Hey Iris, wanneer kan je bij de osteopaat terecht?
Niet blijven lopen met een huilbaby, hoor, vaak is er toch echt iets ('eenvoudigs&apos
aan de hand. Vooral omdat je schrijft dat je zoontje in een banaan ligt: zo snel mogelijk naar een osteopaat (of evt manueel therapeut). Een aantal behandelingen kan al zoveel rust geven. Moet je je voorstellen dat je pijn in je nekwervels hebt, continu...... dus ik hoop voor jou dat de osteopaat goede verlichting kan geven.
Mocht dat niet helpen, denk dan eens aan een (koemelk)allergie, daar kan een kindje enorm onrustig van worden. Ik heb zowel kindjes met het kiss-syndroom als een kindje met een koemelkallergie, en dat waren allebei huilbabies...... heel erg vermoeiend!
Niet blijven lopen met een huilbaby, hoor, vaak is er toch echt iets ('eenvoudigs&apos
Mocht dat niet helpen, denk dan eens aan een (koemelk)allergie, daar kan een kindje enorm onrustig van worden. Ik heb zowel kindjes met het kiss-syndroom als een kindje met een koemelkallergie, en dat waren allebei huilbabies...... heel erg vermoeiend!