Wat zouden jullie doen

A

Anoniem

Guest
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest voor een nieuw kapsel. Ik had een leuk kapsel in het boekje zien staan, de kapster adviseerde mij om het iets langer te laten dan op het plaatje. Uiteindelijk 2,5 uur bij de kapper gezeten voor knippen/kleurtje en plukjes in een andere kleur erdoor.

Nou is het eindresultaat mooi geworden maar ik merk dat ik niet helemaal blij ben. Ik vindt het mooi maar ik had iets meer verwacht, iets vlotter en toch iets korter.
Zouden jullie ermee terug gaan of is dat raar?   Het was namelijk veel geld    en dan wil je toch ook helemaal tevreden zijn.

Ik ben ook zo onzeker in die dingen, dus graag jullie advies.
Liefs sandra

Ik zou terug gaan!
Jij wilde het korter en zij adviseerde het langer te laten, dat is niet jou niet bevallen, dus hupsakee gewoon terug ermee.
Zeggen dat je niet tevreden bent en nog een stukje eraf laten halen

Oh ja en ehhhh foto's?????

Hoi Sandra,

Ga gewoon terug. Jij moet je happy voelen met je haar en als je qua kleur wel tevreden bent dan is het gewoon een kwestie van even bijknippen. Ik heb het ook al eens gehad, maar was toen niet tevreden met de kleur in de zaak leek het heel leuk, maar toen ik buiten de zaak in het daglicht mijn haar ging bekijken vond ik het dus echt helemaal niets, De meiden hebben toen heel goed hun best gedaan om het toch naar mijn zin te maken.

Veel succes

Jolanda

hey!

terug ermee!! Ik wissel elke 4 maanden van haarkleur en weet ik al wat nog wat, dus ik weet wat ik zeg. Je betaald er genoeg voor inderdaad, en het is niet de bedoeling dat je onzekerder word maar dat je je juist weer goed voelt na zo'n bezoek!
( wat een kapperspraatje voor iemand in de zorg, of niet???)
dus: TERUG ermee!!

-X- Marieke

PS: en ja, hihihi. eerst foto's maken voor ons dan he?

Ik neem aan dat je in 10 minuten genoeg tijd hebt gehad om ze te bellen dat je er weer aankomt, dus als je dit leest wanneer je terug bent...FOTO'S!!!

Terug!!!! En veel geld uitgegeven en niet blij: niet goed!!! Ben ooit terug gegaan omdat ze het veel te blond geverfd hadden...... Zij voelden zich nog schuldiger dan ik haha. En ze konder er nog wat aan doen ook!

Iets meer eraf is dus geen probleem, gelukkig heeft ze het niet te kort geknipt!

Succes en inderdaad: foto's!!

Groetjes
Susan

nou hier komt dan een foto (mama en Tess staan er niet op zijn best op maar ja)
Ik heb nog niet gebeld  en vandaag kan ik toch al niet meer moet straks werken

HAha, Tess kan ook wel even mee naar de kapper! (moet ze niet zo boos kijken, anders worden jullie niet geholpen).
Ik zou alleen wel vandaag bellen (ook al kan je niet meer vanmiddag, zij waarschijnlijk ook niet). Maar je kan moeilijk na een paar dagen nog bellen. Hoe eerder, hoe geloofwaardiger!
Ik vind het trouwens best leuk zo hoor. Maar als je het pittiger wilt: NU BELLEN!!!

Terug
Bovenaan