We gaan ervoor, part IV

Yoshua veel succes vandaag!!

Enne Janneke reageert meestal meerdere keren per dag en gister alleen in de ochtend... zou het???

haha dit wilde ik alleen even kwijt, de rest komt nog wel,

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 33w2d

Goedemorgen dames,

Nee ben nog steeds niet (aan het) bevallen, zit hier nog met een enorm dikke buik die zeer doet, gevoelloos is geworden, jeukt en me enorm in de weg zit. het wordt echt te krap daarbinnen, hopelijk vindt onze kleine dat ook!
Heb ook niet zoveel te melden, ik doe gewoon niet zoveel meer. Mn ouders zijn gister allebei nog eventjes langs geweest en heb 5 minuutjes buiten gelopen, was wel even lekker. Maar ik houd me verder erg rustig en vermaak me met mn slaapjes, mn leesboek, mn dvd van Sex and the City, tijdschriftje, Sudoku, badderen  en opgenomen programma's kijken. Manlief probeert zoveel mogelijk thuis te werken en op tijd thuis te zijn dus dat scheelt wel, is wel gezellig als ie er bijv 's ochtends wat langer is.
Tja wie weet komt ie vandaag op 1 april! Het maakt me onderhand niet meer uit, als ie er maar uit komt! Heb wel wat krampjes maar ja, die heb ik al weken dus dat is helaas niks nieuws.

Yosha: je zult wellicht op zijn van de zenuwen maar veel succes vandaag, ik denk aan je!

Linda: manlief dus (ook?) last van nesteldrang, haha ja leuk! En met t voorjaar krijgt volgens mij elk mens wel een beetje nesteldrang, iedereen kan weer lekker naar buiten na de lange  winter.

Marijke: Ik hoop ook dat de thee helpt, vind m best lekker moet ik zeggen! Ben een echte thee-leut, dus die 3/4 kopjes per dag lukken me wel. Is toch ook goed voor herstel van de baarmoeder, dus voor na de bevalling?
Fijn dat je geen nachtmerries meer hebt gehad, hopelijk komen ze niet meer terug!

Hiltje: wat fijn dat de echo goed was!!!!!! Oh heerlijk voor je meid... Geniet ervan en hopelijk groeit het vertrouwen zo met de dag! Pas bij 12 weken een echo? Is over 4/5 weken, als je het zelf prima vindt dan is het uiteraard ok, maar ik had zelf ook ij 8 weken en bij 12 weken een echo, vond die 4 weken achteraf veel te lang. Maar belangrijkste is dat alles goed is nu, geniet ervan. Hoest met je zusje?

Miep: wat geweldig voor je collega en zijn vriendin! Ja je hoort dit soort verhalen wel eens, onwijs te gek voor ze.

Laura: jammer van de kijkers maar het voorjaar zal vast helpen met de verkoop, jullie wonen zo mooi aan het water!!! Vervelend voor jullie dat manlief niet mobiel is, hoe lang moet het gips erom blijven zitten? Erg druk dus op je werk, ja kan ik me voorstellen in deze tijd. Succes meid, maar zorgt denk ik wel voor goede afleiding?

Roos: ah met haar hoofdje naar boven, ja dat schijnt vaak voor maagzuur te zorgen, au! Maar ze heeft nog tijd zat om te draaien dus komt vast goed. En wat slim om een afspraak te maken met de lactatiedeskundige, ben benieuwd hoe je er na het gesprek over denkt en wat je beslissing zal zijn.

Ladies, misschien tot later op de dag! ;-)

Groetjes, Janneke
40 weken en 2 dagen zwanger - wanneer komt ie nou???

Hee meiden,

Janneke, je wil dit niet lezen, maar ik schrijf het tóch: dit zijn de laatste verveeldagen van je leven! Nu heb je nog tijd om onbeperkt te badderen, een boekje te lezen of dvd's te kijken..... Maar wel met beperkingen, die dikke buik is nu niet fijn meer hè. Moeder natuur heeft het mooi geregeld, op een gegeven moment wil je gewoon bevallen, vanwege de ongemakken. Ik was vannacht eens aan het opsommen wat voor klachten/kwalen ik heb op dit moment, nou, wie het dán nog leuk vindt om zwanger te zijn, begrijp ik niet....Jij?
In ieder geval krijg je dus een april-kindje! Hebben ze de grootte al geschat?

Vannacht weer slecht geslapen, steeds ieder uur wakker, pijn in mijn benen en last van maagzuur.... Maar ja, niks aan te doen, 't is maar tijdelijk....
Vanmiddag ga ik met twee collega's een ijsje eten bij een ijssalon, mét Julia erbij. Lekker met dit weer! En natuurlijk alle roddels aanhoren!  Net boodschappen gedaan en ben alweer moe en kortademig, had nog wilde schoonmaakplannen, maar laat die nog maar even voor wat ze zijn.... Julia is naar de psz, met die club naar de lammetjes....

