waterpokken:(

wat een rot forum :S
weet echt 100% zeker dat ik het berichtje bij "van de fles af" heb geplaatst hoor hahaha.
klopt ook wel, want daar staat hij ook, maar hij heeft hem dus hier ook neer gezet :S:S:S
hee; raar.

@m.l. ik heb idd de waterpokken al gehad.
schijnt in het eerste trimester heel gevaarlijk te zijn, of je het nu heb gehad of niet maar die ben ik allang gepasseerd.
daarom hoop ik ook echt dat nathalia ze nu krijgt.
moet je opletten:
krijgt ze ze als de baby net geboren is!!!
tja,. je houd het toch niet tegen.
eigenlijk best wel erg he hahaha ik wens gewoon dat mn kind de waterpokken krijgt hahaha.
maar dan is ze er maar vanaf hoor.

en idd marina: ik heb ook gehoord dat hoe ouder ze worden, hoe meer last ze er van hebben.
ik heb er als kind zijnde helemaal geen last van gehad.
was 2 jaar.
erwin was 5 en heeft 2 littekens op zn gezicht van het krabben. zn moeder heeft snachts zelfs washandjes om zn handen moeten binden, zodat hij niet zou krabben.
maar het is hem toch gelukt, vandaar de littekens.

liefs, do

wat een rot forum :S
weet echt 100% zeker dat ik het berichtje bij "van de fles af" heb geplaatst hoor hahaha.
klopt ook wel, want daar staat hij ook, maar hij heeft hem dus hier ook neer gezet :S:S:S
hee; raar.

@m.l. ik heb idd de waterpokken al gehad.
schijnt in het eerste trimester heel gevaarlijk te zijn, of je het nu heb gehad of niet maar die ben ik allang gepasseerd.
daarom hoop ik ook echt dat nathalia ze nu krijgt.
moet je opletten:
krijgt ze ze als de baby net geboren is!!!
tja,. je houd het toch niet tegen.
eigenlijk best wel erg he hahaha ik wens gewoon dat mn kind de waterpokken krijgt hahaha.
maar dan is ze er maar vanaf hoor.

en idd marina: ik heb ook gehoord dat hoe ouder ze worden, hoe meer last ze er van hebben.
ik heb er als kind zijnde helemaal geen last van gehad.
was 2 jaar.
erwin was 5 en heeft 2 littekens op zn gezicht van het krabben. zn moeder heeft snachts zelfs washandjes om zn handen moeten binden, zodat hij niet zou krabben.
maar het is hem toch gelukt, vandaar de littekens.

liefs, do

@ Do hoeft niet hoor dat ze ze krijgt, Lisa heeft op het kdv vaak mee gemaakt dat er kindjes de waterpokken hadden maar zij heeft ze nog steeds niet gehad.
Voor je baby tje zou het inderdaad prettig zijn als ze ze nu kreeg, nog beter als ze ze over eenjaar krijgt.
En inderdaad ze moeten ze toch eenkeer krijgen en wat het ergste is , ze krijgen ze altijd als het niet uitkomt erg he ik wil altijd alles plannen en dat lukt niet in dit geval .

Groetjs

Hoi hoi,

Ik kan me aansluiten! Myrthe heeft ze nu ook :s
Ze was al paar dagen warm, maar geen koorts. En ineens vanmorgen, rode bultjes en de eerste (precies rond schaamstreek) zaten al met blaasjes. Ze had nu 38.0gr maar dat zal wel oplopen.
Ik kdv gebeld... wat blijkt? Heel kdv heeft het, en haar groep het meest! Kinderen zonder koorts mogen met waterpokken komen (ook met blaasjes!)
Ja nu snap ik wel dat er zo'n uitbraak is! De leiding klaagde al, want zij vinden het niet normaal. Ik ook niet.
Maar goed, ik moet werken vandaag in ieder geval van 10.30-14.00u om belangrijkste op te vangen. Oma heeft ook halve dag vrij genomen, dus zo is opvang weer geregeld.
Maarre is dit nou gevaarlijk voor zwangeren? Of alleen als ik het ook krijg?

Liefs Irene

bij mijn weten is het niet schadelijk als je het krijgt als je zwanger word, is alleen de rode hond schadelijk... omdat ze daar blind van kunnen worden.
Maar weet het niet zeker hor, je zou even naar de huisarts kunnen bellen voor advies?

Ik zelf was al wel 4 of 5... midden in de zomer, heel warm weer... kan me goed herinneren dat het vreselijk jeukte en dat ik niet kon slapen van de jeuk..;-)
Is geloof ik nog een foto van, hihi wat zag ik eruit!
Hebben jullie er ook een foto van gemaakt voor later?

Daniel is hier weer ziekjes maar geen waterpok te bekennen... wat het is weet ik niet maar hij heeft zowat om de 2 weken koorts en hangerig, eet niet, drinken gaat beetje, en dan na 3 daagjes is het weer voorbij..

Liefs Marina

bij mijn weten is het niet schadelijk als je het krijgt als je zwanger word, is alleen de rode hond schadelijk... omdat ze daar blind van kunnen worden.
Maar weet het niet zeker hor, je zou even naar de huisarts kunnen bellen voor advies?

Ik zelf was al wel 4 of 5... midden in de zomer, heel warm weer... kan me goed herinneren dat het vreselijk jeukte en dat ik niet kon slapen van de jeuk..;-)
Is geloof ik nog een foto van, hihi wat zag ik eruit!
Hebben jullie er ook een foto van gemaakt voor later?

Daniel is hier weer ziekjes maar geen waterpok te bekennen... wat het is weet ik niet maar hij heeft zowat om de 2 weken koorts en hangerig, eet niet, drinken gaat beetje, en dan na 3 daagjes is het weer voorbij..

Liefs Marina

Als je op de site rechts bovenin bij zoeken 'waterpokken'i ntikt staat er juist dat het voor hoogzwangeren gevaarlijk is...
Gelukkig is het lekker weer, kunnen de kids lekker luchtige kleding aan, dan broeit het ook niet zo.

@Irene, Silke mocht ook gewoon naar het KDV, er hing al 3 weken een briefje op de deur dat er waterpokken heerst, de besmetting is toch al begonnen voordat er een bultje zichtbaar is. Ze gaan er heel makkelijk mee om daar. Zo van, dan hebben ze het allemaal maar gehad, zijn we er voorlopig weer vanaf. Wat moeten ze anders...

groetjes,

Ik had ze zelf toen ik pas 17 was, vreselijk! twee weken ziek van geweest, enorme jeuk. Het beste dus dat ze ze vroeg krijgen. Laura heeft ze al gehad, ik heb Poxclin gebruikt, werkte erg goed.

Terug
Bovenaan