we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hoi meiden,

@beidi: Wat spannend dat je een 2de dun streepje heb getest. Net zoals de anderen meiden weet ik ook niet beter dan een streepje is een streepje. Je zal wel helemaal gek worden van jezelf (en van ons) en dan toch tot morgenochtend kunnen wachten tot een volgende test. Ik duim voor je!!!

@Sjiesje en Fioon: Balen dat het deze maand niet is gelukt! Hou vol, volgende ronde nieuwe kansen!

@puck: wat leuk dat jullie een puppy krijgen over een paar maandjes! Een pup kan je ook veel liefde geven en hoort echt bij het gezin. Hopelijk kan je binnenkort nadenken over een naam voor jullie pup en baby. Ben je inmiddels al ongesteld geworden of is je lichaam het vertrouwen op de proef aan het stellen?

@fren: veel succes vrijdag bij de huisarts. Gaat je mannetje mee naar de huisarts of moet hij werken? Ik hoop voor je dat de huisarts jullie verder kan helpen.

@joen: ik kan het gebruik van ovulatietesten wel aanraden. Ik gebruik ook de testen van Kruidvat en die geven een goed beeld van je eisprong. Het is alleen wel spannend om in een bepaalde periode van de cyclus dagelijks te testen. Het gaf me ook wel een goed gevoel om ook eens een positieve test in handen te hebben.

@floppie: wat balen dat je (nog) geen positieve test hebt gehad. Het kan natuurlijk goed zijn dat je lichaam nog te weinig hormoon heeft aangemaakt. Ik herken jouw verhaal dat je in gedachte al een paar stappen verder bent. Hoe ga ik het mijn (schoon)ouders vertellen? Wat is een leuke naam? Ook zoiets, ik moet binnen 2 weken mijn vakantie doorgeven voor de zomerperiode. Nou als ik eventueel zwanger ben, dan ben ik eind september uitgerekend en dan is het lekker om vroeg in het seizoen vakantie te nemen. Ben ik niet zwanger dan vind ik het lekker om in het hoogseizoen vakantie te nemen. Er zijn zoveel dingen die door mijn hoofd gaan, terwijl het allemaal nog moet beginnen.

@Kaboutertje welkom op het forum. We zijn er om elkaar te steunen. Succes met de volgende ronde. Wanneer is je NOD’?

@Channiel: het wordt voor jou zowel zakelijk als privé een spannend jaar! Veel succes en op het forum kan je altijd je hart luchten.

@Llinda: hou vol om die sigaretten te weerstaan!! En natuurlijk succes met wachten.

Het is een heel verhaal geworden. Voor alle anderen ook succes met klussen of wachten …Ik heb vrijdag NOD dus het wordt spannend. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs

quote: Fren_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 20:58:46'));

quote: LLiinda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 18:25:30'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Yvonne
28
1
3 dec

12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec

15 augustus 2009

Kip84
24
4
7 dec

17 augustus 2009

Junestar
30
1
3 jan
gok ik

Tinkerbell
29
2
3 jan

Beibi
35
2
12 jan

Floppie82
26
4
16 jan

Deb2009
28
11
16 jan

Puck28
28
2
17 jan

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

LLiinda
27
4
20 jan

Wen
29
7
24 jan

Joen78
30
5
24 jan

Linnie75
33
2
2 feb

Fioon9
33
2
2 feb

Fren
29
13
4 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3
11 feb

heb mezelf er ook even bij gezet. datum is een gokje.... we zullen zien!

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Yvonne
28
1
3 dec

12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec

15 augustus 2009

Kip84
24
4
7 dec

17 augustus 2009

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Niek1981  
27

15 dec

Starter1979
29
1
16 dec

Puck28
28
2
17  jan

Bon20
22
1
17 dec

Missy1979
29
1
19

Stan1981
27
3
19-20

TWLH    
27
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Joen
30

23 dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Floep
26
1
30 dec

Junestar
30
1
3 jan
gok ik

Fren
29
12
3 jan      

Tinkerbell
29
2
3 jan    

Linnie75
33
1
3 jan

maar ook wel 'blij'

Mammik
28
2
9 jan

Beibi
35
2
12 jan

Sjesje
26
2
15 jan

Floppie82
Deb2009
26
28
4
11
16 jan
16 jan

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

LLiinda
27
4
20 jan

Wen
29
7
24 jan

Linnie75
33
2
2 feb

Fioon9

33

8

4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Mammik

28

3

11 feb

Sjesje

26

3

11 feb

Hi Meiden,

@ Sjesje…je bent gestopt met roken! Goed hoor….. Ben sinds juni gestopt en weet hoe moeilijk de eerste dagen zijn. Succes!!!!!!!! Hoop dat je je snel weer veel fijner voelt.
@ Floppie82: goed hoor, dat je zo sportief bent! Gelukkig doe je het voor de lol, ken genoeg meiden die het alleen voor hun lichaam doen…. Ben zelf ook redelijk sportief, alleen de laatste tijd ben ik zo druk met werken, dat t er maar niet van komt. Goede voornemen…..weer meer sporten ;-) Kende de site testjezelf.nu nog niet (heb zelf testen besteld op geboortewinkel.nl…kreeg er zoveel binnen 30 ovu en 6 zwangerschapstesten, haha!) Misschien toch iets te snel getest?
@ Beibi: en en en????????? Heb zere duimen van t duimen voor je. Zou zo leuk zijn!!!!!!!
@ kaboutertje28: welkom hier! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en samen kletsen over dingen die we meemaken en vragen die we hebben. Vind dat zelf heel fijn!
@ Puck: een puppy! Wat leuk zeg… wat voor hondje krijgen jullie? Zou t ook graag willen, maar ben te weinig thuis. Jammer!
@ Fren: Succes vrijdag!
@ Deb2009: heb testen besteld en ga ze proberen. Vind het alleen zulke dunne dingetjes (heel anders dan de testen van bijv Clearblue). Ben benieuwd……
@ alle andere meiden…..veel snuggle pleizer en succes met t wachten!
Duik mijn bedje in…. Tot later!

X Joen

Hoi meiden,

ik ben bijna te moe om nog te reageren, maar wil jullie bedanken voor alle lieve woorden. Ik  heb  ze ook wel een beetje nodig want wat is het moeilijk om te wachten, nu maar hopen dat het geholpen heeft, jullie horen het van mij. En later reageer ik ook weer op jullie hoor, maar ga nu lekker mijn bedje in.
Slaap lekker allemaal (ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan)

Liefs,
Beibi

Owh floppie wat balen zeg!! Gatverdamme, waarom gaat het niet gewoon wat makkelijker allemaal he! Het blijft maar een onzeker bezigheid hoor ppffff!

Meiden, wat een hoop reacties, het is druk hier.
Ik zie het niet zo zitten om op iedereen apart te reageren (vind het wel knap
van die meiden die dat wel doen!).
Bedankt voor jullie lieve woorden en het begrip wat betreft "mijn" paardje.
Ik heb hem op een zondag naar zijn nieuwe eigenaresse gebracht, jullie willen
niet weten hoe ik eraan toe was die zondag!
Heb vantevoren thuis alles aan elkaar gebruld, ik zou stikken in m'n tranen.....
Iedere vezel in m'n lijf riep "DIT KUN JE NIET DOEN"!!!!! maar mijn verstand zei
"JE MOET DIT DOEN!!". Alles bij elkaar, pensiongeld, lesgeld, transport,
inschrijfgeld voor wedstrijden, enz, enz, enz koste hij me toch zeker 300 euro
per maand...het werd echt te gek.

Twee jaar geleden heb ik mijn Rottweiler op 7 jarige leeftijd moeten laten inslapen,
dat en de verkoop van mijn paard, waren de moeilijkste momenten/beslissingen in mijn leven... Kan niet wachten tot onze pup er is en we krijgen ook een poesje rond
diezelfde tijd als het goed is. En een baby zou het wel helemaal compleet maken!!!!

Ik zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus, het kan vanaf vandaag dus zomaar gebeuren. Ik heb praktisch nergens last van.
Af en toe even een lichte steek in mijn onderbuik en that's it.
We wachten af.........
Dit bevalt me in ieder geval veel beter dan de vorige keer, toen lag ik al een week
dubbel van de kramp in m'n onderbuik voordat ik ongesteld werd.

Ik vind het iedere keer toch zo rete spannend of er al weer iemand zwanger is.
BEIBI....jij gaat ons niet teleurstellen he!?!?
Ik wacht vol spanning op je volgende bericht!

Succes verder iedereen het word een spannende einde van deze maand!
Ik hou jullie in de gaten hihihihihi

Liefs, Puck

halo allemaal

ik heb net ff zitten meelezen en dacht laat ik hier ook maar es meepraten,

ik zal me eerst even voorstellen

ik ben dus 25 en al 6 en half jaar samen met mn man, we zijn al ruim 5 jaar bezig voor een eerste kindje en zijn nu inmiddels in de mm belandt

ik ben nu in afwachting van mn 3e KI vermoedelijk is die aanstaande zondag als deze niet het resultaat oplevert dan moeten we helaas nog een stap verder

mede daarom klets ik ook mee bij andere topics

mijn testdag wordt 5 februari   danis het 18 dagen na de KI

zou iemand mij in het lijstje kunnen zetten???

liefs suus

Terug
Bovenaan