wat was jullie leukste kraamkado?

Bij onze tweeling hebben we ook veel speelgoed voor diverse leeftijden (ook vanaf 1 jaar) gekregen en daar ben ik zelf erg blij mee. Alles zit nu in een grote plastic doos en af en toe haal ik er iets uit waardoor ze steeds "nieuw" (ander) speelgoed hebben om mee te spelen. Ook veel houten dingen, een houten bakfiets ook, waarin ik nu alle houten blokjes, trein enz. in heb gedaan en inderdaad geen kleding, mutsjes enz.

Ze zijn in juli geboren en hebben veel zomerse dingen gekregen die ze in de winter pas aan konden... niets aan gehad dus !! Geef dan een kledingbon, die heb ik toevallig vandaag bij de H&M gebruikt, dan kun je tenminste iets kopen als het nodig is en in de juiste maat.

Hopelijk kun je hier iets mee !?

groetjes Marasje

Oh Esmé die houten bakfiets wil ik ook  die vind ik enig!!!! Ik zag m bij Dille en Kamille en ik wilde m gelijk kopen (hoezo koopverslaafd) Maar ik kon m helaas niet meenemen want wij waren in de stad en het was te veel gesjouw. Ik heb het tegen mijn man verteld en hij zei dat ik m nog niet mocht kopen want Thomas heeft daar nog niets aan. Balen. Thomas krijgt de bakfiets voor zijn 1e verjaardag.

Ik vond de luiertaart toch ook wel erg leuk hoor. (ook om te krijgen)
Ik maak ze zlef voor mensen in mijn omgeving en zo af en toe verkoop ik er een.
Is erg leuk om te maken, niet zo duur en het geeft erg leuk.

Succes!
Liefs Annet

hahaha in de eerst plaats......kan je altijd mij bellen.... Ik verkoop ze voor 15 euro.....
Maarre, als je het zelf graag wilt doen... Kan ik wel uitleggen, maar dan moet ik het effe goed intikken. Zal anders vanmiddag wel een topicje maken.

Liefs Annet

Ja Anet, mijn moeder had er een voor ons gemaakt, met bert en ernie bovenop.
Vrienden van ons, nou ja zij is een beetje een vage vriendin (nu vrouw) van een goeie vriend (lang lang laaaang verhaal), in ieder geval is ze zwanger.
Ik heb nog een hele hoop luiers van kleins af aan van Yoëll dus maak ik voor hen een luiertaart.

Pauline

Zoals ik al eerder schreef zijn de luiertaarten inderdaad een toppertje en makkelijk zelf te maken. Leuk klusje voor bij de tv.

Ik doe altijd maar wat maar waarschijnlijk is er op internet wel ergens een goede beschrijving te vinden.

Annemieke

hoi
ikzelf vondt de zelfgemaakte manden erg leuk.
wij hadden er twee met allerlei kadootjes..zwembroekje,leuke washand,tandendoosje,zwemluiers,fles water voor mij,een biertje voor paps..enz
verder had ik van mijn schoonzus een setje(stoeltjes en tafeltje) en daar zaten ook allerlei kadootjes aan...echt dingen die ik kon gebruiken..bijtring,lepeltjes enz
succes groetjes piewie

Terug
Bovenaan