wat was jullie leukste kraamkado?

Hallo allemaal

Ik moet binnenkort op kraamvisite bij een collega (wat zal Ilse al groot zijn!!). Nu wil ik natuurlijk een super leuk, origineel (en niet al te duur) kadootje geven.        

Ik heb natuurlijk zelf een aantal kadootjes gekregen die ik leuk vond, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden.

Wat vonden jullie het leukste wat je voor je kleine schat gekregen hebt (en waar ze veel mee gedaan hebben (of nog doen natuurlijk))?

Zo kan ik leuke ideeën opdoen....

Liefs,
    Jeske mv Ilse (3-9-06)

in de categorie origineel:

Haarspeldjes (alleen doen bij een meisje hahah)
Boekjes (richard scarry is favoriet)

Niet geven als kraamkado: speeltjes voor kleintjes, kleertjes en slofjes. Daar heb ik echt veel te veel van gekregen! Geef dan liever speelgoed voor als ze iets groter zijn.

groetjes, Diane

Hai,

Wat ik altijd wel erg leuk vind om te geven (en te krijgen) is houten speelgoed. Maar dan wel idd voor als de kleine iets groter is want voor nu krijgen ze van anderen altijd al genoeg! (Isa heeft ook een hele mand met speelgoed wv 3/4 gekregen is).

Ook vind ik een persoonlijk t-shirt erg leuk. Op internet kun je hele leuke plaatjes en tekst op een shirtje laten zetten (o.a. www.simplycolors.nl en www.rainbowbabies.nl )

Of een leuke mobile voor boven box of bedje (ik heb al een paar keer in zo'n houten speelgoedwinkel een hele leuke blankhouten hangende vogel gekocht als kraamkado. Als je aan een touwtje trok dan gingen zijn vleugels op en neer. Simpel en past in ongeveer iedere babykamer/dreumeskamer.

Succes met uitzoeken!

Poppetje71

Hallo Jeske

Wat ik erg leuk vond om te krijgen was een boekje waarin Evi zelf de hoofdrol speelt.

Op www.koterkado.nl staan er een aantal.

Ik vond het een erg leuk en persoonlijk kadootje!

Voor in het boekje staat ook nog in van wie ze het boekje gekregen heeft.

Dus dat vind ik wel een aanrader!

Liefs

Daan

Poeh dat is moeilijk zeg.
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik op kraamvisite ga er nog wensen zijn.

Ik was inderdaad ook erg blij met het wat groter speelgoed, in ieder geval voor wat ouder dan.
En mijn vriendin was helemaal gelukkig met een badcape.
Voor een oud collega hebben we nu een badjasje, das handig voor naar het cb.

Pauline

Ik vond de cadeau;s met zijn naam erop het leukste. Of dit nou een shirtje was of een slab. Ook heb ik een paar 'handgemaakte' sloffen gekregen. HIj heeft ze nooit aangehad maar toch super leuk.

Verder een kraammand en een luiertaart maar die geef je vind ik persoonlijk alleen aan directe familie of hele goede vrienden.

Annemieke

Hoi Jeske,

Wat ik erg leuk en origineel vond was: een houten treintje en elk treinstel was een letter van Fabio zijn naam. Het staat nu op zijn kamertje op een plank. Erg leuk!!

Groetjes van Cissy

Een houten bakfiets.. Maar dan in loopfietsvorm,.. snappie? haha,..
Hélemaal super! Ik zie hem over een tijdje al schuifelen door de kamer met voorin allemaal zijn spulletjes haha..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan