We gaan ervoor part II

Hi  Roos,
zit echt met rillingen over mijn rug je verhaal te lezen! Wat ongelofelijk k.t!
Héél erg veel sterkte en ik zal héél hard voor je duimen! Vind het echt verschrikkelijk!

Els, jij natuurlijk ook héél veel sterkte en inderdaad een belachelijke reactie! Zou ook zeker achterhalen wie je gesproken hebt! Belachelijk!

Dikke zoen, Y

Ben zoooo opgelucht!!!!!!
Het kindje leeft!!!!
De gyn zag een bloeduitstorting, best een joekel, dus ik kan nog meer bloed verwachten. Hoe kom je eraan, hè! De gyn zei dat de kans dat het nu nog mis gaat, heel klein is, ja ja, ik ben nog in het eerst zien, dan geloven-stadium, maar goed, wéér een kloppend hartje, al echo nr 3. Het is nu al een duur kindje!
De vk adviseerde me rustig aan te doen, niet teveel te lopen, om het bloed niet teveel te laten stromen, dus lig nu braaf in bed. Juul breekt beneden de tent af, oma is er. De rest van de week ziek gemeld.
Volgende week vrijdag om 11 uur weer een echo.
Ik reageer   en lees alles vanavond weer, tijd zat!!!!

gr Roos

Oh Roos, meid wat fijn! Zit net als Jannie ook de hele dag de site al te checken om te kijken of er al nieuws was van jou....

Pfff wat een opluchting zeg dat alles ok is!

Maar hoe kom je nu aan zo'n bloeduitstorting? Wist de gyn dat niet?

Nou meis, doe rustig aan en probeer een beetje te relaxen!

liefs Yosha

JOEHOE
!!!!!!

Wat een opluchting, Roos. Ik ben zo blij voor je, ik kan wel huilen. Ik had je berichtje vanmorgen gelezen en het bleef de hele dag door mijn hoofd spoken.
Groot gelijk, lekker in bed blijven.

Verder: Lang leve de elastiekjes die je op je broeksknoop kunt doen voor wat extra speling. Pffff, wat fijn.
Komende vrijdag ga ik shoppen voor positiekleding. Samen met die zwangere vriendin. Leuk.

Roos.... Goed nieuws!!!!!!!!!
Oh wat fijn zeg om te horen... Er spookte vandaag paar keer in mn hoofd "wat als..." maar gelukkig is alles in orde! Nu maar lekker rust houden en goed dat je je ziek hebt gemeld. Take it easy meid, en oh wat ben ik blij voor je!!!!

"Geniet" van dit goede nieuws, je zal wel mega gespresst zijn van de afgelopen 24uur.

Greets
Janneke

Goedemiddag!

@Roos: oh meid wat een geluk dat het alleen maar een bloeduitstorting is! Ik heb zo net pas alles van vandaag gelezen. Op het werk zo druk, heb geen tijd om te lezen en te reageren! En schrok zo van je bericht! Maar gelukkig, het is onschuldig! Hoe kan zoiets trouwens, kon ze daar nog iets over vertellen???

@Els: nou wat doen ze bij jou nu weer raar zeg!!! Een beetje medeleven is toch niet zoveel moeite??!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Je bent nu al meer dan een week over tijd. En ik heb er nog nooit van gehoord dat als je de ene keer te vroeg bent, dat je dan de volgende keer te laat bent. Maar goed, wie weet is dat best mogelijk.

Hier alles goed. Probeer er  wat minder mee bezig te zijn en dat gaat redelijk.
Op het werk superdruk!!
Er kwam een oproep wie er belangstelling heeft voor een opleidingstraject tot (potentieel) manager. Heb ik op gereageerd, met mij nog 10 anderen.
Maar nu kwam er vanmorgen een mail met wat nu te doen......en ik dacht help!!! Waar ben ik aan begonnen..... Moet nl. een presentatie over mezelf geven waarom ik de geschikte persoon ben, meerwaarde voor de organisatie en waar dat uit blijkt en meer meer van dat soort vragen  (bla bla bla). En die moet 20 minuten duren en daarna nog 25 minuten de tijd voor vragen en discussie..... Dan besluiten ze of je door mag, en zo ja, dan een assessment. Wel erg spannend allemaal!!! Over 2 weken moet ik de presentatie geven. Nog even de tijd dus, maar de tijd gaat snel, dus mag er in het weekend wel aan beginnen! Manlief heeft vast ook wel goede ideeën.....

Fijne avond allemaal!!
Groetjes Laura

Hey Roos,

Oooooooooooh is chrok me wild net bij het lezen van je bericht en even verder las ik dat het goed is met je beeb!!! Wat een enorme stress en nu opluchting. Ik krijg het er warm van............pffffffffffffff
Take it easy!!!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan