Daar was goed mee te leven hoor, behalve op m'n werk in de rij voor het restaurant tussen de middag, als er nasi met sate op 't menu stond....
Tijdens m'n verlof ben ik wel wat meer gaan snoepen. Maar 's nachts eruit om te eten... daar ben ik veel te lui voor

groetjes

Wat grappig om te lezen dat er veel overeenkomstige dingen zijn die in trek zijn tijdens de zwangerschap! Ik had van die vlagen...qua avondeten wilde ik het liefst elke dag stamppot eten of iets anders met aardappelen...ook alles uit de frituur as zeer welkom...
Voor de rest heel veel waterijsjes en koekjes gegeten. Helaas is de koekjesverslaving nog een beetje blijven hangen. Terwijl ik voor mijn zwangerschap bijna nooit zoete dingen in huis had. Oja, en alles met sinaasappelsmaak...mmmmmmm...

oliebollen!
mijn man moest me langs alle kramen sleuren! echt vreselijk! het was er ook wel de tijd voor(nov,dec,jan) maar dit jaar(niet zwanger) had ik geen zin in oliebollen....kwam dus echt van de hormonen! haha....

en oja mc flurry's hmmmm...
reden we om 10.00 savonds nog naar de mac(is hier niet dichtbij!)

gr. marjo

hoi
haha leuk onderwerp,tijdens mn zwangerschap kon ik liters cola op,normaal drink ik het nooit.en pizza en de frituurpan waren ook favoriet(nu ook nog trouwens)en druiven.
ook van tandpasta werd ik misselijk,(niet alleen de 1e 3 maanden).verder werd ik niet ziek van bepaalde luchten of eten.
gr petra

Ha jessica, weer een leuk topic meid!

Bij m'n eerste zwangerschap had ik diverse dingen waar ik niet om heen kon:
Frikadellen spec., gebakken uien (heeeerlijk), spinazie en wat wel de grootste verslaving was was de vanillevla. Echt liters zijn er doorheen gegaan liefst met slagroom
Tijdens de tweede zwangerschap had ik dat soort extreme dingen eigenlijk niet vond vla wel erg lekker maar het "moest" niet. Wel vond ik spinazie veel lekkerder als dat ik het nu vind. Tijdens de 2e zwangerschap kon ik lucht van vlees en frituur niet velen en eerlijk gezegd heb ik sindsdien niet meer met smaak een frikadel op raar maar waar

groetjes,
Achnita

ps leuk voor de zwangere dames onderons, wie weet brengt het ze op ideeen

Terug
Bovenaan