Wat zijn die kinderstoelen vaak toch lelijk

Hier ook een Tripp trapp. Ik vind het juist wel 1 van de mooiere stoelen, omdat hij minder log oogt dan andere houten stoelen en ik vind zo'n plastic Ikea ding al helemaal niet om aan te zien. Ik hou van zogenaamde "hufterproof" meubels, dus bij ons sowieso geen Ikea spul ?
Maar ik heb m gewoon op marktplaats gescoord, inclusief de babyset. Zelf in een mooie kleur geschilderd. Voordeel daarvan is dat ze tweedehands aardig waardevast zijn, dus tegen de tijd dat onze kleine man op een gewone stoel kan zitten, is deze zo weer verkocht ?

Ik vind de stokke trip Trapp ook foeilelijk. Wij zijn voor de stokke steps gegaan! Geen problemen met de poten. En mooi een wipper er op klikken evenals de babyset en het dienblad. Gaat allemaal supersoepel. Wij zijn zeer tevreden. Ik vind hem ook heerlijk modern ogen! 
Helaas hebben wij de zwarte met natural oak poten. En die was in die kleur nergens meer te vinden (nu wit en lichtgrijs, babysets ook in roze en aqua) :... Nu dus 1 met een ander kleur poten bijgekocht :p.. En dan de oak poten maar los. Ps stokke steps gaat volgens mij ook reuze goed op marktplaats. Dus een hele investering maar ook weer verkoopbaar. 

Ik bedoelde met ikea stoel een gewone voor volwassenen, die gaat ook 10 jaar mee. Dus ik ga geen 350 euro betalen omdat het een gewone houten stoel is, maar dan met Stokke erop. Dat vind ik geen investering omdat ie wel 10 jaar meegaat. Het standaard verkooppraatje. 
Handig misschien. Maar dat de prijs terecht is, vind ik bullshit

Ieder zijn mening toch? Jij vindt het hem niet waard en anderen wel. Hangt misschien ook van je besteedbaar budget af. Ik ben er erg blij mee!

Terug
Bovenaan