We proberen de angst te overwinnen en hebben onze eerste aankoop gedaan!

hallo

wij gaan ook voor de speedi
we hebben em nog niet gekocht maar ik vind de wagen heel mooi dus dat gaat zeker gebeuren
wij gaan voor de groene kleur (in huis hebben we ook alles met groene accessoires dus ik ben gewoon een groenmens denk ik hahaha)
fijn dat jullie je een beetje over jullie angst heen kunnen zetten
geniet ervan

liefs ikjes

Hoi Inge,

Ook wij hebben de Quinny Speedi gekocht. Wij hebben hem in een paars/blauwe kleur. Ik vind het een hele praktische wagen. De kinderwagen die we voor mijn eerste kindje hadden was een Maxi Cosi Speedi (bijna vergelijkbaar met de Quinny) en was ook zwart, ik vond het zelf een hele neutrale en toch wel mooie wagen. Toevallig hebben wij nu ook dezelfde maxicosi gekocht.
Heel veel plezier met je nieuwe aankopen!!!!

Lfs mamavanmike 38,4 wk

hoi inge, snap dat je hem een beetje saai vind. Ik ben nu zwanger van de tweede, de eerste is ruim 2 en een half. toen had je veel de quinny freestyle, zag je toen veel in rood en paars ed.vond toen de roode erg mooi.  ik had een bruin zwarte, met zwarte maxi cosi ook saai. maar nu ik zwanger ben van de tweede ben ik blij dat ik toen bv geen rode iod heb gekozen.! vind dat nu nl niet meer mooi! en die ik nu heb wel.Al zijn we vd zomer ivm vakantie (ruimte qua inklappen)ook overgegaan op de speedi. de zwarte. daar past mijn "oude" wagenbak ook op. en de cosi natuurlijk ook.  
dus misschien een beetje saai maar naar mijn idee wel tijdloos

Jullie helpen mij wel over mijn zwarte wagen aversie heen hoor! hahahahaha! Vanmiddag ben ik weer even met de thuiszorgmercedes weggeweest. (lees rolstoel) Ik heb nu alle wagens gezien die in de handel zijn en er was er eentje die ik heel mooi vind en dat is de Mutsy Sports met zo'n M erop. Maargoed manlief vond hem meteen rot lopen dus had zeker geen spijt van zijn aankoop. We hebben trouwens de voetenzakken ook meteen bijpassend gekocht maar ik ga ook nog wel ff kijken naar een hippe kleur ter afwisseling. Wat kan mij het ook schelen. Ik mag best 2 voetenzakken hahahaha!

lfs ing

He hardstikke goed, dit is echt een mijlpaal na jullie verlies!!!

Mooie wagen, wij hebben ook een zwarte, de mutsaerts transformer, weet niet of ze nog te krijgen zijn, maar wij hebben hem nu drie jaar en zijn erg tevreden ermee...

Yvonne

Hoi Inge!
Voelt goed hé zo'n eerste "grote" aankoop!! Ik moet zeggen dat ik het wel een hele mooie kleur vind eigenlijk, zeker als je die straks met van die gezellige speeltjes aankleed, en van de zomer zo'n heerlijk kindje erin met mooie gekleurde kleertjes!! Dat gaat vast helemaal goed komen..
Geniet er maar lekker van!!
Gr. Anne-Marie

Wat echt wordt het dan, he.
Wij hebben bij onze eerste ook een Q. Speedi gekocht en hij bevalt ons erg goed. Zwart vind ik niet saai, maar wel praktisch, hoewel wij zelf een rode hebben. Maar de wiegbak (hoe noem je dat ding) hadden wij te leen van een vriendin (straks weer) en die was ook donkerblauw of zwart. Met een gekleurd dekentje en zo'n kleurig speelkoordje staat dat best heel leuk.

Wel een tip voor later als de kleine in de wandelwagen kan: de speedi blijft ver achterover hangen. Als je een spanband achter de rugleuning door maakt, en die stevig aantrekt, dan kan je kindje later makkelijker rechtop zitten. Als je een kindje krijgt dat graag actief meekijkt, is dat wel prettig.

Groejtes
greet

hoi Inge

Wij hebben ook de speedi gekocht omdat deze in het bos ook prima kan wandel veel met de honden dus dat lijkt me dan handig .Wij hebben hem in het groen uitgezocht en de wandelwagen in het rood. vond het leuk om te combineren .Maar zwart vondt ik ook mooi maar manlief vond de groene leuker en ja ook hij moet er veel mee lopen. Het is ook onze eerste aankoop   terwijl we de uitslag van de vruchtwaterpunctie nog binnen moeten krijgen maar je kunt het alsnog annuleren mocht dat nodig zijn maar daar gaan we niet van uit.er zit ook wel een levertijd op de kinderwagens tenminste zo werd ons verteld.

groetjes indy

Terug
Bovenaan