We zijn zwanger!!!!

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Chantie (forum naam), 26 jaar kom uit flevoland. verliefd, verloofd, getrouwd en we zijn zwanger ;-)
30 december was de laatste dag van mijn menstruatie. 25 januari had het weer zo moeten zijn. Normaal komt hij tussen 11 en 12 uur maar gisteren avond om 20.30 nog steeds niet. Manlief een test laten halen en jawel het is overduidelijk. We zijn zwanger. En dit na 13 maanden.
Zondag vieren mijn ouders hun verjaardag dan wil ik het ze eigenlijk al gaan zeggen, en woensdag avond eten we bij mijn schoonouders en die willen we het dan gaan vertellen. Het is nog wel heel pril. 27 dgn maar zijn er zo blij mee. Maar vind het ook zo eng. De kans dat het mis gaat is natuurlijk aanwezig. Maar daar denk ik maar snel niet aan.

Wanneer hebben jullie het anderen verteld??

Liefs chantie

hoi chantie

ik zou het gewoon vertellen aan je ouders en schoonouders ,
want je moet uitgaan van het posetieve en denk dat ze het leuk vinden en ze kunnen jullie steunen en tips geven

en gefeliciteerd

groetjes lydia

Hoi Chantie,
Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Wij hebben het ook al snel aan ouders, schoonouders en directe familie (broers/zussen) verteld. Heel fijn om dit te delen met ze. Natuurlijk kan het ook misgaan, maar ook dan zijn het de juiste mensen die jullie kunnen steunen.

Geniet ervan!

Lfs,
Lineke 13 wkn

Super gefeliciteerd!!! Ik zou het ook lekker vertellen aan je dierbaren. Misschien de rest van de wereld nog even stil houden voor de zekerheid. Wij hebben het met 6 weken aan onze ouders verteld en de rest na 11 weken (die laatste week hielden we het niet meer! ) Geniet ervan!

Hoi Chantie,

Ik ben ook zwanger, zit nu in mijn 5e week. Ik had afgelopen vrijdag een vroege test gedaan en moest eigenlijk dinsdag ongesteld worden. Test was positief en nog steeds niet ongesteld, dus volgens mij is het ECHT zo. Ik kan het eigenlijk maar nauwelijks geloven. Ben 27 jaar en ook getrouwd, is mijn eerste zwangerschap. Het is bij ons allemaal best snel gegaan (3 maanden) en dat zorgt er denk ik ook voor dat ik het eigenlijk bijna niet geloof. Ik wilde even weten: heb jij ook al veel klachten (we gaan zo ongeveer gelijk op)? Ik was vorige week enorm emotioneel, deze week minder en verder heb ik weinig klachten. 2 weken geleden een keer spontaan mijn lunch eruit gegooid op mijn werk, maar verder ook niet misselijk of overdreven moe. Eigenlijk maak ik me nu dus een beetje zorgen over of ik wel ECHT zwanger ben, dan zou je er toch meer van moeten merken?

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Groetjes Blossom

Hoi Blossom,

Wat leuk 5 weken zwanger, ik ben als het goed is 4 wk en 1 dag hihi. Kan het eigenlijk ook nog niet geloven hoor. Heb wel al vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben (was maandag) 3 nachten verschrikkelijk geslapen. Heb s'nachts steeds een rommelig gevoel in mijn buik. Mijn borsten voelen anders aan nu, heb het gevoel dat ze aan het stuwen zijn zeg maar. Tepels beginnen te jeuken. Allemaal andere dingen toch wel. Misselijk ben ik nog niet. Maar wel vaak wat duizelig. Wat een klachten he als je dit zo allemaal opnoemt. Ik zou gewoon zeggen geniet van je zwangerschap, en maar je niet druk of je nou nou wel echt zwanger bent. Positief getest is een positief resultaat. Zeg maar.
Wel een fijn idee toch dat het zo snel raak mocht zijn bij jullie. Wij hebben er 13 maanden voor moeten klussen.

Ik kan mijn mond nu al niet meer houden dus de meeste mensen weten het in mijn omgeving al.

Liefs Chantie

Haii Chantie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en de de andere dames natuurlijk ook.
Ik ben er sinds dinsdag ook achtergekomen dat ik zwanger ben, ook nog heel pril 5 weken en 2 dagen. Mijn laatste menstruatie was 19 december 2009, dus het is vrij snel gegaan. We waren nog maar net bezig met zwanger worden.
Dit wordt mijn derde kindje, ik heb al 2 meisjes, van 8 en 3,5, dus lekker druk.
Ik heb het ook al aan mijn ouders en vriendinnen verteld, de rest hoort het wel als ik voorbij de 12 weken ben.
Maar spannend allemaal zeg..
Ik ben helemaal niet misselijk bij deze zwangerschap, heb wel last van mijn borsten en ben best wel snel moe.
Bij me vorige 2 zwangerschappen was ik wel misselijk, voornamelijk bij de 1e, overgeven tot de 4e maand.
Maarja..wat niet is, kan nog komen, hoop het natuurlijk niet, want ik voel me nu nog prima.

Maar wij zijn heel blij met de zwangerschap en kunnen niet wachten tot ons kindje in september geboren gaan worden.

Groetjes Bernice

Terug
Bovenaan