hallo dames,
sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Alles gaat goed, maar die vermoeidheid gaat maar niet over! Het is zelfs zo erg dat ik vaak al om 7uur met de meiden ga slapen, en nog voel ik me niet uitgerust. Ik word ook zo vaak wakker s nachts om te plassen! Maandag de nekplooimeting, en weer een kans om de kleine beeb te zien. Ik ga wel goed mijn best doen om tussen de beentjes te kijken of er 1 of 3 streepjes te zien zijn! Ben benieuwd of het achteraf dan ook klopt zoals de vorige keer. Maar het belangrijkste is dat het kindje er gezond en compleet uit ziet en alles het doet! Wel jammer dat mijn man deze echo mist.
Verder staat alles hier in het teken van Sinterklaas! De meiden zijn er enorm mee bezig! Zaterdag gaan we naar de intocht hier in Vreeswijk. Daar komt er ook een per boot aan, net echt. Ik vraag me wel af of ze niet doorhebben dat er iets niet klopt als ze op het sinterklaas journaal een andere sint met een andere boot zien aankomen in Almere...
@Phoeby en Yosha: balen dat jullie ongi is gekomen! Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen. Geef niet op, het gaat echt gebeuren! Tijdens mijn successmaand gebruikte ik ovu-testen en dat nam echt veel stress weg en toen is het ook gelukt. je zou ook eens de 'zwanger worden' multi uit de Etos kunnen proberen, daar zitten naast foliumzuur etc ook kruiden in die zouden helpen om zwanger te worden. Baat het niet, dan schaadt het niet, en ze zijn niet duur.
@Marieke: een 8 is toch hartstikke goed? Je kan trots op jezelf zijn. Spannend binnenkort examen. Ben je van plan om na de bevalling parttime te gaan werken als medisch secretaresse? Lijkt me echt een leuke baan!
@Jannie: gaaf die limited edition cameleon! Ik zag hem vorige week ook in de prenatal. In het echt is hij mooier dan op de website. Ik vind de denim special edition heel mooi, dat bekledingsset staat nog op mijn verlanglijstje... Ze hebben nu hier in de prenatal ook hele mooie aanbiedingen van de Mutsy. Tsja, ik mis de mijne wel een beetje dus ik denk erover...Maar dan zou ik de bugaboo eigenlijk moeten verkopen want om nou twee van die complete kinderwagens tegelijk te hebben..
@Laura: raar die steken in je buik! Hoe gaat het nu? Kon je nog klussen of vond je dat niet nodig?
@Roos: leuke fotos, wat een cutie is jouw kleine meid! Ik verbaasde me wel over de brutaliteit van die moeder op school! Waar bemoeien ze zich mee? Ik heb mijn beginnende buikje nog wel kunnen verbergen op het schoolplein, hopelijk lukt dat met mijn winterjas en dikke lange sjaal nog tot de 20 weken echo. Dan kan ik het echt wel gaan vertellen. De meeste moeders weten van mijn miskraam dus ze verwachten wel dat ik binnenkort weer zwanger ben.
Prettige dag nog allemaal!
liefs
Marijke
12w4d