Hallo meiden, ik ga deze keer proberen op jullie allemaal te reageren, hoop dat ik niets vergeet.
@Sjesje1982 voor jou is het momenteel heeeel spannend, ik hoop dat je goed nieuws krijgt. Bovendien ben je ook nog gestopt met roken, hartstikke goed, ik weet hoe moeilijk het is want ik rook ook. Ik rookte altijd heel veel en ben wel gaan minderen en heb al diverse stoppogingen (zelfs een keer een jaar) gehad, maar het is nog niet gelukt. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik maandag weer een poging waag omdat het mijn vruchtbare week is en dan er van af blijven. Ik was 5 januari ook gestopt, maar na 4 dagen ging ik de mist weer in. Maandag gaan we er dus weer voor, heeel goed in ieder geval van jou.
@Channiel30: lijkt me inderdaad erg druk een eigen bedrijf, maar ook wel leuk want je weet precies voor wie je werkt, toch. Grappig dat jij en je vriend/man een misverstandje hadden en dat jullie toch echt allebei nu aan kinderen willen beginnen, succes.
@Puck28: het lijkt me heel erg als je je eigen dier moet verkopen, kan me voorstellen dat je er ontiegelijk van baalt dat je je paard niet meer hebt, het is inderdaad heel duur heb ik gehoord. Wel leuk dat jullie nu een puppie hebben, kun je daar veel tijd aan geven. Baaaalen dat je je ongesteldheidsklachten hebt en dat je het gevoel hebt dat het niet gelukt is deze week, maar weet je het inmiddels al zeker!
Deb2009: ja ik ben ook besmet met het paardrijvirus, vind het echt heel erg leuk en inderdaad 3 hobbelpaardjes voor ons

)
Joen78: ik ben even kwijt wanneer jij je NOD hebt, zal zo ff in het lijstje kijken....succes in ieder geval
Fren1979: jullie zijn ook onzeker over wanneer je precies moet klussen, zo gaat het ons ook een beetje. De eerste paar maanden gokte ik dat ik tussen de 10e en 14e dag mijn eisprong had, maar na een test bleek het later te zijn. Ik zit dus momenteel aan de ovulatietesten om dat te kunnen bepalen en ze zeggen om de dag, maar als je weet dat je vruchtbaar bent, ben je geneigd om elke dag te klussen ja..veel plezier met klussen in ieder geval
@beibi: voor jullie nog geen NOD, dus spannend, ik duim met je mee.
Meiden hele fijne avond en veel succes voor degene die deze week een spannende week hebben.
Groetjes,
Fioon9