Fijne dag, allemaal, en Yosha, ik duim voor je! Mijn moeder heeft vandaag (nu) ook een nare behandeling, ze krijgt een spuit in één van haar wervels.....blèh, geen pretje.

gr Roos

Goedemorgen ladies!

Haha Pat ik dacht gisteravond precies hetzelfde!! Is Janneke aan het bevallen??? Anders is weleens vaker op het forum;-)

Het slapen wordt onrustiger, lichter, vaker wakker. Maar ik slaap gelukkig wel snel weer in. Morgen 37 weken zwanger en mag ik officieel thuis bevallen, wat ik niet wil, maar de boel moet dan toch klaar. Dus ook hier kratten onder het bed, sterke kratten
Janneke;-), en een zeiltje op mijn matras.
Niek is nu met de zomertijd 's ochtends om  7.30 wakker. Heerlijk!!!
's Avonds na het eten nog even buiten spelen en dan rond half 8 op bed en slapen als een roosje.
Vandaag nix gepland. Lekker thuis, buiten spelen en relaxen.
Gisteren kwam Niek z'n bruiloftskleren binnen. Zooooooo mooi!!

@ Janneke: wachten....wachten.....wachten. Nix aan. Ik denk dat ik ook naar 42 weken ga. Het is niet anders. Heb je nog wat gepland vandaag anders duurt de dag lang.

@ Roos: ik heb mega veel kleren bij de WE gekocht voor Niek. Erg gaaf. Heeft Julai haar nieuwe kleren ook al aan??
Zodra ik weer kan wil ik weer graag paardrijden. 3 weken na de geboorte van Niek zat ik er weer op, alleen stappen hoor, daarna heb ik het rijden weer opgebouwd. Ik zou het nu ook weer willen. Lukt het dan vraag ik per januari er weer een startkaart bij. Kan ik weer mooi in de B beginnen. Met een beetje geluk is hij dan M1 of M2.
En jij??? Je reed nu geen wedstrijden toch??
Verstandig van je een afspraak bij een lactatiedeskundige. Ga ik eerdaags ook nog maken omdat de BV bij Niek niet lukte/goed op gang kwam.

@ Miep: wat een prachtig verhaal van je collega! Zo bijzonder........kippenvel. Ik kan me heel goed voorstellen dat je super blij bent voor ze!
Jij werkt tot 4 weken van te voren begrijp ik. Knap hoor. Dan heb je na de tijd ook lekker lang verlof. Al last van indaling??

@ laura: 7 uur beginnen met werken.pffffff. Ik kan me goed voorstellen dat het nu extra druk is bij je op het werk en thuis nu manlief geblesseerd is.
Er komen vast snel weer kijkers/kopers. Al concreet nieuws over jullie nieuwbouwplannen???

@ marijke: fijn zeg dat je niet meer zo eng droomt! Hoe gaat het met jou lichamelijk??? Zien mensen nu pas dat je zwanger bent??? Of alleen de slechtziende mensen;-)
Hoe staat het met je badkamerverbouwing??

@ Yosha: heel veel sterkte vandaag meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Nathalie: jij morgen he...............ook jij sterkte!

Grtz Linda

Hoi hoi,

Ben ik nog eventjes. Heb niks gepland vandaag. Zou wel willen maar wat in hemelsnaam? Ik kan nauwelijks lopen dus ergens heen is me al teveel. Misschien vrijdag na de controle ergens buiten lunchen met mn moeder. Merk laatste dagen namelijk dat als ik ergens heen ga, ik de rekening paar uur later gepresenteerd krijg. Vermaak me op zich wel hoor met al  m'n bezigheden, dat is het niet. Net viel de Wij Jonge Ouders op de deurmat, leuk. Ga zo opgenomen programma's kijken van gister. Nog wat kaartjes versturen, in bad, lekker lunchen, beetje internetshoppen. Mn moeder zal vast ook nog wel even langskomen vanmiddag.
Kortom: no worries alleen kan niet wachten tot het begint! Ik wil  onze zoon zien!

Ook weet ik dat dit de laatste "verveeldagen" zullen zijn voorlopig, maar goed net als dat je een avond flink op stap gaat, dan kan je ook niet 2 dagen daarvoor "vooruit gaan slapen", is het nu na 6 weken verlof (en 4 weken daarvoor halve dagen werken) wel welletjes met het relaxen vind ik. En ik geniet er heus nog wel van, alleen de nieuwsgierigheid wint het op t momnt! ;-)

Zwanger zijn is leuk als je geen extreme klachten hebt. Ik heb echt enorm genoten van de 13e tot de 20e week, toen begonnen mn bekkenklachten al en werd ik beperkt. Tuurlijk daarna ook nog wel genoten maar had het anders gehoopt natuurlijk. Het blijft een wonder, een geschenk en dat besef ik me dagelijks. Er zijn genoeg mensen die dit maar al te graag willen maar nooit mee zullen maken en dat zit altijd in mn achterhoofd, don't get me wrong!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan