wat een rot forum :S
weet echt 100% zeker dat ik het berichtje bij "van de fles af" heb geplaatst hoor hahaha.
klopt ook wel, want daar staat hij ook, maar hij heeft hem dus hier ook neer gezet :S:S:S
hee; raar.
@m.l. ik heb idd de waterpokken al gehad.
schijnt in het eerste trimester heel gevaarlijk te zijn, of je het nu heb gehad of niet maar die ben ik allang gepasseerd.
daarom hoop ik ook echt dat nathalia ze nu krijgt.
moet je opletten:
krijgt ze ze als de baby net geboren is!!!
tja,. je houd het toch niet tegen.
eigenlijk best wel erg he hahaha ik wens gewoon dat mn kind de waterpokken krijgt hahaha.
maar dan is ze er maar vanaf hoor.
en idd marina: ik heb ook gehoord dat hoe ouder ze worden, hoe meer last ze er van hebben.
ik heb er als kind zijnde helemaal geen last van gehad.
was 2 jaar.
erwin was 5 en heeft 2 littekens op zn gezicht van het krabben. zn moeder heeft snachts zelfs washandjes om zn handen moeten binden, zodat hij niet zou krabben.
maar het is hem toch gelukt, vandaar de littekens.
liefs, do
weet echt 100% zeker dat ik het berichtje bij "van de fles af" heb geplaatst hoor hahaha.
klopt ook wel, want daar staat hij ook, maar hij heeft hem dus hier ook neer gezet :S:S:S
hee; raar.
@m.l. ik heb idd de waterpokken al gehad.
schijnt in het eerste trimester heel gevaarlijk te zijn, of je het nu heb gehad of niet maar die ben ik allang gepasseerd.
daarom hoop ik ook echt dat nathalia ze nu krijgt.
moet je opletten:
krijgt ze ze als de baby net geboren is!!!
tja,. je houd het toch niet tegen.
eigenlijk best wel erg he hahaha ik wens gewoon dat mn kind de waterpokken krijgt hahaha.
maar dan is ze er maar vanaf hoor.
en idd marina: ik heb ook gehoord dat hoe ouder ze worden, hoe meer last ze er van hebben.
ik heb er als kind zijnde helemaal geen last van gehad.
was 2 jaar.
erwin was 5 en heeft 2 littekens op zn gezicht van het krabben. zn moeder heeft snachts zelfs washandjes om zn handen moeten binden, zodat hij niet zou krabben.
maar het is hem toch gelukt, vandaar de littekens.
liefs, do