wat was jullie leukste kraamkado?

MAESTHER,

Leuk zijn ze hè!.. Was er gelijk gek op en heb hem toen ook gevraagd voor Kay's geboorte. Hij staat hier te pronken naast zijn box met zijn speeltjes voor in de bak haha..

In Venlo (waar ik eigenlijk vandaan kom) zit zo'n winkel waar  ze alleen maar houten speelgoed verkopen.  Ze hadden bijvoorbeeld ook een  motor-loopfiets haha, maar toen ik die bakfiets zag was ik helemaal verkocht!!

Ach,.. Ga gewoon die bakfiets  kopen en gebruik hem net als ik voor speeltjes ;-)
Zo issie meteen functioneel haha..

Esmé mv Kay

Ik heb net een superleuk badpakje in minimaatje als kraamkado'tje gekocht, zonnebrilletje erbij, helemaal leuk.
Ik vond zelf de kado's waar je later wat aan hebt erg leuk, een leuk voorleesboek bijvoorbeeld of een paar stoere laarzen voor als ze kunnen lopen ( regenlaarsjes met een paraplu bijv.)

groetjes Danielle.

Ik vind ook heel leuk gewoon een soort 'strand'setje. Even nadenken welke maat het kindje heeft rond de 'strand-tijd' en dan een zwembroekje/badpakje, een zonnehoedje, een schepje en een emmertje (niet dat ze daar al wat mee kunnen, maar toch leuk), een vierkante strandhanddoek/-laken, zwitsal baby zonnebrand, zonnebrilletje, waterschoentjes.. . verzin er maar op los.
Je kunt ook een ander thema nemen. En je kan het zo duur maken als je zelf wilt!
O ja, ik heb zelf een 'voel-boek' gekregen (met allemaal verschillende stofjes en ribbeltjes enzo). Kian is er nu helemaal weg van.
Liefs Nelleke

Halo,

wat ook heel leuk is ijn zoontje draagt meestal boumy's leren slofjes   en op Marktplaats als je bij trefwoord "slofjes met naam" intypt dan krijg je een advertentie van handgemaakte leren slofjes van 0-3 jr waar ook de naam bovenop gezet kan worden, heel erg lief je kunt dan ook de kleur en alles zelf uitzoeken vanaf 10 euro verzendkosten 1,32 dus dat is wel een leuke prijs voor zo'n lief cadeautje.

Gr Ellen

Terug
Bovenaan