Hoi meiden,
@beidi: Wat spannend dat je een 2de dun streepje heb getest. Net zoals de anderen meiden weet ik ook niet beter dan een streepje is een streepje. Je zal wel helemaal gek worden van jezelf (en van ons) en dan toch tot morgenochtend kunnen wachten tot een volgende test. Ik duim voor je!!!
@Sjiesje en Fioon: Balen dat het deze maand niet is gelukt! Hou vol, volgende ronde nieuwe kansen!
@puck: wat leuk dat jullie een puppy krijgen over een paar maandjes! Een pup kan je ook veel liefde geven en hoort echt bij het gezin. Hopelijk kan je binnenkort nadenken over een naam voor jullie pup en baby. Ben je inmiddels al ongesteld geworden of is je lichaam het vertrouwen op de proef aan het stellen?
@fren: veel succes vrijdag bij de huisarts. Gaat je mannetje mee naar de huisarts of moet hij werken? Ik hoop voor je dat de huisarts jullie verder kan helpen.
@joen: ik kan het gebruik van ovulatietesten wel aanraden. Ik gebruik ook de testen van Kruidvat en die geven een goed beeld van je eisprong. Het is alleen wel spannend om in een bepaalde periode van de cyclus dagelijks te testen. Het gaf me ook wel een goed gevoel om ook eens een positieve test in handen te hebben.
@floppie: wat balen dat je (nog) geen positieve test hebt gehad. Het kan natuurlijk goed zijn dat je lichaam nog te weinig hormoon heeft aangemaakt. Ik herken jouw verhaal dat je in gedachte al een paar stappen verder bent. Hoe ga ik het mijn (schoon)ouders vertellen? Wat is een leuke naam? Ook zoiets, ik moet binnen 2 weken mijn vakantie doorgeven voor de zomerperiode. Nou als ik eventueel zwanger ben, dan ben ik eind september uitgerekend en dan is het lekker om vroeg in het seizoen vakantie te nemen. Ben ik niet zwanger dan vind ik het lekker om in het hoogseizoen vakantie te nemen. Er zijn zoveel dingen die door mijn hoofd gaan, terwijl het allemaal nog moet beginnen.
@Kaboutertje welkom op het forum. We zijn er om elkaar te steunen. Succes met de volgende ronde. Wanneer is je NOD’?
@Channiel: het wordt voor jou zowel zakelijk als privé een spannend jaar! Veel succes en op het forum kan je altijd je hart luchten.
@Llinda: hou vol om die sigaretten te weerstaan!! En natuurlijk succes met wachten.
Het is een heel verhaal geworden. Voor alle anderen ook succes met klussen of wachten …Ik heb vrijdag NOD dus het wordt spannend. Ik houd jullie op de hoogte.
Liefs