waterpokken:(

Silke heeft de waterpokken. Het was al te verwachten want het heerst bij het KDV.
Maandag eind van de middag werd ze jengelig. Dinsdagochtend bracht ik haar naar het KDV en zagen we opeens een paar bultjes op haar borst. Dinsdagavond zat ze helemaal onder. s'avonds ook koorts gehad en haast niks willen eten. Vanmorgen heb ik haar om 10.45 wakker gemaakt, zeiknat van het zweet. Nu is ze wel helemaal vrolijk maar heeft wel behoorlijk jeuk. Heb bij de drogist calendulan kinderemulsie van VSM gehaald.
Hebben jullie kids al waterpokken gehad? en iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze er weer vanaf zijn?
Ik las ook dat kinderen het vaker dan 1x kunnen krijgen???? Nou, ik hoop dat ze er snel van af is. Ik zet wel even een foto op de hyves...

Groetjes Tamara

Quinten heeft nu ook de waterpokken
begon er zaterdag mee en heeft er ook veel last van.
eerst ingesmeerd met sudocreme wat een groot smeerfeest werd! Quinten moest natuurlijk ook helpen en s`avonds washandjes over zijn handen getaped.
heb nu ook al een paar dagen hem ingesmeerd met calendulan en helpt echt goed.
wat we ook doen is hem s`avonds in een sodabad doen. helpt ook tegen de jeuk en schoont de wondjes op.
de incubatietijd is meende ik 1 tot 3 weken.
groeten lenie

nathalia heeft ze nog niet gehad, al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel heel erg hoop dat ze ze snel krijg.
(binnen nu en 5 weken zou perfect zijn, voordat haar zusje geboren wordt)

kinderen onder de 1 jaar kunnen ze nog een keer krijgen.
kinderen boven de een jaar kunnen ze ook wel vaker krijgen, maar die kans is erg klein.

nou, beterschap met je kleine boy en voor lenie ook.

liefs, do

nathalia heeft ze nog niet gehad, al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel heel erg hoop dat ze ze snel krijg.
(binnen nu en 5 weken zou perfect zijn, voordat haar zusje geboren wordt)

kinderen onder de 1 jaar kunnen ze nog een keer krijgen.
kinderen boven de een jaar kunnen ze ook wel vaker krijgen, maar die kans is erg klein.

nou, beterschap met je kleine boy en voor lenie ook.

liefs, do

drinkt hij wel melk producten uit een beker? zoals yogi of chocomelk?
zo ja, dan is het toch helemaal geen probleem, want dan kan je de melk fles achter wege laten.
als hij dat ook niet doet, zou ik idd een bord pap geven sochtends en samen de fles weg gooien.

dat weg gooien kan op talloze manieren.
hij is oud genoeg om het te begrijpen nu.
maar maak er wel samen een feestje van.

heb toen eens gelezen, weet niet of dat op dit forum was maar diegene wilde van de speen af.
het kindje mocht zelf kiezen waar hij de speen in wilde gooien en hij wilde het in de wasmachine gooien.
dus deed hij dat.
mama zei: misschien ligt er dan morgen wel een kado-tje voor jou klaar.
en toen hij sochtends wakker werd, zat heel de wasmachine vol met kleine kado-tjes!!!!
(een doosje rozijntjes inpakken en een paar andere kleine goedkope kado-tjes.
dat kindje heeft nooit meer om zn speen gevraagd.

nathaia is echt al heel lang van de fles af.
van de een op de andere dag. ze wilde hem gewoon niet meer.
ik was niet degene die zei: ik wil van de fles af, maar zij was degene die het zelf aangaf, van nu is het genoeg.
problemen hebben we hierdoor dus niet gehad.

succes ermee!

liefs, do

drinkt hij wel melk producten uit een beker? zoals yogi of chocomelk?
zo ja, dan is het toch helemaal geen probleem, want dan kan je de melk fles achter wege laten.
als hij dat ook niet doet, zou ik idd een bord pap geven sochtends en samen de fles weg gooien.

dat weg gooien kan op talloze manieren.
hij is oud genoeg om het te begrijpen nu.
maar maak er wel samen een feestje van.

heb toen eens gelezen, weet niet of dat op dit forum was maar diegene wilde van de speen af.
het kindje mocht zelf kiezen waar hij de speen in wilde gooien en hij wilde het in de wasmachine gooien.
dus deed hij dat.
mama zei: misschien ligt er dan morgen wel een kado-tje voor jou klaar.
en toen hij sochtends wakker werd, zat heel de wasmachine vol met kleine kado-tjes!!!!
(een doosje rozijntjes inpakken en een paar andere kleine goedkope kado-tjes.
dat kindje heeft nooit meer om zn speen gevraagd.

nathaia is echt al heel lang van de fles af.
van de een op de andere dag. ze wilde hem gewoon niet meer.
ik was niet degene die zei: ik wil van de fles af, maar zij was degene die het zelf aangaf, van nu is het genoeg.
problemen hebben we hierdoor dus niet gehad.

succes ermee!

liefs, do

Terug
Bovenaan