Wat zouden jullie doen

Hoi Sandra,

Ik vond je kapsel gisteren al heel leuk,maar dit is idd een stuk pittiger.Heel mooi!!

Liefs Kitty en Tess

Mooi!!!! je ziet er supergoed uit met je nieuwe kapsel.
Goed van je dat je terug bent gegaan.

groetjes Daniëlle.

Goed dat je gegaan bent zeg!
En ik vind het je nu wel veel leuker staan, tis al gezegd..lekker pittig!!!
En mooie kleur hoor!

liefs jen mv mike

Héél ander gezicht dan gisteren!!
Leuk hoor!

Krijg hier de zenuwen van mijn   eigen haar.. heb ik het korter dan wil ik het weer mooi lang zodat ik er wat mee kan doen en als ik ze lang heb kriebelt het me weer om het af te knippen.

Zit nu ook weer op zo'n "saaie" tusselengte.. Grr..
Maar ik ga het dit keer volhouden hoor! of eh,.. Aaaaaaaaah! Help!

Esmé mv kay

Jaaa!! Dít staat je echt heel erg leuk! Goed van je dat je terug bent gegaan en al is het dan jammer dat ze je hebben laten bijbetalen, het zit echt heel goed en pittig!!

Groetjes
Susan

Leuk hoor dat korte, veel pittiger. Jammer dat je moest bijbetalen. Ik heb dat ook wel eens gehad maar ik legde het probleem bij de kapper, zij had niet geknipt zoals ik het wilde...... maar ja brutalen hebben de halve wereld haha.

Ik ben ook zo'n muts met mijn haar. Ik wil geen kort haar omdat ik vind dat het mij niet staat. Ik heb door de zon een droge bos gekregen en heb het laten spoelen en knippen, poeh kort voor mijn doen!!!!!! Maar nu laat ik het groeien en ga iedere 6 weken de puntjes doen zodat ik niet na vier maand er weer een heel stuk vanaf moet halen.

Nou weer een heel l*lverhaal over haar.....
Oh ja, maar ik wel veel complimenten gehad en dat gaf wel een lekker gevoel ha.

Groetjes
Renske

Leuk geworden!!!

Wat stom vand ie kapper, mijn kapper had toen ook aangeraden om het iets lager te houden, mocht ik er toch niet tevreden over zijn, zelfs na een paar dagen dan moest ik terug komen en zouden ze het verhelpen. Maar voor mij is mijn haar nu super, lekker kort, een beetje zoals je eerste foto alleen zonder die lok op mijn voorhoofd, daar kan ik niet tegen.

En wat vond de fam er van?

Veel plezier van je nieuwe look.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan