we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hoi sjiesje,

Super dat je gestopt bent  met roken! Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar je doet  het voor jezelf en een toekomstig kindje. Dus houdt vol en het gaat je lukken!!!!!

veel liefs

Hee Meiden,
@ Sjesje & Puck….spannende tijden! Zal voor jullie duimen… Misschien wel een goed teken dat je nu ‘niets’ voelt…. Hoor van veel vriendinnen dat de maand waarin ze geen vage klachten hadden, ze zwanger waren.
@ Channie30….wat leuk zeg…een eigen bedrijfje. Ben ook bezig om voor mezelf te beginnen. Super druk op t moment, maar wel heel leuk!
@ Floppie: wat goed zeg, al dat sporten! Jij zult wel een afgetrainde Floppie zijn, haha! Ben met vlagen fanatiek. Voor jou ook spannende tijden… Woensdag ga je testen he??????
Waar heb jij trouwens al die testen besteld? Heb nl ook een zgn starterspakket besteld. Zitten wel 30 ovu testen in, maar ben er nog niet helemaal uit hoe die werken. Hebben jullie daar ervaring mee?

Groetjes
Joen

Hey Deb,

Ik had een hele sterke vertrouwensband met mijn paardje, dat maakte het voor mij des te moeilijker om hem te verkopen. Voelde me (en nog steeds) en enorme verader dat ik hem "op heb gegeven", maar ik was het krom liggen om alles te kunnen betalen ZOOOO zat!! Mijn man en ik hebben inmiddels een Golden Retriever puppy besproken, moeders moet nog loops worden, zal deze of volgende maand gebeuren, dus krijgen we rond Juni/Juli onze pup.
Ik hoop dat die kleine dreumes een beetje de leegte kan vullen die mijn paardje heeft achtergelaten..........

Nou, ik ga echt wel ongesteld worden meiden .
Nadat ik gisteren nog wat geschreven had hier, kreeg ik hoofdpijn.
Dat werd langzaam maar zeker VRESELIJKE hoofdpijn en ik lag dan ook om
20:15 op bed gisteravond.
Nu heb ik nog steeds lichte hoofdpijn, voel me ziekig en in m'n onderbuik begint
het ook wat te zeuren en ik voel me vreselijk chagerijnig. Het is me dus al wel duidelijk...zucht....

Voor de andere meiden die deze week ook meer zullen weten..succes...ik duim voor jullie!!

Groetjes, Puckje

he meiden,

hier is de klustijd weer aangebroken... vind het altijd erg spannend, maar ook wel onzeker, omdat je toch niet zeker weet of je het goed doet... We hebben besloten om de week voor mn ei om de dag te klussen en daarna een tijdje iedere dag, om zo maar het moment niet te missen. Ik dacht altijd mn ei te voelen (is denk ik ook wel zo) maar aangezien we in ronde 13 zitten is het moment misschien toch wat lastiger te pakken... Gelukkig was mn laatste ronde redelijk normaal (31 dagen) dus laten we hopen dat dat zo blijft en mn NOD van 4 feb goed nioeuws opleverd!

Liefs
Fren

Fren ik ga vreselijk voor je duimen dat je deze maand succes hebt! Laat je even weten hoe je bezoek aan de huisarts gegaan is?

Puck, ik kan me voorstellen dat het vreselijk moeilijk is om je paard te verkopen, zeker als je  zo'n goede band hebt.  Wel heel leuk dat jullie  straks een  pup krijgen Ik hoop dat je ook binnenkort ander positief nieuws hebt!

Channiel grappig dat bij jullie ineens de rollen omgekeerd waren, spannend vooruitzicht hoor, ik hoop dat je bedrijf heel goed gaat lopen.

Sjesje super hoor dat je gestopt bent met roken, volhouden hè!!!

Voor alle andere meiden: ik hoop dat het goed met jullie gaat, het is zo druk hier dat ik het nu even niet red om op iedereen te reageren.

