We zijn zwanger!!!!

Hai dames,
Ik had de bijsluiter van clear blue gelezen en er stond idd in dat het na 24 uur niet meer te lezen is, dus dat kan idd dan wel kloppen.
Maarja het was positief, dus ben heel gelukkig.
Groetjes Bernice

Hoi allemaal!!!
Maandag eerste test gedaan en Whow het staat er echt 2 streepjes!!!! Heeeeel onwerkelijk merk er niks van!? Toch donderdag nog maar een test gedaan aangezien een test maar voor 99% zeker is hihi. Weer jahoor het is echt een kruisje iii oke ik begin het een soort van te geloven. Mijn vriend door het dolle we zijn zwanger!! Spannend allemaal! Ben echt een dummie wat betreft zwanger zijn dus nu al de hele week achter de laptop om vanalles te weten te komen. Echt leuk om hier jullie verhalen te lezen! Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak volgens de calculatie ben ik 4 oktober uitgerekend. Vrijdagavond kwamen mijn schoonouders op visite voor bij de koffie had ik muffins gebakken waar ik met glazuur opa en oma op had geschreven. Echt zo grappig die gezichten!! Jammer trouwens dat er nog geen Oktoberclubje is.
Wow wat een lang verhaal maak ik ervan ach jha dat krijg je het nog zo lang geheim moet houden:)
Groetjes

hoi chantie ,, gefeliciteerd zou ik zeggen,dus ook nog zo pril,altijd wel leuk en spannend zo iets,,ben zef ook net zwanger,helemaal precies weet ik niet,maar als ik van de laatste menstruatie af ga zit ik nu zo wat bijna in de zesde week.hoe zit t trouwens met misselejikheid enz,al zelf last van gehad....groetjes lief wondertje

Hoi LenteBloesem en lief wondertje,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben ook net zwanger (morgen 5 weken) en voor de eerste keer, allemaal heel onwerkelijk maar mijn lichaam liegt niet. Ik heb afgelopen week ook heel veel op internet op zitten zoeken en dit forum af zitten struinen. Ik merk dat ik daardoor veel meer bewust wordt van het feit dat ik echt zwanger ben. Vorige week kon ik het nog maar amper geloven en nu is het gewoon al echt zo. Morgen ga ik de huisarts bellen en op zoek naar een verloskundige, verder weet nog niemand het dan wijzelf!

Groetjes!
Blossom

Hoi Lentebloesem, lief wondertje en blossom,

Ook gefeliciteerd, We zitten zo met de uitgerekende datum zo dicht bij elkaar.
Morgen 1 febr bn ik 5 weken. En volgens de calculator ben ik toch 4 oktober uitgerekend.
Zo leuk. Maar betrap mezelf er wel op dat ik ook bang ben. Bang dat het mis gaat.
Ik moet hier niet aan denken maar het gaat zo automatisch :-S
Zit ook elke dag wel 100x te kijken hoe ons kleintje er nu uit ziet, wat de zwangerschap deze week met mijn doet etc. Ben zo blij!!
Ik heb ontzettend gevoelige borsten, en mijn tepels beginnen wat te jeuken, verder af en toe een krampachtig gevoel in mijn buik. Maar dit is ook als ik veel heb gedaan, of als ik ergens onbewust toch zenuwachtig voor ben. Weet niet of dit normaal is!
Elke keer als ik krampjes heb ben ik bang dat het mis gaat. Maar daar moet ik echt niet meer aan denken.

Nou een heel verhaal, en nu maar gauw naar boven om te slapen. Als dat gaat althans. Vanaf maandag toen we de test deden elke nacht zo beroerd geslapen. 10x wakker, waarvan 2x plassen.

Tot krabbels!
Liefs,
Chantie

Haai Chantie,

Ik ben vandaag ook precies 5 weken (3 weken na de bevruchting, als ik vanaf mijn laatste menstruatie reken ben ik 5 weken en 4 dgn -> ben ergens tussen 2 en 4 okt uitgerekend). Ik herken al je klachten en kwaaltjes. Ik ben er ook heel erg vol van en zit alles op te zoeken wat ik maar kan vinden over de ontwikkeling. Ik maak me niet te druk over of het misgaat, dat heb je zelf niet in de hand. Het enige dat je kan doen is goed voor jezelf zorgen, daar is de baby het meest bij gebaat! Dus lekker slapen, gezond eten... volgens mij komt het dan goed!

Sterkte en liefs!

Blossom

Hoi Blossom en Chantie,

Hebben jullie al een afspraak bij de vk? Ik heb vandaag gebeld heb een afspraak 9 maart pfff dat is nog lang wachten hihi ben zo benieuwd allemaal!

Groetjes

Terug
Bovenaan