We gaan ervoor, part IV

goedemorgen dames,
alweer een nieuw topic, leuk om te openen he Laura, slaat nergens op, maar als je dan zo dicht op het einde schrijft, is het heel verleidelijk om hem gewoon zo knullig als jij nu gedaan hebt vol te schrijven. Deed ik bij het vorige topic, haha.

Yoshua, wat kunnen mensen toch enorm brutaal zijn he. Maar ze weten gewoon niet wat het bij mensen losmaakt!
goed dat je al met temperaturen begonnen bent, al heeft het pas nu vanaf de 1e dag van je menstruatie, omdat je dan aan het begin van je cyclus staat. (iedere dag rond dezelfde dag, voordat je uit je bed stapt en het liefst rectaal he) Maar ik had het zelf ook gedaan en toen gingen we naar de gyn en zat ik daar met mijn lijsten (had een tabel in excel gemaakt), moest ik alsnog een maand tempen, omdat ze na mijn eisprong wilde testen of ik wel genoeg hormoon in mijn bloed had... Haha die maand (en de andere trouwens ook) snapte ik niet wanneer mijn ei was. Ik heb meerdere keren naar het ziekenhuis gebeld, maar die konden me ook niet echt helpen. Het bloedonderzoek was ook niet positief, niet voldoende hormonen kunnen lokaliseren, maar toen was ik wel zwanger geworden van Bas*. Dusse het kan raar lopen.

Marieke, nou de verhuizing is achter de rug, de belangrijkste dozen zijn uitgepakt, dus ik ga me weer op mijn kantoortaken richten op mijn werk. Mijn collega's pakken de rest van de dozen maar uit! Maar vandaag en morgen ben ik nog lekker vrij!

Laura, wat heerlijk een vakantie met je schoonmama. Ook wel fijn voor haar, het is ook niks om alleen op vakantie te moeten... (tenminste niet voor mij)
Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik heb sowieso een verhoogde kans op trombose, loop daarom bij de gyn en moet dan al in het ziekenhuis bevallen. Maar na de bevalling van Bas* vind ik het wel prettig ook. Geen idee hoe ik nu op de bevalling ga reageren namelijk...

San, ik heb een verhuizing gehad op mijn werk, waarbij ik minder dan normaal, maar toch nog teveel gedaan heb. Heb mezelf dus verplicht rust gegeven dit weekend, zodat ik goed bij kon komen.

liefs
Patricia mama van Bas*

Vanaf vandaag beginnen de overlevingskansen van mijn kindje. Dat is prettig!

Hee meiden,

Net een paar minuutjes tijd om wat te schrijven, ik beloof plechtig, dat ik vanavond terug kom!!!!! Moet zo naar stal, stal doen, dan Julia ophalen van de peuterspeelzaal....

Yosha, wat een vreselijk verhaal. Vind het écht zo rot voor jullie. Weet ook niet zo goed wat ik je moet schrijven, ik moet er vaak aan denken. Heel veel sterkte, ik hoop dat alle ellende snel achter de rug is en jullie snel weer uit kunnen kijken naar leukere dingen.... Schrijf maar lekker hier van je af, misschien helpt 't je een beetje.

Roos

Meiden,

Ik vond het zo vervelend om na die opbeurende woorden aan Yosha mijn zwangerschapsnieuwtjes te typen, vandaar een nieuw bericht......

Ben bang dat ik volgende week, na mijn bezoek aan de vk, niet meer mag werken....
Ik heb vorige week heel veel harde buiken gehad, zelfs 's ochtends als ik een stukje loop, zonder stress of wat dan ook. Shit shit shit.
Even afwachten, misschien is het de baarmoeder die ineens heel hard groeit.....
Ik zal vanavond een buikfoto mailen. In het weekend kwam Julia bij me staan en kuste toen op mijn buik. Mijn man heeft er een foto van gemaakt. erg schattig. Ik heb net via bol.com een boekje besteld, het Biba baby boek, als voorbereiding voor Julia op de komst van een broertje of zusje....
Trouwens, ik weet het geslacht. Ik vind het best lastig om het hiet te typen, niemand weet nl wat het wordt...... Tja....... Laat ik verklappen dat Linda maar gewoon haar kleren op MP kan zetten....... Nou, hu heb ik het niet gezegd, maar jullie weten vast genoeg!!!!
Nu moet ik rennen, nou ja, me een beetje haasten dan..... Niet te snel lopen....

gr Roos

Hoi,

Net gesprek met mijn baas gehad, als ik teveel pijn heb tijdens mijn menstruatie, dan mag ik mij ziekmelden of thuis werken en krijg alle tijd die nodig is ivm ziekenhuisbezoeken….

Kan maandag 2 maart terecht bij gyn om 14.00 uur, dat is over 5 weken, dus dat valt me nog mee…..kan ik in ieder geval 1 maand alvast mijn temperatuur elke morgen opnemen (rectaal), dat scheelt dan alweer een maand en ik ga een dagboek bijhouden met wat ik allemaal voel….

Verder voel ik me nog steeds verdoofd...terwijl ik nog niet eens een officiele diagnose heb!!! Maar ja, mijn klachten komen voor 95% overeen met endometriose.....

De beste remedie hiertegen is zwanger raken...dus nu nog harder duimen dat ik voor 2 maart toch nog zwanger raak!!! (maar ja, stemmetje binnenin roept dat dat niet t geval zal zijn hoor..)

