We weten het geslacht!!!...

Ja precies Femke, en daarom hebben wij dit onderzoek dit keer weer laten doen..want...ja je wordt kriegel als de uitslag slecht is.kunnen wij uit eigen ervring helaas zeggen ja...Maar...ik denk dat je even helemaal kriegel wordt als je kindje niet gezond is...Vind je vast ook wel en uitweg in, maar..'t is maar hoe je erin staat..wij willen graag het onderzoekje van 3 kwartier eondergaan als daar tegenover staat dat ik al bij 13 weken hoor dat ze allebei hardstikke gezond zijn...
Bij onze vorige was de uitslag 1:100 was..en das toch net even iets anders dan de 1:5000 van het kind vóór hem. We hebben een vruchtwaterpunctie laten en hij bleek hadstikke gezond te zijn!
Het waren even stress-weken..eer de uitslag er was, maar hemaal waard geweest, want tja...ieder heeft zo z'n eigen kijk en keuze op een kindje laten komen met Down..maar..doe het maar eens..zo makkelijk gezegd dat je nog nooit in een situatie hebt gezeten waarin je er serieus over moet nadenken...
Gelukkig kregen we tijdens dit onderzoek vorige week keer op keer te horen dat onze kindjes gezond zijn, ik vind het wel de moeite waard.Alle stress in 1 keer weg nu...zó'vroeg in de zwangerschap al opgelucht adem halen..heb ik wel een paar uurtje 'kriegel' worden voor over hihi!

 
Terug
Bovenaan