We gaan ervoor, part III

Hee dames,

Phoeby, spannende dagen, hoop dat je snel goed nieuws hebt!

NEE Yosha, niet waar, ik heb nog wat hoop hoor, wat slopend moeten de dagen voor je zijn. Ik duim tóch nog voor een goede afloop.....

Laura, ik zal zo proberen een foto te sturen. Heb gister koekjes gebakken en dat was geweldig met haar.   Jij hebt ook steeds rare klachten zeg..... Ook zo lastig te peilen joh. Laten we er maar het beste van hopen.
Trouwens, mijn team weet ervan dat ik zwanger ben. Ik was volledig over de zeik vorige week en het kon me niks meer schelen dat ze het wisten. Iedereen reageerde geschrokken, later blij en nu leven ze mee tot aan vrijdag.
Gister een brutale moeder bij me gehad. Ze zag dat ik er weer was en vroeg hoe het met me ging. Want de roddels waren al over het schoolplein gegaan, ik zou vast zwanger zijn..... En toen vroeg ze me dus recht voor mijn raap of dit zo was..... Ja, ik een kop als een boei.... Ja dus, hartstikke leuk voor je.  Ik zei trut, dat kun je toch niet vragen.... Nu weet dus ook de grootste roddelkont van de school het!!!!
Ik heb twee joekels van koortsblaren, eentje op mijnlip, daar waar die hoort, én eentje onder mijn lip, zo groot als een dubbeltje. Het klopt en prikt en ik ben altijd als de dood dat ik Julia ermee besmet. Lastig hoor....
Vanavond komt de Dierense Sjoel op tv. Iedereen stemmen, dus!!!!! Die synagoge is van onze familie geweest......
Ben bekaf na een dagje werken, moest ook in mijn eentje juul vermaken, ze ligt net in bed en mijn man is nóg op zijn werk, studiedag. Dat trek ik nu dus even niet meer...
Zag net dat onze overbuurman is overleden, sneu hoor voor zijn vrouw. Hij was wel oud en had hartkwalen, maar dat gun je toch niemand... Volgende week dus crematie of begrafenis....

gr Roos

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Phoeby
17/9
30/10
13/11
2e
1
-
33
Flevo
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

Janneke
7/7
8/11
22/11
4e
2
-
28
Gld
-

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

San
14/9
17/11
30/11
2e
1
-
32
N-Br
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
11/12 vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn
echo en 25/11 ha contr.
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
17/11 9.00u
33
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
14/11 11 u
34
Gld
-

Hoi dames,

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest. Haalde er geen voldoening uit, maar zag alleen confrontatie. Ik heb het bovenstaand  schema aangepast. In ieder geval, ik heb mijn data aangepast. Ik zit nu weer in de afwachtfase, zoals jullie zien...
Weer spannend dus.

Ook op werkgebied heb ik een  spannende tijd omdat ik a.s. vrijdag een interne sollicitatie heb. Hoop dat ze me een kans geven, want mijn vestigingsmanager weet dat mijn ambitie ergens anders ligt. Voor nu zie ik het als mooie tussenstap om maar weg te komen van mijn huidige werkplek. Een tussenoplossing dus. Dat ga ik natuurlijk niet melden  tijdens mijn gesprek, maar hoop dat zij  me niet  'door  hebben'.  

Veel plezier, succes en geluk voor jullie allemaal!

Hi Janneke,
Fijn dat je toch even iets laat horen. Je moet doen wat bij jou goed voelt en als je dan een tijdje niet op het forum bent, dat geeft niks!
Ook weer in de wachttijd dus, ik kan je de hand schudden!
Veel succes met je sollicitatie vrijdag, ik hoop voor je dat het wat wordt!!

@Roos: ik heb je mail en foto's gezien, leuk hoor! Inmiddels heb ik em beantwoord en de rest van de forummers ook gemaild! Weer een gezicht erbij, altijd leuk!!
Wat is dat wat met het geroddel op school. En nu weet iedereen het dus, inclusief de ouders. Bah, kan me voorstellen dat je het  graag nog even voor je had gehouden!
Vrijdag succes met de echo!!

De buikpijn bij mij is gelukkig afgezakt, maar nog wel wat een opgezette buik.
En heb verschrikkelijke dorst, ondanks dat ik vandaag genoeg gedronken heb.....

He daar was ik weer

nou Laura heb de tampontest gedaan, maar ook daar zat maar een ieniepietsie oud bloed aan....net weer geplast en helemaal niets te vinden!!!

Ik heb sinds vanmorgen een inlegkruisje in en daar zit ook maar een ieniepietsie oud bloed in....

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het door het dieet komt, ben pas 4 weken bezig en heb twee weken geleden nog gegeten tijdens ons weekendje weg....heb een paar jaar geleden ook zo'n shakedieet gedaan en toen heb ik nergens last van gehad....en je hoort vaker dat je eerder en meer gaat vloeien dan helemaal niet meer...

Heb het net met manlief besproken en we wachten maar af, of de ongi is deze maand wat later en gaat gewoon nog een keertje doorzetten, of ik ben van slag door het dieet, of.......???

