water voor de flessen

A

Anoniem

Guest
Koken jullie nog elke keer of elke dag water om de flessen of de pap mee te maken???
En koken jullie de flessen zelf nog uit??

Ik kook alke dag nog water en ook kook ik elke dag de flessen uit s'morgens (behalve op de 2 dagen dat ik moet werken, dan kook ik de flessen niet uit)
Dit is eigenlijk uit gewoonte dat ik dit doe, is zo gebeurd en heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht.
Maar doen jullie dat ook nog?

hey 4 december

ik zat me dat vanmiddag toevallig ook af te vragen

voor de flesjes en de pap kook ik nog steeds water

eigenlijk ook uit gewoonte

flesjes kook ik eigenlijk bijna niet meer uit 1 keer in de twee weken of zo

ik had ergens gelezen dat dat allang niet meer hoefde
en ik vond het altijd vervelend werk haha

wat ik me afvroeg is:diksap moet je ook met water mengen
koken jullie dit nog uit of uit nemen jullie water direct uit de kraan

of geven jullie dit nog niet?

hoihoi,

ik gebruik nog steeds bar le duc, dat ben ik gaan gebruiken omdat dinand zoveel krampjes had, en dat doe ik nog, ik gebruik dat ook voor het mengen van de diksap, het zal wel niet meer nodig zijn, maar is een gewoonte dus hou ik het maar zo, ik kook de flessen elke week nog uit, blijf ik zo doen totdat ie van de fles af is,

groetjes susanne

nou.... gekookt water doe ik al laaaaaaaaaang niet meer....
En voor zover ik weet is dat ook niet nodig, mits je geen loden pijpen heb of een beebje dat barst van de krampjes.
En eens in de 2 weken ofzo de boel uitkoken, dat doe ik wel.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik kook ook al heeeeel lang geen water meer.
Wel 1 keer in de week de flessen uitkoken.

ik kook het ook al lang niet meer. En de laatste keer dat ik de fles uitgekookt heb...oeps dat kan ik me niet meer herinneren. Misschien toch maar eens doen vandaag.

elke

hoi
ik kook nog wel water voor de flessen maar pak het ook wel eens uit de kraan
ik had het de laatste keer gevraagd op het cb ik was het uitkoken zat en zei vertelde dat het nog niet helemaal officieel was maar het komt eraan dat uitkoken helemaal niet meer hoeft en dat de flessen in de vaatwasser mee mogen dus dat ben ik gelijk gaan doen

groetjes sil

Hoi,

Ik heb nooit borstvoeding gegeven en gebruik al vanaf de geboorte van Floris gewoon kraanwater. De kraamverzorgster en verloskundige gaven aan dat dat gewoon kon (hij heeft ook geen last van krampjes gehad). Misschien verschilt het in welk gebied van  nederland je woont.
Het uitkoken van  flesjes doe ik ook bijna niet meer.  Ik doe het  alleen als Floris ziek (verkouden) is (meer voor het idee dan dat het nodig is volgens mij).

Groetjes,
Femke

Terug
Bovenaan