Goeiemorgen!!!
Allemaal leuk weekend gehad??
Janneke klinkt leuk je kamertje!!.Wordt vast heel mooi, we waren pas bij mn nichtje die hebben ok een muur knalrood geverfd en de rest wit!! Was vrolijk!!
Nog niet naar wandelwagen gekeken??
Marijke wij hebben ook de mutsy 4 rider ( heb even op internet gekeken naar t model haha erg he, wist het niet!!, stond ook niet op de bon) Ja de kleur al gekozen zo als ie daar stond vond ik m al heel mooi, manlief gelukkig ook!! Ze noemen het kaki, het is donker olijfgroen met een rood/witte streep. Ik heb n foto dus die zal k even mailen probeer vandaag...)
Pff een poos zonder je man, lijkt mij ook moeilijk!!Kan me vorstellen dat je dochters daar ok zo over denken!!
Ik vind een nachtje al niets haha ja ik ben erg!!
Y we duimenmet je mee dat t raak is!!
Laura jouw ei ook wer onderweg?? Fijn dat je ongi over is, hoop echt dat dat de laatste "rare"ongi van je was!!
Ben beniuewd naar je linda!!! Kom maar op met die foto!!
Ik ga die tip van die slofjes ook even onthouden...
San balen om te lezen dat je tabletten niet echt helpen nog!! kan me voorstelen dat je er gefrustreedr van wordt!!
Miep leuk dat bijna iedereen t nu weet!! Echt knap dat je t zolang geheim hebt kunnen houden!! Ben benieuwd hoe je collega reageert!!
Hier is t weekeend weer voorbij dus de studieboeken liggen weer op tafel en ga ik maar ens induiken, heb vandaag wat korter omdat ik vergadering heb eind van de middag op t werk, dus moet tegen 4 uur weg. Niks aan maar ja. Heb gelukkig al t een en ander gedaan dus moet lukken...
Gister waren we bij vrienden en hebben de box meegenomen, hun wilden m uit d ekamer en anders moest ie daar eerst omhoog en dan over klein poosje toch naar ons, dus meteen meegenomen. Omdat er een lade onderzit is ie best zwaar dus dat scheelde gesleep voor hun. Hele gave box, cremekleur met een lade eronder met woordjes erop, speelgoed, knuffels, rommel. En we konden ook alle badspullen lenen als badje standaard en tummytub nou heerlijk. Die ijzeren kruiken ook of hoe hete die dingen zijn ook zo duur, dus scheelt mooi weer!!
Die spullen gebruik je helemaal niet zo lang, dus dan is het handig o te lenen. Wij willen alles ook niet te duur maken, hebben drom gekozen voor kamertje van ikea. Zag genoeg moois bij babydump zaterdag maar het kamertje van ikea vinden we ook heel mooi en stukken goedkoper. We maken een muur geel, dan met mooie lichte gordijnen, heb er al heemaal zin in!! hihi...
maar zal wel ergens met de kerstvakantie zijn als we daar aan gaan beginnen. eerst ook even 20 weken echo afwachten, die is woensdag over 2 weken... ben erg benieuwd!! Hoop dat alles goed is, vind het best spannend!!
Nou ik ga me even op mn studie concentreren!!
Fijne dag allemaal!!
groetjes, marieke