Maar goed we hebben afgesproken dat ik maar gewoon doorga met testen elke ochtend, moet het ivm dieet wel in de gaten houden mocht ik toch zwanger zijn, dus ik kan er geen 3-4 dagen tussen laten zitten, ach we gaan sensitest wel even sponsoren....:)

Vannacht allebei slecht geslapen omdat ik dus dacht ongesteld te zijn geworden, dus moest een traantje wegpinken en heb met manlief gepraat (wat is t toch een schat midden in de nacht!), maar goed hoop vannacht wat slaap in te kunnen halen, wat de uitslag ook is, ik kan er niets aan veranderen en moet me er toch bij neerleggen....positief of negatief...Dus ik ga lekker op bed even tv kijken en hoop snel in slaap te vallen, morgen eerst naar amsterdam en dan door naar den haag naar een klant....dus drukke dag!!

Fijne avond meiden,

liefs Yosha

@Yosha, zo jij houdt het wel spannend! Bij jou gaat het ook al zo raar!! Dus je hebt toch nog hoop, ondanks het bloed van vanmorgen?! Ik hoop dat je geen 2e keer wordt teleurgesteld! Ga ik nog even door met duimen voor je! We horen het morgenvroeg wel wat de test zegt! Nog genoeg van die dingen in huis....?

Hoi,

vanmorgen weer een beetje oud bloed, maar ik heb vandaag behoorlijke ongipijn, dus we hebben nu toch echt bedacht dat ik niet zwanger kan zijn. Teleurgesteld, nou eigenlijk vandaag niet eens, die teleurstelling hebben we gister al gehad...

Hoop vandaag dat t maar gaat doorzetten want dan hebben we zekerheid (alhoewel een stemmetje in mijn hoofd zegt dat die ongipijn nu wel genoeg zegt!)

Gister was ik erg depri, maar vandaag zie ik t toch alweer zonniger in, ik ga weer mijn schouders onder mijn dieet zetten! Wil het tot januari proberen vol te houden en nee niet rond de feestdagen, want ook ik heb dan feest!! haha dus nog wat kilootjes eraf, dan in januari afbouwen en dan hopen we net als Laura, om na de "uitgerekende" datum van vorige keer dat het snel raak zal zijn....dit jaar hopen we er niet eens meer op....(mijn datum was 19-1-09)...

Nou ga gauw aan de slag want ben vandaag veel buiten de deur!

liefs Yosha

Goeiemorgen allemaal!!!

Yosha meid wat een gedoe!!! Ik kan je ook geen advies geven maar alleen laten weten dat ik met je meeleef!! Blij te lezen dat je het vandaag weer zonniger inziet, maar kan me zo goed voorstellen dat je er even doorheen zit/zat!!

Laura hoe is t nu met jou?? Ook weer gek beetje dus??

Phoeby spannend dus bij jou!!
jannekechris bij jou dus spannend op t werk! Hoop dat je die kans krijgt!! GDuim mee hoor!!

Janneke fijn dat je t lekker druk hebt en zaterdag zelf ook weg gaat!! Leuk hoor met zo'n grote groep meiden!! En volgens mij mooie stad!!

Vandaag ben ik vrij!! oftewel strudiedag!! haha!! Ik had een 8 voor mn medische termen dinsdag baalde er bijna van erg he, maar was t laatste cijfer en een stommen fout gemaakt!! maar ik klaag niet hoor dat zou te erg zijn!! eerste examen komt eraan, 9 december dus ook wel spannend!!
Verder alles goed hier, merk wel als ik druk ben geweest of lange dagen heb gehad k nu sneller last van mn buik en rug krijg.
Dus daar maar even om denken!!

Laura hoe is t met je presentatie?? Is die al gauw??

marijke hoe gaat het met jou?? manlief alweer bijna terug??

En miep dan??

tot laters!!
groetjes!!

Goedemorgen,

Roos: leuk je nu n keer gezien te hebben! Mooi dochtertje heb je zeg....
Ah heb dat programma niet gezien. Jij bent Joods begrijp ik? Doen jullie veel met je geloof?
Wat een domme muts zeg die moeder.... Jeetje dat vraag je toch niet?! Sommige mensen hebben echt geen benul! Morgen de echo: nog eventjes!

JannekeChris: succes met wachten meid!! En met je sollicitatiegesprek natuurlijk!

Laura: nog een week tot je NOD, houd je t een beetje vol of kan je t een beetje laten rusten? Hoop t voor je dame.... Ik duim voor je dat t raak is!!  

Yosha: balen dat je t voorgevoel al hebt maar je bent dus beetje voorbereid.... Fijn dat je je weer gaat storten op je dieet! Tis een schrale troost zullen we maar zeggen. Lekker iets leuks gaan doen dit weekend!

Hier alles prima, geen nieuws eigenlijk behalve dat iedereen me vraagt of t er geen twee zijn. Nee, tis er maar 1! haha! Mn moeder had dat beide keren dus ook en kon op t laatst niet meer zelf lopen. Hmmm... ;-)

Groetjes en n fijne dag!
Janneke

Terug
Bovenaan