Bij mij is het behoorlijk spannend, ik had gisteren mijn NOD, geen spoor te bekennen van wat dan ook. Heb 's middags wel een test gedaan, maar hoe vaag kan ie zijn zeg? Een superlicht tweede streepje! Nou hoor je altijd iedereen roepen een streep is een streep, maar ik test donderdag weer, en dan hoop ik het beter te zien. Ik vind het wel heel spannend, zie het al helemaal voor me, maar durf ergens nog nergens op te hopen. Meiden, jullie horen het van me, een fijne avond!

Groetjes,
Beibi

Hallo meiden, ik ga deze keer proberen op jullie allemaal te reageren, hoop dat ik niets vergeet.

@Sjesje1982 voor jou is het momenteel heeeel spannend, ik hoop dat je goed nieuws krijgt. Bovendien ben je ook nog gestopt met roken, hartstikke goed, ik weet hoe moeilijk het is want ik rook ook. Ik rookte altijd heel veel en ben wel gaan minderen en heb al diverse stoppogingen (zelfs een keer een jaar) gehad, maar het is nog niet gelukt. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik maandag weer een poging waag omdat het mijn vruchtbare week is en dan er van af blijven. Ik was 5 januari ook gestopt, maar na 4 dagen ging ik de mist weer in. Maandag gaan we er dus weer voor, heeel goed in ieder geval van jou.

@Channiel30: lijkt me inderdaad erg druk een eigen bedrijf, maar ook wel leuk want je weet precies voor wie je werkt, toch. Grappig dat jij en je vriend/man een misverstandje hadden en dat jullie toch echt allebei nu aan kinderen willen beginnen, succes.

@Puck28: het lijkt me heel erg als je je eigen dier moet verkopen, kan me voorstellen dat je er ontiegelijk van baalt dat je je paard niet meer hebt, het is inderdaad heel duur heb ik gehoord. Wel leuk dat jullie nu een puppie hebben, kun je daar veel tijd aan geven. Baaaalen dat je je ongesteldheidsklachten hebt en dat je het gevoel hebt dat het niet gelukt is deze week, maar weet je het inmiddels al zeker!

Deb2009: ja ik ben ook besmet met het paardrijvirus, vind het echt heel erg leuk en inderdaad 3 hobbelpaardjes voor ons ;))

Joen78: ik ben even kwijt wanneer jij je NOD hebt, zal zo ff in het lijstje kijken....succes in ieder geval

Fren1979: jullie zijn ook onzeker over wanneer je precies moet klussen, zo gaat het ons ook een beetje. De eerste paar maanden gokte ik dat ik tussen de 10e en 14e dag mijn eisprong had, maar na een test bleek het later te zijn. Ik zit dus momenteel aan de ovulatietesten om dat te kunnen bepalen en ze zeggen om de dag, maar als je weet dat je vruchtbaar bent, ben je geneigd om elke dag te klussen ja..veel plezier met klussen in ieder geval

@beibi: voor jullie nog geen NOD, dus spannend, ik duim met je mee.

Meiden hele fijne avond en veel succes voor degene die deze week een spannende week hebben.

Groetjes,
Fioon9

@joen78 klopt het dat jullie in december begonnen zijn? Hebben jullie nu 1 ronde gehad of zit je nog in de 1e ronde? Je vroeg geloof ik hoe de ovulatietesten werken. Ik heb de ovulatietesten van het kruidvat en dan moet je over een soort van tampon plassen vanaf een bepaalde dag (dat je denkt dat je vruchtbaar) bent. Je ziet dan op het venster een controlestreepje. Naast het controlestreepje moet dan je teststreepje komen te staan. Als beide streepjes even donker zijn ben je bij de kruidvattest binnen 24 tot 36 uur vruchtbaar, dus weet je wat je te doen staat . Wij hebben dat afgelopen maand voor de 1e keer gedaan en vandaar dat ik nu weet dat ik vruchtbaar ben na dag 14, terwijl ik voor die tijd altijd dacht dat ik binnen 10 tot 14 dagen vruchtbaar was, dus het scheelt dat je het weet. Succes in ieder geval

Terug
Bovenaan