Nou ja tot zover even, wil iemand mijn afspraak bij de gyn in t schema plaatsen?

Thanks,

liefs Yosha

Goede morgen dames,
Ben ik weer. Jeetje, een nieuw forum alweer. Ik heb een poging gedaan om de berichtjes van de afgelopen tijd te lezen, maar 1,5 week is echt teveel hier op dit forum.

Wij zijn nu dus weer terug van onze midweek landal. Wat hebben we gedaan? In het ligbad gehangen / gezwommen / gewandeld / lekker gegeten / veeeeel in de sauna gezeten / en heel veel hout verbrand in de open haard. Urenlang achter elkaar naar een vuurtje kijken en af en toe een nieuw blokje erop.
Oftewel, op het einde van de week merkte ik goed dat ik lichamelijk goed was bijgekomen. Ik was er ook wel helemaal aan toe.
Nu weer werken. Nog 12,5 week tot mijn verlof. Wat klinkt dat nog lang!

Verder is het nu natuurlijk lekker druk op het werk. Mijn collega heeft al mijn werk goed bijgehouden, maar ik moet er toch even doorheen kijken nog, kijken wat er allemaal gebeurd is en wat ik nog moet doen. Druk dagje dus vandaag.

Oja, vandaag ook voor het eerst sinds ik zwanger ben weer eens met de fiets naar het werk gegaan. Is echt nodig, want de kilo's vliegen eraan. Bovendien is een beetje beweging ook wel goed voor me, ik doe echt veel te weinig nu. Lekker op mijn gemak fietsen natuurlijk. Het hoeft geen wedstrijd te zijn, maar gewoon even buiten, even wat beweging.

Groetjes, Miep
23w5d

@Yosha; heb de afspraak erbij gezet voor je.

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
17/1
1/2
6e
1
-
32
Z-H
24-31/1

Yosha
28/7
19/1
2/2
7e
1
2 maart gyn
32
H'sum
13-22/2

Laura
10/6
24/1
3/2
9e
1
-
33
Gron
1-9/3

Hiltje
(HFN)      
23/10
5/1
25/1
8/2
1e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
9e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

30/1 gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
26/1 controle vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof al verplicht gestart

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
9-2 ha controle
30
Frl
zw.schapsverlof start 12 maart!

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
5/2 gyn
19/2 gyn
30
Z-H
7/4 start zw.schapsverlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
26/1 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/1 12 wk echo
19/2 vk
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
3/2 echo
33
N-Br
-

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
-30 jan. intake VK
-1e wk van febr. 2de echo
29
Gld

Hoi hoi,

Geprobeerd alles bij te lezen, maar lukt mij niet. Leuk hoor dat iedereen alweer een berichtje heeft getypt. En ook ik voel mij wel verbonden met jullie, ondanks dat ik jullie niet ken. Heb vandaag weer lekker gewerkt, was alleen mijn ontbijtkoek en crackers vergeten. Gelukkig genoeg andere dingen bij om te eten. Vrijdag is de dag en probeer er niet zoveel aan te denken. Vandaar dat ik ook niet zoveel reageer.

Hoop zo dat ik vrijdag iedereen kan bellen en smsen met heel veel leuke berichten. Dan kan het feest echt beginnen.

Ga nu op de bank hangen, want de zenuwen gieren nu alweer door mijn lichaam.

Fijne avond nog.

Groetjes Yvonne

Hey meiden!

@Yvonne: kan me heel goed voorstellen dat je het mega spannend vindt! Heeeeeeeeeel herkenbaar. Nog even wachten. Leef met je mee!!

@ Roos: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wat leuk en wat jammer dat ik de kleren op MP kan zetten..............hahaha............. Nee alle gekheid, leuk!!!! Ik ben een beetje verslaafd aan MP. Ik doe aan in- en verkoop van kleertjes etc. Het is fysiek niet belastend en kan het zittend doen................... Wel balen zeg dat je minder moet werken. Maar je weet waarvoor!!!!!

@ Miep: klinkt heerlijk je midweek landal. Ook wij hebben ons heerlijk vermaakt in een Landal huisje te Hellendoorn vorig weekend. Ook jou zwangerschap schiet al mooi op!!

@ Janneke: kon jij nog wel lekker liggen in de sauna????? ik vond het de laatste keer niet zo prettig meer liggen op harde ondergrond. Voor mij was het dan ook voorlopig de laatste keer.

@ Yosha: ik duim heeeeeeeeeel hard voor je dat je de MMM niet in hoeft!!

@ laura: vandaag Pasen bij jou?? Klusschema nog ff volhouden dus. Hahahaha...................
Leuk hoor al die mogelijke bouwactiviteiten. Hou je wel rekening met een hele mooie kinderkamer!!!!!

@ Hiltje: al bij de dokter geweest ivm je stuitje???????

@San: wat heerlijk om nog na te genieten van je vakantie. En het goed nieuws dus verteld!! En van je MK ook zo te lezen. Heel wat emoties!

Hier alles ok. Vandaag even gesprekje met werkgever gehad ivm fysieke belasting op mijn werk. Omdat ik ook voor een arbodienst werk (in opdracht), dezelfde werkgever, kan ik nu daar wat meer taken uitvoeren en wat minder patienten zien. Hierdoor komt mijn lichaam/banden wat meer tot rust en kan ik zo door blijven werken. Bij Niek had ik dezelfde klachten rond deze tijd.

Morgen weer lekker thuis.
Fijne avond!!
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan