Hoi allemaal!!
Ik ben al dagen aan het meelezen en dan wil ik steeds inloggen om te reageren en dan vergeet ik het weer enzo... haha, en ben niet eens zwanger, dat belooft nog wat, nu al een zeef ;-)
@ Beibi, wow!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!
kaartje
Ik ga nu niet op iedereen reageren, dan zou dit wel een belachelijk lang verhaal worden natuurlijk, maar de meiden die naar de HA moeten/zijn geweest..ik leef met jullie mee en blijf ontzettend hard duimen dat we binnenkort allemaal van die mooie smileys achter onze naam hebben staan! Ik ben nu pas de 2e ronde ingegaan dus ben nog niet bezig met dat soort zaken, gelukkig.
Wat vervelend dat je je paard hebt moeten verkopen puck, ik weet van mezelf hoe snel ik me hecht aan dieren, al is het een hagedis ofzo, en kan me voorstellen dat een band met een paard helemaal bijzonder is. Maar ja, uiteindelijk zal je aan de praktische kant moeten denken inderdaad, als t niet gaat houdt t helaas op.
@ fioon, ik denk dat ik zowel Linnie als Lin75 ben, mn nickname is namelijk Linnie1975 ;-)
Maar ik heb inderdaad een stiefdochter (vind t ook een vreselijk woord)...in maart word ze 3 en ze is al helemaal in de gloria dat ze misschien een broertje of zusje krijgt. Voordat we de knoop doorgehakt hadden hebben we het er wel eens voor de grap met haar over gehad maar helaas had ze de dag erna gelijk tegen haar moeder gezegd dat ze een broertje of zusje kreeg...was wel een aparte situatie ;-)
Dit weekend is het weer klusweekend in huize Linnie (ik bedoel kroelweekend)... Ik ben verder maar begonnen om een enorme hoeveelheid boeken op bol.com te zetten, dan heb ik iets om mn gedachten te verzetten..die eerste twee weken na de menstruatie zijn een makkie maar nu begin ik er weer veel te veel aan te denken (maar het is allemaal ook zo spannend en leuk!!!

)
Oh ja, ook nog een welgemeend welkom aan alle meiden die zich de afgelopen dagen hebben aangemeld, ik hoop dat jullie wat aan onze verhalen hebben en wij aan jullie verhalen. Al dat geklets over eisprongen, vruchtbare dagen enzo...mn vriend moet er haast wel gek van worden dus ik ben blij dat het hier kan.
Toch weer een heel verhaal
Liefs Lin