We gaan ervoor, part IV

Hallo meiden,

Hier alweer een nieuw deel waar we alle ins en outs kunnen delen!!

We gaan ervoor in deel 4, hopen dan toch echt allemaal zwanger te zijn!!

Liefs Laura

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
17/1
1/2
6e
1
-
32
Z-H
24-31/1

Yosha
28/7
19/1
2/2
7e
1
-
32
H'sum
13-22/2

Laura
10/6
24/1
3/2
9e
1
-
33
Gron
1-9/3

Hiltje
(HFN)      
23/10
5/1
25/1
8/2
1e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
9e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

30/1 gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
26/1 controle vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof al verplicht gestart

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
9-2 ha controle
30
Frl
zw.schapsverlof start 12 maart!

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
5/2 gyn
19/2 gyn
30
Z-H
7/4 start zw.schapsverlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
26/1 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/1 12 wk echo
19/2 vk
28
N-Br
-

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
3/2 echo
33
N-Br
-

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
-30 jan. intake VK
-1e wk van febr. 2de echo
29
Gld
16-31/5

Even in wat fases hoor... Hij doet ut niet nl...

Goedemorgen dames!

Jeetje weer een nieuw topic, het gaat hard! Maar we zijn dan al zo'n 7 maanden bezig. Ook ik vind het hier super, ken jullie niet persoonlijk maar ook weer wel! Apart is dat!

San: oh meid wat heerlijk dat je het nieuws aan de grote klok kunt hangen nu, fijn... Wanneer heb je de volgende echo wanneer het nieuws echt verspreid kan worden? Geniet ervan meid, is bijzonder allemaal. Er breekt dan een periode aan van onwijs veel aandacht, geloof me! Iedereen is zo belangstellend en ik merk elke dag nog dat ik word aangestaard, bijna genant soms maar deed er zelf ook aan mee als ik een zwangere zag. Anyway: geniet ervan meid!

Laura: apart dat je dat eerst wel goed voelde en nu niet meer. En dan ook die ovulatietesten die je niet verder helpen. Lees soms wel op internet en boekjes dat artsen niet altijd gecharmeerd zijn van ovulatietesten en dat ze liever zien dat iemand temperatuurt, vanaf dag 1 van de cyclus. Misschien iets voor jou?

Nog 3 weekjes werken, ik heb er steeds meer zin in. Kom ook steeds meer tot het besef dat we over een  x aantal weken een baby'tje op de wereld gaan zetten. Mooie maar aparte gewaarwording. Merk wel dat slapen steeds lastiger is, ben namelijk altijd een extreem goede slaper geweest!
Vrijdagochtend naar de ass gyn, is wel handig als ik de assistentes ook allemaal gezien heb voor de bevalling. Manlief gaat keertje niet mee, is niet zo erg want 2 vrijdagen daarop hebben we weer echo's en check ups bij de gyn. 6 febr gaan ze kijken naar de nierfunctie van ons mannetje, aangezien ik dus maar 1 nier heb. (ben geboren met 2, maar 1 bleek later niet te werken) Ik maak me er geen zorgen over maar toch, stel dat!

Marieke: succes bij de vk!

Kamertje wordt steeds leuker door de accessoires, ik zal binnenkort eens een kiekje weer maken.

Ladies fijne dag!

Greets Janneke

ps: geen idee maar nu doet ie ut wel. Vond t beetje zonde van mn lap tekst.. Lange leve copy - paste!

Ik voel nu wel ietwat zeurderige buikpijn, begon gisteravond in bed. Dus zou heel goed kunnen dat het eitje vandaag gaat springen. Vorige maand waren we op wintersport en waren aan het skiën dus ook weinig tijd om er over na te denken wat ik wel/niet voel ;-)) Zit nu weer veel achter bureau dus dan voel je van alles haha....
Wel vreemd met die ovulatietesten dan. Maar goed, vind het toch al een gedoe. Vergeet het ook snel om te doen. Ik ben nog niet toe aan temperaturen, lijkt me ook een gedoe. Maar ja, alles voor de goede zaak.... Ga dan wel een oorthermometer aanschaffen. Binnen een paar seconden verschijnt de temperatuur, lijkt me erg handig!
Voor de zwangeren ook erg handig voor jullie kleine beeb tzt!!

Terug
Bovenaan