Wat zouden jullie doen

Ik vind het ook leuk zitten, maar ik snap wel wat je bedoelt! Achter en opzij mag het iets pittiger! En inderdaad, nu bellen hoor. Dan staat de afspraak vast

Erg mooie kleur trouwens!

Susan

HIhihi tess heeft coupe windhoos hihi
Ik vind je haar wel leuk zo, alleen inderdaad als het wat korter is, is het wat pittiger en vlotter.
Vandaag even bellen, dan kun je misschien morgen terecht

Ik heb gebeld en morgenmiddag   om 14.30 kan ik terecht voor het afmaken van mijn kapsel

Dames bedankt voor het duwtje in mijn rug
Liefs sandra

Goed gedaan meid!

Laatst ook mijn haar afgeknipt, super leuk, alleen de keer ervoor bij een andere kapper geweest en die had iets te donker geverft (ben al donker en het viel dus op dat het donkerder was, zelfs door mijn baas ) Maar niet gebelt want helaas dan moeten ze blonderen om het weer lichter te maken, nou dat ging me iets te ver. Nu bij mijn "vaste" kapper (ben minder dan een jaar geleden verhuist dus het is pas de 3e keer dat het geknipt werd hier in de buurt) nu hebben ze dus een soort van uitgroei geverft, maar dat zie je dus echt goed. Over een week of 3 moet ik toch weer (groot nadeel van kort haar) dus dan toch maar wat donkerder.

Mij werd me oop het hart gedrukt vooral terug te komen als ik het toch nog te lang vond na een paar dagen. Super aardig van ze, ik ben nu best te vreden, zijn wat kleine puntjes die ik volgende keer anders wil.

Ik vind je haar nu al leuk, ben benieuwd hoe het is als het af is!

Groetjes en knuf voor Tess

Vind de kleur ook wel heel erg mooi eigenlijk! Ik ben zelf ook meer van het korte haar en zal blij zijn als het er bij mij ook weer af is! En het is nu nog blond maar moet nog rood of aubergine worden denk ik. Of een endere kleur uit het boekje, hahaha!

Ik zou ook niet 'durven' terug te gaan. Veel te onzeker voor dat soort dingen dus goed dat je toch gebeld hebt!

Goed dat je hebt gebeld! Ik zou zelf ook 7 kleuren sch*****, maar ze vinden het meestal niet erg en hebben liever dat je een volgende keer weer komt!

Suc6!

Groetjes Jenneke

Je zei het eigenlijk zelf al: je bent niet tevreden, zal ik teruggaan?

Ja natuurlijk!
Het was niet goedkoop en dan mag je zeker wel waar voor je geld verwachten!
En denk erom: als je morgen teruggaat: niets meer bijbetalen hoor! Tis hun "fout"   en zij moeten het gewoon goed maken! Jij kan tenslotte overal met je geld terecht?

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan