wat was jullie grootste lekkernij

Oh, hier hoef ik niet eens over na te denken:

CHOCOLA. En dan ook alles waar chocola inzit.

En nu nog ben ik helemaal weg van chocola. Heb dus ook GEEN paaseitjes gehaald. De kilo's zullen er toch eens afmoeten.

Groetjes Jolien

Ik had me hele zwangerschap zin in broodjes haring met veel uitjes.
O de keren dat ik dat heb gedacht.
Helaas wilde ik het maar van 1 visboer hebben en die was er maar 2 keer in de week bij ons in het dorp
verder heb ik veel gebakken eieren op.
terwijl ik helemaal niet gek ben op eieren.
Normaal als ik een doosje van 6 kocht kon ik na 3 weken 5 eieren weggoien omdat ik er maar 1 had gebrukt voor door het gehakt.
Maar vooral de laatste maanden waren de   eieren niet aan te slepen.

TOMATEN!!! Ik had elke dag tomaten op brood....en verder at ik gewoon normaal, daarom was mijn zoontje misschien ook te licht bij de geboorte, ik at gewoon niet genoeg. Daarnaast was ik ook maar 9 kilo aangekomen, maar ik kan normaal toch al heel veel snoep verdragen en niet aankomen! Maar tomaten, dat was echt wat ik superlekker vond!!

Owh ja en tosti's!!! Mjammie!!!

Hahahahaha echt grappig om te lezen.

Ik had eigenlijk alleen de behoefte om drop te eten, terwijl dat niet aangeraden werd!!!! Mocht van mezelf 5 dropjes per dag!!!

En vlees wilde ik helemaal niet meer.. gaf mij maar vis of een kaassouflee!!

Ik moest er zelfs even over nadenken, maar ik weet het weer:

waterijsjes, en dan niet 1 per dag (haha)
En van die mierzoete limonade (gazeuse)

Na mijn zwangerschap moet ik niet meer aan denken.

Daarnaast at ik het liefst brood en geen warme maaltijden (werd al naar bij de gedachte)

En cola-light kon ik niet meer verdragen.

Bij mijn 1ste zwangerschap dronk ik veel warme chocomel (bah!)

Beide keren vond ik thee ineens smerig.

Gr. Eveline

Ik heb niet hele rare eetgewoontes ontwikkeld tijdens mijn zwangerschap.. Ik vond stroopwafels wel erg lekker en die at ik ook wel een paar per dag :)
Voorheen snoepte ik helemaal niet en nu deed ik daar niet zo moeilijk over. Waar ik me wel te buiten aan ging waren ijsblokjes! gewoon van water en dan een stuk of 6 in een glas en knagen... en dat zo'n 5x of vaker  per dag, ik bleef die bakjes in de vriezer maar vullen! En die festini ijsjes vond ik idd ook erg lekker, die nam elke dag wel 1 of 2...
Ik was ook erg veel misselijk en dan hielp dat ijs   ook wel.. maar de ijsklontjes waren niet aan te slepen!

Groetjes Evelien

Ik heb me ook ingehouden. Ja, het voelt als een 'onbedwingbare drang', maar je kan het toch wel heel goed tegenhouden. Bij mij was het paprika-chips, maar ik denk dat ik in de hele zwangerschap misschien 4 zakken heb gegeten.

Wel was ik al tien jaar vegetarisch en kreeg ik een enorme trek in vlees tijdens mijn zwangerschap. Vooral Hema-worst (leg me dat eens uit als je dat al tien jaar niet gegeten hebt...)  In de 7e maand heb ik uiteindelijk moeten toegeven (geen hema-worst hoor, veel te vet!)  en nu eet ik weer gewoon vlees. Raar dat je dat je lichaam toch zelf aangeeft van 'Hey, dit heb ik nu nodig ja!".

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan