Wat zijn die kinderstoelen vaak toch lelijk

<p>Ik zoek een nieuwe kinderstoel  maar vind ze vaak zo lelijk. Alles lijkt op die logge trip trap. Ik zoek een iets subtielere stoel maar vind dat er niet zo veel keuze is en het door de jaren heen niet heel erg veranderd. </p><p>https://www.populairproduct.nl/babykind/pricewatch/336/stokke-tripp-trapp-storm-grey.html vind ze zo lomp.</p><p>Wat voor stoel hebben jullie? </p><p> </p><p> </p>
 
Precies die uit jouw linkje, zelfs in die kleur hahaha. Misschien een lomp model, maar super praktisch en veiliger dan een hoop andere modellen. 
 
Wij vonden triptrap veel te duur. Het blijft gewoon een houten stoel. Je maakt mij niet wijs dat het feit dat je 'm 10 jaar kunt gebruiken, de 'investering' waard is. Ik gebruik mn ikea stoel ook al 10 jaar. 
Heb uiteindelijk een Childhome Evolu gekocht. En daar zit ze prima in. Zonder zitverkleiner of silconen tray, onnodige zooi. En als ze daar te groot voor wordt, dan hebben zoveel mensen om me heen wel een triptrap over. En zelf zat ik prima op een gewone stoel toen ik jong was hoor. 
 
Ik vind de triptrap ook een oerlelijk ding... Wij hebben de stokke steps. Dat vind ik best een mooie stoel en lijkt me ook een stuk comfortabeler zitten dan zo'n kort plankje, haha. 
 
Haha ik heb ook precies die lelijke logge, en ook precies die kleur. ?. 
Mijn kindje zit er super stabiel in. Al van kleins af aan in een new Born Seat, nu in het kinderzitje, en de komende paar jaar gewoon los (verwacht ik). Zo'n Ikea stoel is prima voor eventjes maar is qua zitcomfort niet te vergelijken. (Heeft bijvoorbeeld geen voetenplank)
 
Wij hebben er 1 van Childwood. Heel fijn ding!
https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/kinderstoelen/kinderstoelen/childwood-evolu-2-kinderstoel-naturelantraciet-4723023.html/?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=surfaces&utm_content=gratis_google_shopping_clicks&gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVoCoQ_0JeCkQP9XxS_FWjR6rn3BxtBdPWVNKUbk6qLXt6njxdk0knBoCr1UQAvD_BwE
 
Terug
Bovenaan