We gaan voor een tweede, wie ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Wij willen heel graag een tweede. We zijn deze maand weer gestopt met de pil dus het is weer spannend.
Nick is nu 5 maanden.
Bij  de eerste hebben we er 9 maanden over gedaan. We gaan ervan uit dat het nu ook weer zo lang duurt, dan kan het alleen maar meevallen.

Groetjes  Moniek
Mama van Nick 17-08-2008

Hoi Monique,

Veel succes. En niet schrikken als het nu wel snel gaat hè! Want dat kan zeker!
Het heeft bij ons ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was van Tijs. Van Stef was ik na 3 maanden zwanger.

Groetjes,
Susan

Hey mootje,

Wij gaan vanaf deze maand ook voor een tweede. Ben net ongesteld geworden (na 6 weken pas weer) alles is nog wat onregelmatig omdat ik nog borstvoeding geef. Bij ons heeft het 6 maanden geduurt voordat ik zwanger was van Jasper (20-09-2008) Hij is dinsdag dus 4 maanden.
Ik ben ook benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat ik zwanger ben!! Leuk dat we allebei al zo snel weer starten, dan kunnen we gezellig kletsen.
Misschien kunnen we een nieuw januari stoppers lijntje starten in het zwanger worden forum!

Groetjes Jen

Mmmmmmm, jaloers!!!!

Leuk hoor, ik hoop dat het voorspoediger gaat dan bij Nick, en ik hoop op een vlotte, voorspoedige zwangerschap, een goede bevalling (.........) en een lief broertje/zusje voor julliie mannetje!!!

Liefs Rimke

@ Jen:  lijkt me leuk om verhalen uit te wisselen. Ik ben net ongesteld geweest en deze maand gestopt met de pil dus over een paar dagen moeten we weer aan de klus..whahaha. Hopelijk gaat het nu sneller als bij Nick. Maar goed, moet blij zijn dat het nog binnen het jaar is, dus dat is vrij gemiddeld. Maar als je iets graag wil, duurt elke maand weer lang. Een nieuwe januari stoppers lijkt me een goed idee. Hopelijk kan ik met regelmaat reageren want we zitten in een drukke periode. Na een verbouwing van 1,5 jaar kunnen we eindelijk in ons huisje volgende maand. ook moet ik weer werken dus heb het druk. Maar goed, als ik tijd heb zal ik hier ff kijken.

@ Rimke: Wat een lief berichtje!! Hopelijk kan ik snel melden dat Nick een lief broertje of zusje krijgt...we zullen onze uiterste best doen...whahaha....  Had al gelezen dat je ook heel graag zou willen maar dat je eerst een vast contract afwacht. Je werkt nu op de SEH toch??
Heb ik ook altijd van gedroomt. Ben welliswaar ook verpleegkundige dus wie weet ooit eens....Alles goed met Maudy?

Liefs Mootje

Hee!

Met Maudy alles prima, dol op haar hapjes, hoewel bloemkool niet zo heel enthousiast ontvangen wordt........maar ik hou er ook niet zo van dus dat mag........whahah!!
Ik werk idd op een SEH, hier in Arnhem. Ben net begonnen maar het lijkt me erg leuk.
Houdt me nu wel tegen om mijn gezinnetje verder uit te breiden, en daar baal ik van........dacht nooit dat ik zo snel wel weer een tweede wilde.......maar niets zo veranderrlijk als de mens he?
Op wat voor een afdeling werk je? Gewoon eens proberen als je kids wat groter zijn joh! Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen, zeker als het je droom is.................niet laten varen!!!

Liefs Rimke.

ik heb m'n tweede al... 'k Wou dat ik voor een derde mocht... (maar dat zit er ff niet in  )

Succes met klussen meiden!!!

Terug
Bovenaan