we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hee Beibi, gefeliciteerd!!!!! Een streep is toch een streep  Ben heel blij voor jullie en hoop dat je mag genieten van een mooie zwangerschap. Blijf je wel gezellig bij ons meeschrijven?

Fren: fijn dat je  nichtje je kan steunen in de dingen die (misschien) nog komen gaan. Fijn om iemand te hebben bij wie je met je vragen terecht kunt. Maar we gaan uit van het positieve..... Misschien lucht het ook wel op om van de HH te horen dat er niets aan de hand is en haalt dat een hoop stress weg? Ik zal in ieder geal voor jullie duimen!

X Joen

Beibi, wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd. Wat zal het gisteren een spannende dag voor jullie zijn geweest. Het zag er al goed uit, maar een dikke streep is toch wel zo prettig. Het werd ook wel tijd voor een smiley, want tot nu toe was ons forum nog niet echt vruchtbaar in 2009. Geniet ervan en houdt ons wel op de hoogte! Ik ben zo blij voor jullie!!!

Jouw glitters hebben deze ronde  mij nog geen geluk gebracht.  Gisteren is het bij mij weer doorgebroken. (@floppie 16 januari is helaas dus niet onze dag geworden!!) Ik was eigenlijk verrast want ik had me voorbereid op vandaag. Het voordeel is wel dat  ik niet zo lang in spanning hoef te zitten. Ik ben weer zwaar teleurgesteld en gisteren was een rotdag.  Op naar de volgende ronde. Ik heb gisteren wel goed  kunnen praten met mijn vriend en we hebben besloten om maar eens  naar de huisarts.  We zijn nu bijna een jaar bezig en hopelijk kunnen we hier weer wat  vertrouwen uit halen. Ik heb vanmorgen gelijk gebeld en vanmiddag staat de afspraak gepland.

@Fren: jij vanmiddag ook naar de  huisarts, veel succes.  Lijkt me wel fijn als een vertrouwd iemand je kan vertellen wat je allemaal te  wachten staat  (laten we hopen dat het niet nodig is). Ik heb op internet een beetje research gedaan en ik zie dat het heel verschillend is hoe huisartsen hiermee omgaan.    Ik ben erg benieuwd en weet hoe jij je nu moet voelen. Laat het maar snel vrijdagavond zijn.

Hopelijk brengen de glitters de wachtende meer geluk.....want het zou toch leuk zijn als er binnenkort meer smileys op het forum staan.

liefs

Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw hier en hoop dat ik met jullie mee mag kletsen.
Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en mijn vriend en ik proberen nu een kindje te krijgen.
Voor dat ik met de pil begon was ik elke maand op de klok af om de 28 dagen ongesteld. Nu was het de eerste keer 33 en de 2e keer 35 dagen.
Ik zit nu op dag 31 en zit mezelf helemaal gek te maken!

Ik voel sinds gisteren mijn borsten een beetje trekken en heb gisteren en eergisteren een mini druppeltje roze bloed verloren. Dit heb ik normaal nooit.
Ook had ik vanochtend kort wat kramp nadat we seks hadden gehad.
Zou het dan kunnen dat ik zwanger ben?

Goeiemorgen allemaal,
@Beibi, ook ik was nieuwsgierig en heb even mijn computer aangezet......super de super, hartelijk gefeliciteerd. Wat is dat spannend geweest voor jou de afgelopen dagen, je zult ook wel moe zijn van de spanning, lijkt me......nou geniet ervan meid.

@Llinda, voor jou is de spannende tijd nu aangebroken, we duimen met je mee, dat er nog maar een dikke smile mag komen.

@fren en @deb2009: jullie gaan naar de huisarts, ik hoop dat hij jullie kan helpen en misschien is er wel niets aan de hand, duurt het gewoon wat langer, succes in ieder geval en ik lees wel weer wat er uitgekomen is.

@patty en @mich84 welkom bij de club

voor ons is de klustijd aangebroken, dus die gaan we maar eens goed besteden en hopenlijk kunnen we in januari en februari nog meer smileys kwijt, want het moet ons toch allemaal lukken in 2009

fijne dag

liefs,
Fioon9

Hoiii allemaal,

BEIBI GEFILICITEEEEEEEERD!!
Wauw wat geweldig zeg!
Heerlijk om hier zo'n goed nieuws te lezen. Geniet ervan!

Goed dat de lijst weer eens up 2 date is gemaakt. Duidelijk zo.
Er zijn een aantal meiden mee gestart (waaronder de oprichtster zelf) die we niet meer spreken, jammer, ben wel benieuwd hoe het met ze gaat!

Ik duim voor degene met hun NOD in het veschiet. Vorige keer hadden we een aantal smileys kort na elkaar, hopen dat dat nu ook zo is. Dus wie gaat Beibi vergezellen? hihi.

Liefs Sjesje!

@Beibi....helemaal super meid! van harte gefeliciteerd!!

@Linda....ik heb dat de vorige keren ook gehad dat ik "schijnzwanger" was. Allelei symptomen, maar nee hoor, de RDs kwamen gewoon.

Ik heb vandaag denk ik mijn ei..(gisteren niet gehad). En 30 jan, alweer mijn volgende NOD... We zijn dus flink aan het klussen...derde ronde, (drie maal is scheepsrecht toch?)

Kus Tink

Fren en Deb, ik ben benieuwd hoe het bij de huisarts was! Ik hoop dat jullie in ieder geval wat gerustgesteld zijn, op welke manier dan ook.
Doen jullie even verslag?

xx Floppie

PS De ovulatietests zijn binnen! Ga de handleiding maar eens lezen..

Nou meiden, hier bericht vanaf het front:

Ben vanmiddag naar de huisarts geweest. Gelukkig kon vriendje mee. De HA zelf was heel rustig en relaxed. Schoot niet in de stress of was heel belerend, maar gaf ons ook niet het gevoel dat we een stel zeurpieten waren. Goed gevoel dus. Hij zei ook dat het verstandig was dat we gekomen waren, aangezien we sinds november 2007 aan het proberen zijn zwanger te worden.

Er wordt nu ook actie ondernomen; vriendje moest eraan geloven: tecnisch verhaal, maar als baby zijn zijn ballen nooit goed ingedaald, en de HA dacht dat dat evt een oorzaak van verminderde vruchtbaarheid kan zijn. Hij stelde ons erg gerust, vriendje moet zn sperma laten checken en dan zien we wel weer verder. De HA gaf ook aan dat er verschillende onderzoeken zijn, met een verschillende mate van ingrijpendheid, maar wil gewoon bij het begin beginnen.

We stonden allebei met een erg gerust gevoel weer buiten en zijn daarna enorm melig geworden... Hilarische uitspraak van vriendje: " Lekker dan, ben ik het zaadje voor de eerste onderzoeken..."

Maar, laten we hopen dat het voorbarig is, want we zijn druk aan het klussen ;-)

Dank voor het duimen en meeleven allemaal!

Fijn weekend,
X Fren

Terug
Bovenaan