Wat zijn die kinderstoelen vaak toch lelijk

Ik heb ook die tripp trapp, precies dezelfde! T is gewoon een topding, en ze zitten er écht 8 jaar lang op! Nu mn oudste dochter 3 is, zit ze erop zonder de beugel en je kan m strak tegen de tafel aan schuiven, wat supetfijn is. T is een duur ding, maar hij blijft mooi en ik heb er gewoon nu al zoveel plezier van gehad dat het me het geld al waard is geweest in 3 jaar tijd.

Een ikea stoel ofzo is óók prima, maar rond de 2.5 jaar passen ze daar echt niet meer in en zijn ze nog te klein om op een grote stoel te zitten. Dat kan pas rond de 4-5 jaar.

Voor mn jongste dochter hebben we een ouderwetse houten stoel op marktplaats gekocht en deze lekker knalroze geschilderd. Het is een prachtig ding, erg blij mee. Ik vond 2 tripp trapps gewoon te duur en onnodig.

Mm dochter is nu 16 maanden en past er nog goed in. Tegen de tijd dat zij er niet meer in past, gaat zij naar de tripp trapp en de oudste op een gewone stoel!
 
Wij hebben : Topmark Jess. Handig ding ook vooral om schoon te maken en als je de poten eraf klikt heb je een klein stoeltje, voor als je kind een peuter/kleuter is.
 
Hier heb je er een die best fancy is! In allerlei kleuren. 
https://www.babypark.nl/kinderstoelen/merk/bloom.html?gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVm8ZfWUWLM5LggSNd9ZGWTEuTZmHuhJwImTvuX-sQjg0y04JsUsL-RoCexUQAvD_BwE
 
 
Snap ergens wel wat je bedoelt met de tripp Trapp maar ook hier wel een 'fan hoor! We hebben een witte en ook een witte tafel, staat juist wel goed vind ik. En ja, enigszins lomp maar dat komt ook een beetje met de veiligheid die je nodig hebt. En met een wat neutralere kleur zoals zwart of wit (beetje afhankelijk van hoe je inrichting is) valt het echt wel mee.
Zelf bij m'n ouders ook al tripp trapas gehad vroeger (ik ben 30). Die dingen zijn echt onverwoestbaar en zijn uiteindelijk weg gegaan toen we 15 waren ofzo (ja echt, belachelijk oud maar ze zaten heel lekker en m'n ouders vonden het wel handig haha). En dus ook verkocht, terwijl ze dus al zeker 10 jaar oud waren! Dus ja.. liever een ietwat lompe stoel waar m'n zoontje lekker en veilig in/op zit tot een jaar of 8 dan duizend nieuwe stoelen moeten kopen steeds tot hij comfortabel op een gewone stoel past.
 
Wij hebben een tweede hands stokke gekocht. Blij mee! We hebben even getwijfeld over de hauck (een Duitse variant op de stokke) maar die heeft toch wat minder opties. Is wel goedkoop en vrienden van ons zijn er tevreden over. 
 
Wij hebben de stokke steps, echt een fijne stoel. Wij hebben hier alle delen voor om op te klikken, als ze klein zijn, als ze kunnen zitten en als ze geen ondersteuning aan de voorkant meer nodig hebben.

https://www.baby-dump.nl/product/kinderstoelen/12/stokke-steps-aanbieding/67967/stokke-steps-seat-white-legs-beech-wood-naturel-newborn-set-deep-grey/166083/?gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVmdrYqhjbuLA7PD9OPFqKKuj-EQDZItqHlSLGK8XPVXnio1ttM-SCBoCwTYQAvD_BwE

Succes met zoeken naar een stoel, dat is inderdaad een lastige.
 
Terug
Bovenaan