We proberen de angst te overwinnen en hebben onze eerste aankoop gedaan!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Maandag ben ik 19 weken dus we hebben besloten dat we toch maar eens naar wat babydingen met lange levertijd wilden kijken. Dus hup met thuiszorgmercedes en al naar de Babymax. Ik was zoals sommigen weten helemaal weg van de Quinny Buzz en ik wilde graag een hippe kleur. Echter...de Buzz is niet handig als je als tussenfase je kind niet rond wil wandelen in een maxicosi (wandelwagen is niet geschikt voor hele kleintjes) en de buzz is niet geschikt voor het bos en tja daar wonen we middenin....
Met pijn in mijn hart heb ik dus wat anders moeten kiezen. Het is de Quinny Speedi geworden. Hierbij kan de wandelwagen helemaal plat en dus niet alleen gekanteld. Alleen.......de Speedi heeft alleen maar rare kleuren dus hebben we voor neutraal gekozen namelijk zwart. Niet mijn eerste voorkeur maar het meest praktische. Hierbij dus onze eerste echte aankoop:

Wat vinden jullie? Ik moet ERG wennen aan de saaie kleur.
lfs ing

Hoi,
Ja, ik kan me voorstellen dat zwart wat saai overkomt als je de felle kleuren van quinny mooi vind. In de praktijk is zwart wel erg praktisch, zeker omdat smaken veranderen in de loop van een paar jaar. Ik zou hem opleuken met een gave voetenzak in de wandelwagen zoals de lodger bunker (in allerlei hippe kleuren) en een felgekleurde voetenzak in de maxicosi.
verder natuurlijk heel veel succes gewenst,
Else

hoi inge,

ik lees al geruime tijd mee wat je allemaal   schrijft.

heel moeilijk allemaal, maar blij dat je zo weer een beetje positief bent.

mijn voorkeur gaat wel uit naar de speedi.

ik vind het een mooie wagen, we gaan morgen naar de 9mnd beurs kijken wat ze daar allemaal hebben.

alleen ik heb voor mezelf de keuze gemaakt dat ik de speedi in meerdere kleuen wil.

b.v de wandelwagen in het rood, de maxi in het blauw en de kinderwagen in het groen b.v.

dan lijkt het net of je elke keer een andere wagen bij hebt.

ik vind de kleuren van de speedi wel mooi, maar dat is mijn keus, mijn
vriend is nog niet mee wezen kijken misschien wordt het wel een hele
andere.

maar als straks je eigen kindje erin ligt wordt het vast de fleurigste kinderwagen ooit toch!!!

geniet verder lekker van alles en koop er op los.

je hebt het verdiend.

groetjes sandra

Hoi Ing, wat leuk joh, je eerste echte aankoop! Ik kan me voorstellen dat je moet wennen aan de kleur als je een felle kleur wilde maar hang er wat gekleurd speelgoed aan, van de zomer een gezellige parasol erop, een mooie baby erin en een blije papa en mama erachter dan ziet het er echt anders uit hoor!
Ik heb zelf een grijze quinny driewieler en heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat het een saaie kleur is. Ons mooie meisje heeft altijd wel gezellige kleurtjes aan dus dan kijkt echt niemand meer naar die wagen. Ik heb van de week een duo wagen gekocht, ook grijs. Ik vind het altijd wel een gek gezicht trouwens als er een vader achter zo'n felgekleurde (vooral als het roze is) wagen loopt...

Liefs, Elly

hoi inge,
ik vind het supermooi hoor! ik wil ze ook in het zwart en had gelijk gekozen voor wat jij nu hebt.
echt leuk dat je je 1e aankoop heb gedaan!
ik krijg er gelijk ook veel zin in hihi.

liefs diana

Hoi Inge,

Ik vind het een mooie kinderwagen, ik had hem nl zelf ook al uitgekozen. Zelf vond ik die groene het leukst maar je moet natuurlijk wel praktisch zijn en een neutrale kleur kan nu maar misschien later ook nog!!!. IK heb de kinderwagen nog niet hoor dat is nog te vroeg maar ik ben al wel wezen kijken samen met mijn mams wat ik ( wij ) krijgen de kinderwagen van haar.  

Liefs Linda

Hoi Inge,

wat een stoere wagen heb je uitgezocht. Ik kan me voorstellen dat je de kleur een beetje saai vind, maar straks met jullie stralende baby erin kijkt niemand naar de wagen. Je kan er altijd nog een gekleurd dekentje indoen.

veel liefs van Marloes

Hey inge

Wat leuk dat jullie de eerste aankoop gedaan hebben.
Wij hebben dezelfde kinderwagen gekocht. ook een black reflection. Vond de andere kleuren erg modegevoelig. We kleden de kinderwagen wel aan met een leuk felgekleurd dekentje ofzo.
De maxicosi hebben we in de kleur ocean blue.
We moeten nog een paar weekjes wachten tot we hem in gebruik mogen nemen. Staat wel al helemaal in de startblokken in de gang.
Veel succes met de verdere zwangerschap

Groetjes Carol 37wkn5dgn

Terug
Bovenaan