We hebben echt een huilbaby

Hallo meiden,

We hebben een zoontje Tom (09-06-08) en huilt echt de hele dag alleen na de fles van 23.00 uur tot de volgende ochtend 7.30 uur horen we hem niet..maar dan begint het..We worden er echt gek van..maar ook omdat je niks kan doen ertegen...ik dacht misschien andere voeding??Herkent iemand dit..er is mij ook verteld van het KISS SYNDROOM..ik hoop dat iemand een tip voor me heeft...Oja..ik voed hem om de 4 uur en hij zit op 5 flessenvan 150 cc..

Groetjes Iris

Hoi,

Onze tweede zoon is  geboren op 22 mei 2008 zit nu op 5 voedingen van 180 ml.
Qua leeftijd schelen ze niet zoveel, heb je zelf het idee dat hij meer honger heeft???
Zoek a.u.b. wel hulp hoor als je het huilen niet meer aankan, ik heb dit ook gehad met onze eerste zoon die ziek bleek te zijn en daardoor veel huilde, zorg dat je hulp zoekt want anders kan je uit je onmacht weleens rare dingen gaan doen.
Het kan nooit kwaad om eens naar een osteopaat te gaan om voor het Kiss syndroom te kijken, wat zeggen ze bij het consultatie buro want hun kunnen je ook verder op weg helpen. Blijf niet tobben maar onderneem zelf stappen.
Ik wil je erg veel sterkte wensen.

Hoi Iris,
wat vervelend dat Tom zoveel huilt. Je zou idd kunnen kijken of hij niet toch honger heeft. Kan het anders niet zo zijn dat hij krampjes heeft? Als mijn meisjes zo blijven huilen geef ik ze soms uitvoorzorg wat cinababy druppels voor het geval ze toch weer krampjes hebben. het is homeopatisch dus kwaad kan het niet.

ik hoop voor je dat je er snel echter komt waarom, maar misschien is anders het idd een goed idee om langs te gaan bij je HA ofzo? sinds ik een ander schema hanteer voor onze meisjes zijn ze een heeeeel stuk rustiger en huilen ze nog maar amper. nu geef ik ze eten wanneer ze er om vragen, in plaats van ze steeds wakker te maken.(ben er geen expert in, ben pas 3 dagen bezig met het nieuwe schema van 6 voedingen).

veel succes ermee!!

Groetjes,
Petra

(heeft hij geen oorontsteking?)

knap dat jullie het volhouden.
Ik zou zelf het cb of ha bellen en afwachten wat zij zeggen. Er bestaat bijv.  nl. zoiets als een huilpoli en het lijkt me belangrijk om erachter te komen wat de reden van het huilen is. Kun je de kleine af en toe bij iemand achter laten zodat je even tijd voor jezelf hebt om op te laden?
Heel veel succes

Hey Iris,

Wat naar he als ze huilen? Sofie huilde in het begin ook de hele dag en wou niet slapen overdag. 's Avonds rond 11 uur viel ze dan in slaap en sliep door tot een uurtje of 5/6. En dan was het weer hetzelfde liedje. Ik zat de hele dag met haar op schoot of liep rond, kwam niet meer aan schoonmaken of tijd voor mezelf toe. Op een gegeven moment trok ik het niet meer en heb ik het cb gebeld. Daar zeiden ze dat ze misschien huilde omdat ze oververmoeid was, ze sliep overdag maar een paar minuten en alleen maar bij mij in mn armen. Toen ben ik eens gaan observeren wat er gebeurde als ik haar in bed legde en toen kwam ik erachter dat ze zichzelf wakker hield door het ongecontroleerde bewegen van haar armpjes. In overleg met het cb ben ik haar toen in gaan bakeren met een Pacco doek en ben ik regelmaat in gaan bouwen. Sindsdien heb ik een enorm blije baby die tussen de voedingen door 2/3 uur slaapt!
Ik weet niet of het bij jou ook door slaap tekort komt, maar misschien het proberen waard!
Heel veel succes, en wacht niet te lang met aan de bel trekken, anders ga je er zelf aan onder door.

Liefs Marije
mv Sofie, 17-05-08

Ik weet hoe dat is, helaas. Onze zoon sliep gelukkig 's nachts ook, en verder brulde hij ook een hele dag. Wat mij toen geholpen heeft is rust voormezelff. Ik  ben een aantal dagen in het ziekenhuis geweest, en moicht alleen terug komen om te voeden, verder moest ik maar de stad in    ofzo, de zusters  zaten met een huilbaby. Doordat ik weer rustig werd, werd hij ook rustig, en keerde de rust terug!

Wie weet een idee??

Janine  

Hoi Iris,

helaas herken ik je probleem ook. onze zoon heeft de eerste 2 maanden ook heel veel gehuild, alleen het tweede gedeelte van de nacht en de ochtend sliep hij. mij is toen gezegd dat het niks medisch kon zijn,omdat hij wel zelf in slaap kon vallen. dit stelde me gelukkig al gerust. bij ons bleek het de paar kopen koffie die ik op een dag dronk te zijn. ik geef bv, maar las dat jij fv gaf, dus daar kan het niet aan liggen.

kan het zijn, omdat het kamertje savonds donkerder is? zou je het smorgens ook kunnen verduisteren om te proberen?
en probeer inderdaad hoe moeilijk ook, voor jezelf ontspanning te zoeken.

sterkte en succes.

gr floor

Terug
Bovenaan