Wat was voor jullie HET teken dat jullie kindjes een groter bed nodig hadden?

hoi

bram ligt nog in zijn ledikantje,
we hebben 2x geprobeert om hem naar een peuterbedje over te doen maar dit is echt drama!!
we kunnen zijn bedje ombouwen dus hebben er gelukkig geen bedje voor gekocht maar zodra hij in zijn peuterbedje kwam te liggen was het echt huilen, schreeuwen, en steeds uit bed en zodra we er aan 1 kant spijlen voor deden was het goed, en lachte hij weer dus hier gaat bram nog lang niet over naar een peuterbedje en we wachten nu ook tot hij het zelf echt aangeeft.........

liefs ilona

Benthe ligt ook nog heerlijk in haar ledikant, maar vindt een groot bed wel al erg interessant. Ze krijgt van ons voor haar 2e verjaardag een gewoon 1 persoonsbed van ikea en dat zetten we op haar kamer naast haar ledikant, zodat ze geleidelijk aan kan wennen. Gelukkig hebben we voldoende ruimte voor de 2 bedden, want we willen dat ze op haar gemak kan wennen aan een nieuw bed. En wij denken dat dit de oplossing er voor is en dat ze tzt dan zelf aan gaat geven waar ze in wil slapen.

Groetjes Martine

hoi hoi

Ryan begint te klimmen in bed
dus daarom hebben we een groot bed gekocht en gaat hij eind deze maand over naar het grote bed.

wij heben gekozen voor een groot bed en niet voor een junior bed
ten eerste omdat ik het onzin vind 3 bedden . en denk ook niet echt dat ze het verschil merken naar een 1 persoons bed of een junior bed.
en omdat ze over een tijdje dus toch naar een 1 persoonsbed moeten

succes met je keuze maken

o ja Ryan zijn klink staat omhoog dus hij kan zelf de deur NIET opene maken dus hoef ik hopelijk niet steeds op de gang te gaan staan hahaha

groetjes moekje

Hoi, reageer niet zo vaak, maar lees wel veel mee.
Onze Mette wordt 28 augustus 2 jaar. Ze ligt vanaf begin april in een peuterbedje, omdat ze plaats moest maken voor d'r broertje die in mei geboren is. Het bedje heeft wel een opstaande rand, zodat ze er niet zomaar uit kan vallen. Wij hadden verwacht dat het drama's zouden worden en dat we dus ook op de overloop konden blijven staan. Maar dit is 100% meegevallen.
Ze is er misschien drie keer zelf uitgegaan.

hoi hoi,
leuk om dit zo te lezen van iedereen.

Hier is Sarah de nacht voor haar 2e verjaardag overgegaan naar een groot bed. Maar dit was pure noodzaak. Marc was net geopereerd aan een hernia en kon dus niet tillen en ik had vanwege bekkeninstabiliteit opeens ook zo'n erge last dat ik niet meer kon staan en lopen. We konden haar dus simpelweg niet meer uit het ledikantje tillen! Ze heeft meteen een half hoogslaper gekregen, want dat is dus op til hoogte.
Ik was wel erg bang dat ze eruit zou vallen of het trapje af zou klimmen en zou vallen maar dat is echt super goed gegaan vanaf de eerste nacht. Ze klimt er niet zelf uit, dat durft ze nog niet, maar roept "mama ik ben wakker, mag ik eruit?" Helemaal meegevallen dus.

Maar als wij verder geen problemen hadden gehad dan had ik haar lekker in haar ledikantje laten liggen. Ze was in haar ledikantje echt super druk en beweeglijk dus dacht niet dat zij in een gewoon bed zou blijven liggen. Ik denk dat een laag 1 persoonsbed ook echt een drama zou zijn geweest...

groetjes Tamar

De reden dat wij een groot bed voor Dylano gekocht hebben, is omdat zijn broertje onderweg was.
Die slaapt nou in Dylano's oude bedje, en Dylano slaapt al in een echt groot bed (140x200).

Dat was voor ons dus de echte reden ;-)

Liefs Deb.

140x200???
Dat is een klein tweepersoonsbed hoor Debbie!
Was je zo bang dat hij eruit zou vallen? Hihi!

Wij zijn nog lang niet bezig met nieuwe bedden, voorlopig slaapt meneertje heerlijk in een ledikantje en doet geen poging om eruit te komen! Hij is natuurlijk een paar maandjes jonger......dus dat scheelt ook wel wat hè?

Groetjes Sas

Isabelle ligt sinds mei in een grote mensen bed (2 meter) met een rekje van de prenatal ervoor en een mooi Dora dekbed erop...! De reden is dat ze ieder moment een broertje of zusje kan krijgen en we geen tweede ledikant aan willen schaffen. Het is heel goed gegaan. Zelf zie ik het voordeel van een peuterbed niet zo. Ik vind het wel mooi, maar het is toch weer een extra kostenpost. En wat maakt het nou uit of het matras een meter langer is dan in een peuterbed?

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan