We proberen de angst te overwinnen en hebben onze eerste aankoop gedaan!

hoi! wij hebben precies de zelfde wagen! Ook ik vond die andere kleuren niets, ben dus ook voor de zwarte gegaan. Ik vond het juist wel stylvol en tijdloos! Ik heb er een knal groen dekentje ingekocht en een leuk speeltje. Dat fleurt de wagen helemaal op! Nu nog de baby erin...en niets saai meer hoor! Goeie keus en veel plezier ermee! Groetjes!

Ja hij is inderdaad wel stijlvol. Ik heb er een Lodger Bunker ingekocht in een gekke kleur. Is ter vervanging van de voetenzak in de wandelwagen. Erg leuk!!! In allerlei kleurtjes te verkrijgen. We hadden de black reflection voetenzak al bij de wagen gekocht maar die kan terug. Ik vraag me af ofdat ik tegen die tijd zin heb om te combineren ofdat er 1 zak constant werkeloos in de kast ligt.... 2 voetenzakken is overdreven of niet?
x ing

Hoi! 2 overdreven...? Voor je kind is niets te overdreven toch! Haha ik snap het wel hoor! Het is niet nodig maar wel gewoon voor de 'leuk'! Ik vond die van lodger ook geweldig. Alleen wat duur! Gelukkig heb ik een hele krea moeder die heeft hem nagemaakt. Niet van echt te onderscheiden! Bij de prenatal hebben ze van hun eigen merk ook voetenzakken. Een stuk goedkoper en ook best leuk. Dan kan je wel wat afwisselen maar hou je het binnen de perken!

Terug
Bovenaan