we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Jeetje ik loop wel te klooien met die schema's zeg!!! hahahaha.

Ik het eerste schema staat 17 feb en dat moest 17 jan zijn
en in het tweede schema vergat ik de tekst onderaan weg te halen domdomdom.

Mijn volgende NOD zal 15 februari zijn.

By the way      WELKOM voor de "nieuwe" meiden!!

Fijne avond meiden!

Deb en Fren,

Ik zie dat jullie naar de huisarts zijn geweest.....
Ik vind het heel moedig van jullie, kan me zo goed voorstellen dat het een moeilijke beslissing is of je wel of niet de medische molen in wil....

Ik weet dat ik absoluut niet die medische molen in wil, ik zou heel graag moeder willen worden, maar voor mij is die "prijs" te hoog.

Zo'n gevoel/beslissing is natuurlijk heel persoonlijk, dat blijkt wel weer.
Ik heb respect voor jullie, dat jullie deze stap gezet hebben!

Liefs, Puck.

Hi Puck,

Ik weet niet hoe ver we zullen gaan. ik zit ook niet te wachten op een slepende medische toestand, maar het bezoekje aan de HA gaf wel wat rust. Misschien al was het alleen maar om te horen dat het  niet ongewoon is om onzeker te zijn. Mijn vriend gaat zn zaad laten testen, maar of  we daarna echt alle stappen doorwillen, wet ik eigenlijk niet. Vond  naar de HA gaan al zo'n grote stap...
Maar die keus is natuurlijk voor iedereen heel persoonlijk!

Liefs Fren  

Hey Fren,

Als ik soms wel eens een beslissing moet nemen die ik moeilijk vind, denk ik altijd maar "ik hoef VANDAAG niet te kiezen" dat geeft mij altijd wel rust.
De antwoorden komen altijd vanzelf wel bovendrijven...

Ik heb nou 2x een uitstrijkje laten maken in m'n leventje...nou gatverdamme.
Het moment al dat ik met m'n benen in die stijgbeugels moet...pffff.
En ik weet wel, op het moment dat je zwanger bent, moet je ook genoeg van dat soort
momenten doorstaan, maar dan krijg je er ook wat voor terug in principe...
Nu is alles zo onzeker he....
Maar een "kwakje" testen is  natuurlijk lang niet zo vervelend als wanneer een vrouw onderzocht moet worden.

Succes meid!!

Hoi allemaal!!

Ik ben al dagen aan het meelezen en dan wil ik steeds inloggen om te reageren en dan vergeet ik het weer enzo... haha, en ben niet eens zwanger, dat belooft nog wat, nu al een zeef ;-)

@ Beibi, wow!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!

kaartje   :)

Ik ga nu niet op iedereen reageren, dan zou dit wel een belachelijk lang verhaal worden natuurlijk, maar de meiden die naar de HA moeten/zijn geweest..ik leef met jullie mee en blijf ontzettend hard duimen dat we binnenkort allemaal van die mooie smileys achter onze naam hebben staan! Ik ben nu pas de 2e ronde ingegaan dus ben nog niet bezig met dat soort zaken, gelukkig.

Wat vervelend dat je je paard hebt moeten verkopen puck, ik weet van mezelf hoe snel ik me hecht aan dieren, al is het een hagedis ofzo, en kan me voorstellen dat een band met een paard helemaal bijzonder is. Maar ja, uiteindelijk zal je aan de praktische kant moeten denken inderdaad, als t niet gaat houdt t helaas op.

@ fioon, ik denk dat ik zowel Linnie als Lin75 ben, mn nickname is namelijk Linnie1975 ;-)
Maar ik heb inderdaad een stiefdochter (vind t ook een vreselijk woord)...in maart word ze 3 en ze is al helemaal in de gloria dat ze misschien een broertje of zusje krijgt. Voordat we de knoop doorgehakt hadden hebben we het er wel eens voor de grap met haar over gehad maar helaas had ze de dag erna gelijk tegen haar moeder gezegd dat ze een broertje of zusje kreeg...was wel een aparte situatie ;-)

Dit weekend is het weer klusweekend in huize Linnie (ik bedoel kroelweekend)... Ik ben verder maar begonnen om een enorme hoeveelheid boeken op bol.com te zetten, dan heb ik iets om mn gedachten te verzetten..die eerste twee weken na de menstruatie zijn een makkie maar nu begin ik er weer veel te veel aan te denken (maar het is allemaal ook zo spannend en leuk!!! :D )

Oh ja, ook nog een welgemeend welkom aan alle meiden die zich de afgelopen dagen hebben aangemeld, ik hoop dat jullie wat aan onze verhalen hebben en wij aan jullie verhalen. Al dat geklets over eisprongen, vruchtbare dagen enzo...mn vriend moet er haast wel gek van worden dus ik ben blij dat het hier kan.

Toch weer een heel verhaal

Liefs Lin

meiden ik lees ook al poosje mee

alle zwangere dames heel erg gefeliciteerd

de dames die bezig zijn.....

geef de moed niet op

en de dames die naar de HA zijn geweest......

toi toi toi

ik heb dit allemaal al gehad en zit nu in de MM

we hebben inmiddels 2 pogingen achter de rug en een dezer dagen is poging nummer 3

voor ons is het ook een eerste kindje

wij zijn al 5 en half jaar bezig

heel veel succes allemaal

liefs suus

Ik kon het vanochtend echt niet meer laten: Ik heb een test gedaan en deze was negatief. Eigenlijk te vroeg getest maar toch geeft het me wel rust dat ik nu niet de hele tijd aan testen zit te denken... gek he?

@ Suus: ruim 5 jaar... wat een geduld! Een vriendin van mij is al ruim 4 jaar 'bezig' en zij merkt nu dat ze ook de hoop gaat verliezen. En dat is geen goed, maar wel begrijpelijk. Mooi als je zegt: Geef de moed niet op!! Heel veel succes met MM poging 3!!

@ Puck: Balen, op naar de volgende ronde!!

@ Beibi: Dankje voor het duimen... Hoe voel jij je nu dan? Wat is er nu anders??

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Junestar
30
1
3 jan
gok ik

Tinkerbell