We gaan ervoor, part III

ja hoor, t zet nu eindelijk door!! pff weet je tenminste ook waar je aan toe bent...

Tis wel balen, maar goed heb gister al een baaldag gehad, dus vandaag maar niet meer doen...haha

ik weet alleen niet of we het volgende ei wel gaan gebruiken....klinkt misschien stom na al die stress van de afgelopen dagen, maar juist daarom heb ik er enorm balen van van dat hele zwanger worden gebeuren...t duurt me veel te lang deze keer, t lukt maar niet, mijn lichaam die elke keer een spelletje met me speelt....bah!
dus misschien trek ik me wel even terug tot volgend jaar...maar dat laat ik nog wel even weten dan...

gr Yosha

Hallo meiden,

Helaas is het hier ook weer foute boel. Keurige cyclus van 28 dagen maar uiteraard weer ontzettend teleurgesteld en verdrietig. Ook bij mij is bruin bloed een paar dagen vooraf toch echt een voorteken voor een ongi.

Ik hen besloten het aankomende maand maar over me heen te laten komen. Niet meer zo gefrustreerd bezig te zijn en niet alleen "ei ei ei" denken. Zo ben ik immers de eerste keer ook zwanger geworden.
Zijn er eigenlijk meer meiden die bij de eerste keer direct zwanger waren en er de volgende langer over hebben gedaan?

De laatste keer werd ik zwanger tijdens een weekendje Parijs, ik moet dus maar weer een weekendje weg. Helaas valt mijn ei niet in een weekend

Wil één van jullie mijn schema aanpassen?
Ei wordt 27/11
NOD wordt 11/12

Yosha; succes nog met wachten, misschien heb jij meer geluk?
Helaas werd mijn tampon met een beetje bruin bloed de afgelopen dagen (de tampon-test inderdaad) een echte ongi vandaag.

Sorry meiden, ik moet ervan door, spreek jullie snel weer.
Liefs,
Phoeby

hallo dames,

sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Alles gaat goed, maar die vermoeidheid gaat maar niet over! Het is zelfs zo erg dat ik vaak al om 7uur met de meiden ga slapen, en nog voel ik me niet uitgerust. Ik word ook zo vaak wakker s nachts om te plassen! Maandag de nekplooimeting, en weer een kans om de kleine beeb te zien. Ik ga wel goed mijn best doen om tussen de beentjes te kijken of er 1 of 3 streepjes te zien zijn! Ben benieuwd of het achteraf dan ook klopt zoals de vorige keer. Maar het belangrijkste is dat het kindje er gezond en compleet uit ziet en alles het doet! Wel jammer dat mijn man deze echo mist.

Verder staat alles hier in het teken van Sinterklaas! De meiden zijn er enorm mee bezig! Zaterdag gaan we naar de intocht hier in Vreeswijk. Daar komt er ook een per boot aan, net echt. Ik vraag me wel af of ze niet doorhebben dat er iets niet klopt als ze op het sinterklaas journaal een andere sint met een andere boot zien aankomen in Almere...

@Phoeby en Yosha: balen dat jullie ongi is gekomen! Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen. Geef niet op, het gaat echt gebeuren! Tijdens mijn successmaand gebruikte ik ovu-testen en dat nam echt veel stress weg en toen is het ook gelukt. je zou ook eens de 'zwanger worden' multi uit de Etos kunnen proberen, daar zitten naast foliumzuur etc ook kruiden in die zouden helpen om zwanger te worden. Baat het niet, dan schaadt het niet, en ze zijn niet duur.

@Marieke: een 8 is toch hartstikke goed? Je kan trots op jezelf zijn. Spannend binnenkort examen. Ben je van plan om na de bevalling parttime te gaan werken als medisch secretaresse? Lijkt me echt een leuke baan!

@Jannie: gaaf die limited edition cameleon! Ik zag hem vorige week ook in de prenatal. In het echt is hij mooier dan op de website. Ik vind de denim special edition heel mooi, dat bekledingsset staat nog op mijn verlanglijstje... Ze hebben nu hier in de prenatal ook hele mooie aanbiedingen van de Mutsy. Tsja, ik mis de mijne wel een beetje dus ik denk erover...Maar dan zou ik de bugaboo eigenlijk moeten verkopen want om nou twee van die complete kinderwagens tegelijk te hebben..

@Laura: raar die steken in je buik! Hoe gaat het nu? Kon je nog klussen of vond je dat niet nodig?

@Roos: leuke fotos, wat een cutie is jouw kleine meid! Ik verbaasde me wel over de brutaliteit van die moeder op school! Waar bemoeien ze zich mee? Ik heb mijn beginnende buikje nog wel kunnen verbergen op het schoolplein, hopelijk lukt dat met mijn winterjas en dikke lange sjaal nog tot de 20 weken echo. Dan kan ik het echt wel gaan vertellen. De meeste moeders weten van mijn miskraam dus ze verwachten wel dat ik binnenkort weer zwanger ben.

Prettige dag nog allemaal!
liefs
Marijke
12w4d

Hoi dames,

Hier ook nog alles goed. Ik lees nog wel trouw mee, maar heb eigenlijk niet zoveel te melden. Alles gaat prima. Moeheid neemt af, maar is nog niet weg. Misselijkheid als ik niet op tijd eet, neemt ook af, maar is ook nog niet helemaal weg. Verder groeien mijn buik en borsten enorm.
Volgende week vrijdag naar de VK om naar het hartje te luisteren. Daar heb ik wel zin in. Naast de 20-weken echo willen we ook nog een keer een 3D echo laten maken. Waarschijnlijk tussen week 24 en 28, omdat je dan kennelijk al heel leuk allerlei details kunt zien. Lijkt me wel grappig.
Komend weekend zitten we in de bossen. Ik baal wel een beetje dat ik echt nog niet genoeg energie heb om een complete shelter te bouwen. Ik heb dus maar besloten dat ik in plaats daarvan een bed bouw. Is op zich ook wel heel fijn, dan kan ik de 2e nacht op dat bed slapen i.p.v. op een matje op de grond. Echt onvoorstelbaar hoe fijn zo'n zelfgemaakt bed van boomstammen en takken kan liggen.
Leuke bijkomstigheid is dat ik komend weekend de drie enige mensen weer zie die ik indertijd over mijn miskraam heb verteld. Dan kan ik eindelijk ook tegen hen vertellen dat ik weer zwanger ben en dat alles goed gaat.

Verder heb ik niet zoveel te melden. Behalve dan dat ik hoop dat de NOG-niet-zwangeren snel wel zwanger zijn en glansrijk door de eerste onzekere periode heen komen en dan eindelijk ook kunnen gaan genieten. Ik blijf voor jullie duimen.

Miep
13w1d

Hey meiden,

Phoeby en Yoshua wat balen zeg!!! Het is zo oneerlijk..........Bah!! Ik ben zo blij dat ik niet meer in jullie schuitje zit, maar ik begrijp jullie echt heel goed. Onze succes maand was ook op vakantie en zonder ovutesten. De ovutesten heb ik 1 maand gebruikt, vond het een enorm gedoe, maar ik ontdekte wel dat mijn ei later is dan ik dacht.............

Hey laura: druk met je voorbereiding van je presentatie??
Hey marieke: gefeliciteerd met je 8!! Weet je al hoe je straks werk en beeb gaat combineren?

Hey Roos: leuke foto's zeg!!!! Wat een skattig meiske!! Rare toestand bij jou op school, nou ja het geroddel dan. Mssn is er nu wel meer begrip voor je...morgen echo toch??

Jann(i)e(ke): wanneer ga je Marakkech??? Morgen??

Janneke: las ik nou op een andere topic dat je prille zwangerschap geeindigd is??????????????????

JannekeChris: logisch meid dat je afstand neemt!! Het is ook best confronterend hier. De reeds zwangeren en nog niet zwangeren bij elkaar. Succes met je sollicitatie!

Met mijn buik gaat het goed. Hij groeit als kool. Beeb denk ik ook.
Verder ben ik niet fit. Mega verkouden (een hoofd vol snot), steeds niesen, loopneus  en hoofdpijn. Zoonlief ligt net op bed en ik ga zo ook een tukkie doen. Vanmiddag komt mijn vriendin nog ff op mijn paard rijden en verder doe ik nox meer. Oja deboxen schoonmaken. Bleh.......
Morgenavond hebben we een personeelsuitje. Ik had er veel zin aan, maar nu...................... Spooktocht en stampotbuffet. Ik hoop dat ik me beter voel.  Mssn tot vanavond.

Grtz Linda

Hey Miep,

OOOOOOooooh ik moet er ff niet aan denken op een matje in een bos..... Helemaal nu ik me niet toppie voel. Hopelijk krijgen jullie stralend weer! Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
Ook mijn buik en borsten groeien. Mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk. Nog 3 weken tot de 20 wkn echo......................spannend en opwindend. Ben heel benieuwd of het een jongen of meisje is.

Grtz Linda

Hey Roos,

Ik heb een peuterwekker voor onze 2 jarige zoonlief gekocht (kruidvat). Wanneer de oogjes dicht zijn moet hij in zijn bedje blijven, slapen en/of stil zijn en wanneer de oogjes open zijn (door ons ingestelde wektijd) dan mag hij roepen om ons en uit bed. En............................ het werkt!!!!!
Je kunt ze het niet vroeg genoeg leren.

Mssn ook wel wat voor Marijke haar kids??

Grtz Linda

Terug
Bovenaan